Luxusní korejský sedan dostal elektrickou variantu. Na autosalonu v Šanghaji se představil jako první bateriový vůz značky.
Druhá generace G80 se objevila v klasické podobě před rokem, nyní tu máme provedení, které nahrazuje benzín a naftu elektřinou. Poháněno je dvěma elektromotory, při nízké zátěži využívá kvůli spotřebě pouze zadní, v případě potřeby připojí i přední. Kombinovaně nabídne výkon 272 kW a 700 Nm točivého momentu, což znamená zrychlení na 100 km/h přibližně za pět sekund.
Kapacitu baterie korejská automobilka neuvádí, podle metodiky NEDC má však G80 zvládnout ujet více než 500 kilometrů. Elektrifikované G80 má systém, který umí pracovat s 400V i 800V nabíjením, dobíjet je možné až 350 kW. Na takto silné stanici se proto lze dostat z 10 % na 80 % kapacity baterie za 22 minut. Disponuje také funkcí V2L (Vehicle to load), s níž lze připojit vůz k domácí elektrické síti a dodávat do ní až 3,6 kW.
Uvnitř se posádka může těšit například na aktivní systém potlačování hluku. Ten analyzuje hluk čtyřmi senzory a šesti mikrofony, poté do kabiny vysílá zvuk s opačnou frekvencí. Komfort má zajistit odpružení Pre-view ECS, které přenastavuje podvozek dle informací z kamery a navigačních podkladů. Vnitřek využívá recyklované materiály – dřevo i PET lahve. Kožené čalounění je pak barveno přírodními látkami. K udržitelnosti má přispívat také střecha se solárními panely.