Jaguar vylepšil své nejostřejší SUV  F-Pace  SVR a posunul ho tak na ještě vyšší úroveň. Na první pohled to ale moc nevypadá. Designových změn na vozidle totiž moc není Zdroj: Jaguar

Jaguar vylepšil své nejostřejší SUV F-Pace SVR a posunul ho tak na ještě vyšší úroveň. Na první pohled to ale moc nevypadá. Designových změn na vozidle totiž moc není | Zdroj: Jaguar

Vylepšenou verzi prozradí především nové LED světlomety, řidší žebrování v přední masce a lehce přepracovaný přední nárazník. Zdroj: Jaguar

Vylepšenou verzi prozradí především nové LED světlomety, řidší žebrování v přední masce a lehce přepracovaný přední nárazník. | Zdroj: Jaguar

Vidlicový osmiválec o objemu 5,0 litru zde na kola nakládá stále 410 kW (557 koní). Točivý moment se ale zvětšil z 680 na 700 N.m. Čas zrychlení z 0 na 100 km/h se tak zlepšil na 4,0 sekundy a maximálně může novinka jet až 286 km/h.  Zdroj: Jaguar

Vidlicový osmiválec o objemu 5,0 litru zde na kola nakládá stále 410 kW (557 koní). Točivý moment se ale zvětšil z 680 na 700 N.m. Čas zrychlení z 0 na 100 km/h se tak zlepšil na 4,0 sekundy a maximálně může novinka jet až 286 km/h.  | Zdroj: Jaguar

I přes lepší dynamiku Jaguar tvrdí, že nový vůz je ekonomičtější a produkuje méně škodlivých částic. Zdroj: Jaguar

I přes lepší dynamiku Jaguar tvrdí, že nový vůz je ekonomičtější a produkuje méně škodlivých částic. | Zdroj: Jaguar

Z hlediska ostré jízdy dostalo nové SVR taktéž řadu vylepšení. Přepracovaný byl například elektronický zadní diferenciál, řízení je nyní ostřejší a zlepšila se i odezva na brzdový pedál.  Zdroj: Jaguar

Z hlediska ostré jízdy dostalo nové SVR taktéž řadu vylepšení. Přepracovaný byl například elektronický zadní diferenciál, řízení je nyní ostřejší a zlepšila se i odezva na brzdový pedál.  | Zdroj: Jaguar

Odpružení vozu umí být ve sportovním naladění ještě tužší, zároveň ale klade větší důraz na komfort při běžné jízdě.  Zdroj: Jaguar

Odpružení vozu umí být ve sportovním naladění ještě tužší, zároveň ale klade větší důraz na komfort při běžné jízdě.  | Zdroj: Jaguar

Nový Jaguar F-Pace SVR začne ze svých čtyř výfukových koncovek prskat do okolí během příštího roku. Kdy přesně to bude a kolik za něj automobilka bude chtít zatím nebylo oznámeno. Zdroj: Jaguar

Nový Jaguar F-Pace SVR začne ze svých čtyř výfukových koncovek prskat do okolí během příštího roku. Kdy přesně to bude a kolik za něj automobilka bude chtít zatím nebylo oznámeno. | Zdroj: Jaguar

 Zdroj: Jaguar

| Zdroj: Jaguar

 Zdroj: Jaguar

| Zdroj: Jaguar

 Zdroj: Jaguar

| Zdroj: Jaguar

 Zdroj: Jaguar

| Zdroj: Jaguar

 Zdroj: Jaguar

| Zdroj: Jaguar

 Zdroj: Jaguar

| Zdroj: Jaguar

 Zdroj: Jaguar

| Zdroj: Jaguar

 Zdroj: Jaguar

| Zdroj: Jaguar

 Zdroj: Jaguar

| Zdroj: Jaguar

 Zdroj: Jaguar

| Zdroj: Jaguar

 Zdroj: Jaguar

| Zdroj: Jaguar

 Zdroj: Jaguar

| Zdroj: Jaguar

 Zdroj: Jaguar

| Zdroj: Jaguar

 Zdroj: Jaguar

| Zdroj: Jaguar

 Zdroj: Jaguar

| Zdroj: Jaguar

 Zdroj: Jaguar

| Zdroj: Jaguar

 Zdroj: Jaguar

| Zdroj: Jaguar

 Zdroj: Jaguar

| Zdroj: Jaguar

 Zdroj: Jaguar

| Zdroj: Jaguar

 Zdroj: Jaguar

| Zdroj: Jaguar

 Zdroj: Jaguar

| Zdroj: Jaguar

 Zdroj: Jaguar

| Zdroj: Jaguar

 Zdroj: Jaguar

| Zdroj: Jaguar

 Zdroj: Jaguar

| Zdroj: Jaguar

 Zdroj: Jaguar

| Zdroj: Jaguar

 Zdroj: Jaguar

| Zdroj: Jaguar

 Zdroj: Jaguar

| Zdroj: Jaguar

 Zdroj: Jaguar

| Zdroj: Jaguar

Vylepšenou verzi prozradí především nové LED světlomety, řidší žebrování v přední masce a lehce přepracovaný přední nárazník. Zdroj: Jaguar
Vidlicový osmiválec o objemu 5,0 litru zde na kola nakládá stále 410 kW (557 koní). Točivý moment se ale zvětšil z 680 na 700 N.m. Čas zrychlení z 0 na 100 km/h se tak zlepšil na 4,0 sekundy a maximálně může novinka jet až 286 km/h.  Zdroj: Jaguar
I přes lepší dynamiku Jaguar tvrdí, že nový vůz je ekonomičtější a produkuje méně škodlivých částic. Zdroj: Jaguar
Z hlediska ostré jízdy dostalo nové SVR taktéž řadu vylepšení. Přepracovaný byl například elektronický zadní diferenciál, řízení je nyní ostřejší a zlepšila se i odezva na brzdový pedál.  Zdroj: Jaguar
35
Fotogalerie

Jaguar vylepšil své nejostřejší SUV. Na rychlejším F-Pace SVR nenechal nit suchou

Po nedávném faceliftu standardního modelu přišla řada i na nejsotřejší verzi.

Jaguar vylepšil své nejostřejší SUV F-Pace SVR a posunul ho tak na ještě vyšší úroveň. Na první pohled to ale moc nevypadá. Designových změn na vozidle totiž moc není. Vylepšenou verzi prozradí především nové LED světlomety, řidší žebrování v přední masce a lehce přepracovaný přední nárazník.

Uvnitř je nejvýraznější změnou nový infotainment s úhlopříčkou 11,4“, který si umí aktualizovat software bezdrátově. Nová je i hlavice řadicí páky s lepším gripem a řadící pádla pod volantem jsou nyní z pozinkovaného hliníku. Před řidičem stále zůstává 12,3palcový digitální přístrojový štít.

Vidlicový osmiválec o objemu 5,0 litru zde na kola nakládá stále 405 kW (550 koní). Točivý moment se ale zvětšil z 680 na 700 N.m. Čas zrychlení z 0 na 100 km/h se tak zlepšil na 4,0 sekundy a maximálně může novinka jet až 286 km/h. I přes lepší dynamiku Jaguar tvrdí, že nový vůz je ekonomičtější a produkuje méně škodlivých částic.

Z hlediska ostré jízdy dostalo nové SVR taktéž řadu vylepšení. Přepracovaný byl například elektronický zadní diferenciál, řízení je nyní ostřejší a zlepšila se i odezva na brzdový pedál. Odpružení vozu umí být ve sportovním naladění ještě tužší, zároveň ale klade větší důraz na komfort při běžné jízdě. 

Nový Jaguar F-Pace SVR začne ze svých čtyř výfukových koncovek prskat do okolí během příštího roku. Kdy přesně to bude a kolik za něj automobilka bude chtít, zatím nebylo oznámeno.

Jaguar

Britský Jaguar vznikl v roce 1922 jak Swallow Sidecars Company, v roce 1945 dostal svůj současný název Jaguar Cars Limited.

Výrobce sportovních a luxusních automobilů byl v roce 1989 koupen Fordem. Od roku 2008 ho vlastní indická Tata Motors.

Jaguar F-Pace • Jaguar E-Pace • Jaguar I-Pace • Jaguar F-Type • Jaguar XE  •Jaguar XF

Doporučujeme

Články odjinud