Vystavený předsériový Borgward BX7 působí ještě trochu nedodělaně.

Vystavený předsériový Borgward BX7 působí ještě trochu nedodělaně.

Pod kapotou je dvoulitr s turbem a automatem, vše je vlastní výroby.

Pod kapotou je dvoulitr s turbem a automatem, vše je vlastní výroby.

K vidění je dokonce sportovně střižený model BX7 TS.

K vidění je dokonce sportovně střižený model BX7 TS.

Borgward se chlubí, že nabídne prémiovou kvalitu za rozumnou cenu.

Borgward se chlubí, že nabídne prémiovou kvalitu za rozumnou cenu.

Zatím ale kvalita vystaveného kusu za kritizovanou konkurencí zaostává.

Zatím ale kvalita vystaveného kusu za kritizovanou konkurencí zaostává.

Interiér SUV nabídne pětimístné až sedmimístné uspořádání.

Interiér SUV nabídne pětimístné až sedmimístné uspořádání.

Borgward si všechny motory a převodovky údajně vyvíjel sám.

Borgward si všechny motory a převodovky údajně vyvíjel sám.

Když zaboucnete dveře vystaveného auta, ozývají se divné zvuky. A u každých dveří jiné.

Když zaboucnete dveře vystaveného auta, ozývají se divné zvuky. A u každých dveří jiné.

Pod kapotou je dvoulitr s turbem a automatem, vše je vlastní výroby.
K vidění je dokonce sportovně střižený model BX7 TS.
Borgward se chlubí, že nabídne prémiovou kvalitu za rozumnou cenu.
Zatím ale kvalita vystaveného kusu za kritizovanou konkurencí zaostává.
51
Fotogalerie

IAA 2015 živě: Borgward má se svým SUV BX7 ještě co dohánět

Borgward tvrdí, že vystavené SUV BX7 je předsériový prototyp. Pod kapotou má přeplňovaný benzínový dvoulitr o výkonu 165 kW (224 k) a točivém momentu 300 Nm.

Kapitoly článku:


Na trh se po desetiletích vrací německá automobilka Borgward. První novodobý model se jmenuje BX7 a je to SUV. Ve Frankfurtu jsme se s ním mohli poprvé seznámit a už také známe technické podrobnosti. Přesto se nemůžeme ubránit dojmu, že je auto ještě nedodělané.

borgward (14).JPGborgward (10).JPGborgward (6).JPG
O nový model znovuzrozené značky Borgward byl na autosalonu zájem. Do sériové výroby ale musí automobilka zlepšit plno detailů, jestli se chce rovnat VW a Mercedesu

Borgward ale tvrdí, že vystavené SUV BX7 je předsériový prototyp. Tím by se snad daly omluvit nedodělky v interiéru, podivné zvuky při zavírání dveří a vrzání víka kufru. Tohle se doufejme do sériové výroby, která má začít na jaře 2016, zlepší.

Pod kapotou modelu BX7 je přeplňovaný benzínový dvoulitr o výkonu 165 kW (224 k) v 5500 ot./min. a točivém momentu 300 Nm v 1750 až 5000 ot./min. Pohání všechna kola přes šestistupňový automat a samosvorný diferenciál vzadu.

Vpředu je zavěšení MacPherson, vzadu pak náprava multi-link. Nechybí kompletní bezpečnostní výbava. Zajímavé je, že koncepce interiéru umožňuje pěti-, šesti- nebo sedmimístné uspořádání, vždy podle přání zákazníka.

borgward (25).jpgborgward (26).jpgborgward (31).jpg
Borgward zveřejnil i oficiální sadu fotografií. Zatím ještě čekáme na detaily interiéru a také na informace o dalších pohonných jednotkách

Později přijde ještě turbodiesel a hybridní pohon. Na autosalonu ve Frankfurtu bylo také vedle běžného modelu BX7 vidění vyzdobené SUV Borgward BX7 TS, což má být označení pro sportovně střižený model s většími brzdami a jinak nastaveným podvozkem. Poznáte ho i podle agresivnějších nárazníků.

Doporučujeme

Články odjinud