Borgward tvrdí, že vystavené SUV BX7 je předsériový prototyp. Pod kapotou má přeplňovaný benzínový dvoulitr o výkonu 165 kW (224 k) a točivém momentu 300 Nm.
Kapitoly článku:
Na trh se po desetiletích vrací německá automobilka Borgward. První novodobý model se jmenuje BX7 a je to SUV. Ve Frankfurtu jsme se s ním mohli poprvé seznámit a už také známe technické podrobnosti. Přesto se nemůžeme ubránit dojmu, že je auto ještě nedodělané.
O nový model znovuzrozené značky Borgward byl na autosalonu zájem. Do sériové výroby ale musí automobilka zlepšit plno detailů, jestli se chce rovnat VW a Mercedesu
Borgward ale tvrdí, že vystavené SUV BX7 je předsériový prototyp. Tím by se snad daly omluvit nedodělky v interiéru, podivné zvuky při zavírání dveří a vrzání víka kufru. Tohle se doufejme do sériové výroby, která má začít na jaře 2016, zlepší.
Pod kapotou modelu BX7 je přeplňovaný benzínový dvoulitr o výkonu 165 kW (224 k) v 5500 ot./min. a točivém momentu 300 Nm v 1750 až 5000 ot./min. Pohání všechna kola přes šestistupňový automat a samosvorný diferenciál vzadu.
Vpředu je zavěšení MacPherson, vzadu pak náprava multi-link. Nechybí kompletní bezpečnostní výbava. Zajímavé je, že koncepce interiéru umožňuje pěti-, šesti- nebo sedmimístné uspořádání, vždy podle přání zákazníka.
Borgward zveřejnil i oficiální sadu fotografií. Zatím ještě čekáme na detaily interiéru a také na informace o dalších pohonných jednotkách
Později přijde ještě turbodiesel a hybridní pohon. Na autosalonu ve Frankfurtu bylo také vedle běžného modelu BX7 vidění vyzdobené SUV Borgward BX7 TS, což má být označení pro sportovně střižený model s většími brzdami a jinak nastaveným podvozkem. Poznáte ho i podle agresivnějších nárazníků.