Zatímco mohou ceny některých Favoritů  v poslední době mířit pořádně vysoko , stále najdete na inzerci i slušné kousky s minimálním nájezdem, zachovalým stavem a atraktivní cenovkou.  Zdroj: bazos.cz

Zatímco mohou ceny některých Favoritů v poslední době mířit pořádně vysoko, stále najdete na inzerci i slušné kousky s minimálním nájezdem, zachovalým stavem a atraktivní cenovkou.  | Zdroj: bazos.cz

Pokud tedy přemýšlíte o klasickém „fáčku“ jako o nadcházející klasice se sběratelským potenciálem, mohl by vás zaujmout i  tento nabízený exemplář na českém Bazoši . Zdroj: bazos.cz

Pokud tedy přemýšlíte o klasickém „fáčku“ jako o nadcházející klasice se sběratelským potenciálem, mohl by vás zaujmout i tento nabízený exemplář na českém Bazoši. | Zdroj: bazos.cz

Předností má tento kus hned několik. Mluvíme o Favoritu 135 ve vyšší výbavě LS z konce roku 1991, který byl koupený v ČR a dodnes najezdil pouze 18.600 km. Zdroj: bazos.cz

Předností má tento kus hned několik. Mluvíme o Favoritu 135 ve vyšší výbavě LS z konce roku 1991, který byl koupený v ČR a dodnes najezdil pouze 18.600 km. | Zdroj: bazos.cz

Prodejce zmiňuje i originální šedý lak. Slova o originální karoserii nicméně doplňuje informace o měněném levém předním blatníku, jehož nepřesný odstín je snad jedinou vadou na kráse Favoritu. Zdroj: bazos.cz

Prodejce zmiňuje i originální šedý lak. Slova o originální karoserii nicméně doplňuje informace o měněném levém předním blatníku, jehož nepřesný odstín je snad jedinou vadou na kráse Favoritu. | Zdroj: bazos.cz

Se zaplacenou ekologickou daní a STK do 11/2023 je řádně uklizeno v motorovém prostoru, kde vypadá i původní třináctistovka plná života, navíc je doplněna o nový výfuk. Zdroj: bazos.cz

Se zaplacenou ekologickou daní a STK do 11/2023 je řádně uklizeno v motorovém prostoru, kde vypadá i původní třináctistovka plná života, navíc je doplněna o nový výfuk. | Zdroj: bazos.cz

Korozi byste pod kapotou a ostatně na celé karoserii hledali nejspíš lupou. Více by samozřejmě potvrdilo kouknutí na podvozek.   Zdroj: bazos.cz

Korozi byste pod kapotou a ostatně na celé karoserii hledali nejspíš lupou. Více by samozřejmě potvrdilo kouknutí na podvozek.   | Zdroj: bazos.cz

Interiér je tradiční variací na béžovou a hnědou, ale zato rovněž v perfektním stavu, se zachovalým čalouněním stylových anatomických sedaček, koberci i plasty palubní desky. Zdroj: bazos.cz

Interiér je tradiční variací na béžovou a hnědou, ale zato rovněž v perfektním stavu, se zachovalým čalouněním stylových anatomických sedaček, koberci i plasty palubní desky. | Zdroj: bazos.cz

Výbava LS tehdy přinesla přístrojový panel s otáčkoměrem namísto hodin, přední mlhovky, stěrač a ostřikovač zadního okna nebo sklopná zadní sedadla dělená 2:1. Zdroj: bazos.cz

Výbava LS tehdy přinesla přístrojový panel s otáčkoměrem namísto hodin, přední mlhovky, stěrač a ostřikovač zadního okna nebo sklopná zadní sedadla dělená 2:1. | Zdroj: bazos.cz

Prodejce z Hodonína si za takto zachovalý exemplář nežádá kdovíjak moc, vcelku hezkých 78.900 Kč. Zdroj: bazos.cz

Prodejce z Hodonína si za takto zachovalý exemplář nežádá kdovíjak moc, vcelku hezkých 78.900 Kč. | Zdroj: bazos.cz

 Zdroj: bazos.cz

| Zdroj: bazos.cz

Pokud tedy přemýšlíte o klasickém „fáčku“ jako o nadcházející klasice se sběratelským potenciálem, mohl by vás zaujmout i  tento nabízený exemplář na českém Bazoši . Zdroj: bazos.cz
Předností má tento kus hned několik. Mluvíme o Favoritu 135 ve vyšší výbavě LS z konce roku 1991, který byl koupený v ČR a dodnes najezdil pouze 18.600 km. Zdroj: bazos.cz
Prodejce zmiňuje i originální šedý lak. Slova o originální karoserii nicméně doplňuje informace o měněném levém předním blatníku, jehož nepřesný odstín je snad jedinou vadou na kráse Favoritu. Zdroj: bazos.cz
Se zaplacenou ekologickou daní a STK do 11/2023 je řádně uklizeno v motorovém prostoru, kde vypadá i původní třináctistovka plná života, navíc je doplněna o nový výfuk. Zdroj: bazos.cz
10
Fotogalerie

S pihou na kráse, ale za střízlivou cenu. Tato Škoda Favorit 135 LS vypadá lákavě

Cenovka tohoto „fáčka“ by klidně mohla mířit ještě výše, nebýt jednoho zřejmého nedostatku.

Zatímco mohou ceny některých Favoritů v poslední době mířit pořádně vysoko, stále najdete na inzerci i slušné kousky s minimálním nájezdem, zachovalým stavem a atraktivní cenovkou. Pokud tedy přemýšlíte o klasickém „fáčku“ jako o nadcházející klasice se sběratelským potenciálem, mohl by vás zaujmout i tento nabízený exemplář na českém Bazoši.

Předností má tento kus hned několik. Mluvíme o Favoritu 135 ve vyšší výbavě LS z konce roku 1991, který byl koupený v ČR a dodnes najezdil pouze 18.600 km. Prodejce zmiňuje i originální šedý lak. Slova o originální karoserii nicméně doplňuje informace o měněném levém předním blatníku, jehož nepřesný odstín je snad jedinou vadou na kráse Favoritu.

Se zaplacenou ekologickou daní a STK do 11/2023 je řádně uklizeno v motorovém prostoru, kde vypadá i původní třináctistovka plná života, navíc je doplněna o nový výfuk. Korozi byste pod kapotou a ostatně na celé karoserii hledali nejspíš lupou. Více by samozřejmě potvrdilo kouknutí na podvozek.  

Interiér je tradiční variací na béžovou a hnědou, ale zato rovněž v perfektním stavu, se zachovalým čalouněním stylových anatomických sedaček, koberci i plasty palubní desky. Výbava LS tehdy přinesla přístrojový panel s otáčkoměrem namísto hodin, přední mlhovky, stěrač a ostřikovač zadního okna nebo sklopná zadní sedadla dělená 2:1.

Prodejce z Hodonína si za takto zachovalý exemplář nežádá kdovíjak moc, vcelku hezkých 78.900 Kč.

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Doporučujeme

Články odjinud