Design ostrého crossoveru Kona N nám už vlastně  Hyundai odhalil v rámci hrstky ilustrací . Nyní ovšem přichází na řadu upřesnění technických detailů, kolem kterých dříve panovaly menší spekulace. Zdroj: Hyundai

Design ostrého crossoveru Kona N nám už vlastně Hyundai odhalil v rámci hrstky ilustrací. Nyní ovšem přichází na řadu upřesnění technických detailů, kolem kterých dříve panovaly menší spekulace. | Zdroj: Hyundai

Korejský výrobce totiž potvrzuje, že nové „eNko“ v nabídce nebude k mání s manuální převodovkou. Zdroj: Hyundai

Korejský výrobce totiž potvrzuje, že nové „eNko“ v nabídce nebude k mání s manuální převodovkou. | Zdroj: Hyundai

Očekávaný motor z hot hatche i30 N, tedy přeplňovaný čtyřválec 2.0 T-GDI o výkonu až 280 koní (208 kW), využije nová Kona N výhradně ve spojení s osmistupňovou dvouspojkovou převodovkou N DCT. | Hyundai Kona N Zdroj: Hyundai

Očekávaný motor z hot hatche i30 N, tedy přeplňovaný čtyřválec 2.0 T-GDI o výkonu až 280 koní (208 kW), využije nová Kona N výhradně ve spojení s osmistupňovou dvouspojkovou převodovkou N DCT. | Hyundai Kona N | Zdroj: Hyundai

U zmíněného i30 N je automat volitelnou položkou, crossover ale s jinou převodovkou nepřijede. | Hyundai Kona N Zdroj: Hyundai

U zmíněného i30 N je automat volitelnou položkou, crossover ale s jinou převodovkou nepřijede. | Hyundai Kona N | Zdroj: Hyundai

Se zmínkou o nejvyšším výkonu „až 280 koní“ je pak pravděpodobné, že i Kona N dostane dvě úrovně naladění včetně výchozí slabší specifikace o síle 250 koní (184 kW). | Hyundai Kona N Zdroj: Hyundai

Se zmínkou o nejvyšším výkonu „až 280 koní“ je pak pravděpodobné, že i Kona N dostane dvě úrovně naladění včetně výchozí slabší specifikace o síle 250 koní (184 kW). | Hyundai Kona N | Zdroj: Hyundai

Pokud nás Hyundai nepřekvapí, pohon předních kol crossoveru zůstane. Objevit se má i elektronicky řízený samosvorný diferenciál. | Hyundai Kona N Zdroj: Hyundai

Pokud nás Hyundai nepřekvapí, pohon předních kol crossoveru zůstane. Objevit se má i elektronicky řízený samosvorný diferenciál. | Hyundai Kona N | Zdroj: Hyundai

Kromě agresivnějšího bodykitu a sportovně laděné výbavy uvnitř ale nakonec čekáme i klasický postup tvorby plnohodnotných sportovních modelů N. | Hyundai Kona N Zdroj: Hyundai

Kromě agresivnějšího bodykitu a sportovně laděné výbavy uvnitř ale nakonec čekáme i klasický postup tvorby plnohodnotných sportovních modelů N. | Hyundai Kona N | Zdroj: Hyundai

Za lehčími koly se bude schovávat posílená brzdová soustava a příhodně dostane podvozek tužší tlumiče, pružiny a nejspíš dojde i na specificky naladěné řízení. | Hyundai Kona N Zdroj: Hyundai

Za lehčími koly se bude schovávat posílená brzdová soustava a příhodně dostane podvozek tužší tlumiče, pružiny a nejspíš dojde i na specificky naladěné řízení. | Hyundai Kona N | Zdroj: Hyundai

Více informací o technice se máme dozvědět už zanedlouho, možná už v rámci oficiální premiéry, která nebude daleko. | Hyundai Kona N Zdroj: Hyundai

Více informací o technice se máme dozvědět už zanedlouho, možná už v rámci oficiální premiéry, která nebude daleko. | Hyundai Kona N | Zdroj: Hyundai

Do bitvy ostrých crossoverů/SUV se novinka vydá proti  VW T-Roc R , ale rovněž podstatně slabšímu  Fordu Puma ST . | Hyundai Kona N Zdroj: Hyundai

Do bitvy ostrých crossoverů/SUV se novinka vydá proti VW T-Roc R, ale rovněž podstatně slabšímu Fordu Puma ST. | Hyundai Kona N | Zdroj: Hyundai

| Hyundai Kona N Zdroj: Hyundai

| Hyundai Kona N | Zdroj: Hyundai

| Hyundai Kona N Zdroj: Hyundai

| Hyundai Kona N | Zdroj: Hyundai

Korejský výrobce totiž potvrzuje, že nové „eNko“ v nabídce nebude k mání s manuální převodovkou. Zdroj: Hyundai
Očekávaný motor z hot hatche i30 N, tedy přeplňovaný čtyřválec 2.0 T-GDI o výkonu až 280 koní (208 kW), využije nová Kona N výhradně ve spojení s osmistupňovou dvouspojkovou převodovkou N DCT. | Hyundai Kona N Zdroj: Hyundai
U zmíněného i30 N je automat volitelnou položkou, crossover ale s jinou převodovkou nepřijede. | Hyundai Kona N Zdroj: Hyundai
Se zmínkou o nejvyšším výkonu „až 280 koní“ je pak pravděpodobné, že i Kona N dostane dvě úrovně naladění včetně výchozí slabší specifikace o síle 250 koní (184 kW). | Hyundai Kona N Zdroj: Hyundai
12
Fotogalerie

Hyundai potvrzuje techniku Kony N. 280 koní spojí výhradně s automatem DCT

Korejská značka pokračuje v upoutávkách na svůj ostrý crossover. Teď nám potvrzuje, co máme čekat pod kapotou.

Design ostrého crossoveru Kona N nám už vlastně Hyundai odhalil v rámci hrstky ilustrací. Nyní ovšem přichází na řadu upřesnění technických detailů, kolem kterých dříve panovaly menší spekulace. Korejský výrobce totiž potvrzuje, že nové „eNko“ v nabídce nebude k mání s manuální převodovkou.

Očekávaný motor z hot hatche i30 N, tedy přeplňovaný čtyřválec 2.0 T-GDI o výkonu až 280 koní (208 kW), využije nová Kona N výhradně ve spojení s osmistupňovou dvouspojkovou převodovkou N DCT. U zmíněného i30 N je automat volitelnou položkou, crossover ale s jinou převodovkou nepřijede.

Se zmínkou o nejvyšším výkonu „až 280 koní“ je pak pravděpodobné, že i Kona N dostane dvě úrovně naladění včetně výchozí slabší specifikace o síle 250 koní (184 kW). Pokud nás Hyundai nepřekvapí, pohon předních kol crossoveru zůstane. Objevit se má i elektronicky řízený samosvorný diferenciál.

Kromě agresivnějšího bodykitu a sportovně laděné výbavy uvnitř ale nakonec čekáme i klasický postup tvorby plnohodnotných sportovních modelů N. Za lehčími koly se bude schovávat posílená brzdová soustava a příhodně dostane podvozek tužší tlumiče, pružiny a nejspíš dojde i na specificky naladěné řízení.

Více informací o technice se máme dozvědět už zanedlouho, možná už v rámci oficiální premiéry, která nebude daleko. Do bitvy ostrých crossoverů/SUV se novinka vydá proti VW T-Roc R, ale rovněž podstatně slabšímu Fordu Puma ST.

Hyundai

Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia.

Hyundai i10Hyundai i20Hyundai i30Hyundai i40Hyundai KonaHyundai TucsonHyundai NexoHyundai Sante FeHyundai GenesisHyundai IONIQ

Doporučujeme

Články odjinud