Vůz s označením Q6 sice na evropském trhu koupíme, ale až později a půjde o elektrický e-tron na úplně jiné technice. Zdroj: Audi

Vůz s označením Q6 sice na evropském trhu koupíme, ale až později a půjde o elektrický e-tron na úplně jiné technice. | Zdroj: Audi

Čínská Q6 stojí na platformě MQB s motory napříč (velká Q na starém kontinentu mají MLB evo) a vychází z tamního Volkswagenu Atlas. Zdroj: Audi

Čínská Q6 stojí na platformě MQB s motory napříč (velká Q na starém kontinentu mají MLB evo) a vychází z tamního Volkswagenu Atlas. | Zdroj: Audi

Na délku má 5099 mm a šířka činí 2014 mm (pro srovnání, „naše“ Q7 má 5052 mm a 1968 mm) při rozvoru 2980 mm. Zdroj: Audi

Na délku má 5099 mm a šířka činí 2014 mm (pro srovnání, „naše“ Q7 má 5052 mm a 1968 mm) při rozvoru 2980 mm. | Zdroj: Audi

Ceny se v přepočtu pohybují mezi 1,7 a 2,3 milionu korun. Zdroj: Audi

Ceny se v přepočtu pohybují mezi 1,7 a 2,3 milionu korun. | Zdroj: Audi

K dispozici bude v šesti nebo sedmimístné konfiguraci, přičemž všechna sedadla jsou čalouněna kůží. Zdroj: Audi

K dispozici bude v šesti nebo sedmimístné konfiguraci, přičemž všechna sedadla jsou čalouněna kůží. | Zdroj: Audi

Dvoumístná druhá řada může mít stejně jako ta první elektrické nastavení v dvanácti směrech, vyhřívání a chlazení. Zdroj: Audi

Dvoumístná druhá řada může mít stejně jako ta první elektrické nastavení v dvanácti směrech, vyhřívání a chlazení. | Zdroj: Audi

Se sklopenými opěradly se dovnitř vejde až 2398 litrů nákladu. Zdroj: Audi

Se sklopenými opěradly se dovnitř vejde až 2398 litrů nákladu. | Zdroj: Audi

Q6 bude k dostání jen s benzinovými motory. Základní provedení 45 TFSI má přeplňovaný čtyřválcový dvoulitr s výkonem 195 kW (265 k) a 400 Nm točivého momentu. Silnější 50 TFSI dostává dvouapůllitrový šestiválec 2.5 VR6 z řady EA390 s 200 kW (299 k) a 500 Nm. Zdroj: Audi

Q6 bude k dostání jen s benzinovými motory. Základní provedení 45 TFSI má přeplňovaný čtyřválcový dvoulitr s výkonem 195 kW (265 k) a 400 Nm točivého momentu. Silnější 50 TFSI dostává dvouapůllitrový šestiválec 2.5 VR6 z řady EA390 s 200 kW (299 k) a 500 Nm. | Zdroj: Audi

Audi Q6 Zdroj: Audi

Audi Q6 | Zdroj: Audi

Audi Q6 Zdroj: Audi

Audi Q6 | Zdroj: Audi

Audi Q6 Zdroj: Audi

Audi Q6 | Zdroj: Audi

Audi Q6 Zdroj: Audi

Audi Q6 | Zdroj: Audi

Audi Q6 Zdroj: Audi

Audi Q6 | Zdroj: Audi

Čínská Q6 stojí na platformě MQB s motory napříč (velká Q na starém kontinentu mají MLB evo) a vychází z tamního Volkswagenu Atlas. Zdroj: Audi
Na délku má 5099 mm a šířka činí 2014 mm (pro srovnání, „naše“ Q7 má 5052 mm a 1968 mm) při rozvoru 2980 mm. Zdroj: Audi
Ceny se v přepočtu pohybují mezi 1,7 a 2,3 milionu korun. Zdroj: Audi
K dispozici bude v šesti nebo sedmimístné konfiguraci, přičemž všechna sedadla jsou čalouněna kůží. Zdroj: Audi
13
Fotogalerie

Nové Audi Q6 oficiálně: SUV je větší než evropská Q7, i když stojí na skromných základech

Specifický model pro čínský trh nabídne až sedm míst a kufr srovnatelný s menší dodávkou. Má i jeden zajímavý šestiválec.

Design Audi Q6 pro nás po úniku informací z čínského Ministerstva průmyslu a informačních technologií velkým překvapením není, po oficiální premiéře se tak nyní můžeme spíše zabývat technikou, kapacitami a výkony. Vůz s označením Q6 sice na evropském trhu koupíme, ale až později a půjde o elektrický e-tron na úplně jiné technice. Čínská Q6 stojí na platformě MQB s motory napříč (velká Q na starém kontinentu mají MLB evo) a vychází z Volkswagenu Atlas.

Na délku má 5099 mm a šířka činí 2014 mm (pro srovnání, „naše“ Q7 má 5052 mm a 1968 mm) při rozvoru 2980 mm. K dispozici bude v šesti- i sedmimístné konfiguraci, přičemž všechna sedadla jsou čalouněna kůží. Dvoumístná druhá řada může mít stejně jako ta první elektrické nastavení v dvanácti směrech, vyhřívání a chlazení. Se sklopenými opěradly se dovnitř vejde až 2398 litrů nákladu.

Q6 bude k dostání jen s benzinovými motory. Základní provedení 45 TFSI má přeplňovaný čtyřválcový dvoulitr s výkonem 195 kW (265 k) a 400 Nm točivého momentu. Silnější 50 TFSI dostává šestiválec 2.5 VR6 z řady EA390 s 200 kW (299 k) a 500 Nm, s nímž zrychlí na 100 km/h za 7,3 sekundy. Obě provedení mají vždy pohon všech kol, automatickou převodovku a odpružení DCC. Ceny se v přepočtu pohybují mezi 1,7 a 2,3 milionu korun.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud