Mezi  Ferrari ,  Lamborghini  a  Bugatti  zaťal americkou pěst a uměl jezdit rychlostmi přes 400 km/h. Přitom se nezatěžoval „zbytečnostmi“, jako je třeba ABS. SSC
Dlouho o automobilce pak nebylo slyšet. Měli jsme sice na očích koncept  Tuatara  z roku 2011, ale nový americký hrdina na silnicích zatím nebyl. Teď se ale SSC (Shelby Supercars) konečně pomalu vrací na scénu a koncept Tuatara získává produkční kontury.  SSC
Pohání ho dvakrát přeplňovaný vidlicový osmiválec o objemu 5,9 litru a při správném palivu dosahuje impozantního výkonu 1750 koní. Do toho má sedmistupňovou převodovku, která mění převody rychlostí mrknutí oka. To vše při hmotnosti pouze 1247 kilogramů. SSC
Vznikne jich pouze sto a každý kousek bude mít startovací cenovku 1,6 milionu dolarů (necelých 40 milionů korun). Cílem vozu je překonat hranici 300 mil za hodinu (483,6 km/h). Američané tak opět chtějí do klubu, ve kterém je  Koenigsegg  či Bugatti. SSC
18
Fotogalerie

SSC Tuatara v akci! Vyzyvatel Bugatti se požene k rekordu za krásného soundtracku

Rýsuje se nám velmi zajímavá bitva hypersportů, které se účastní celý svět. Jeden z amerických vyzyvatelů nyní ukazuje, s jakým řevem se postaví do první linie.

Americkou značku SSC si vybaví především mileniálové. Její první model Ultimate Aero začal v druhé polovině první dekády nového tisíciletí plnit stránky časopisů a byl to přesně ten svalnatý hrdina, o kterém všichni chtěli vědět víc. Mezi Ferrari, Lamborghini a Bugatti zaťal americkou pěst a uměl jezdit rychlostmi přes 400 km/h. Přitom se nezatěžoval „zbytečnostmi“, jako je třeba ABS.

Dlouho o automobilce pak nebylo slyšet. Měli jsme sice na očích koncept Tuatara z roku 2011, ale nový americký hrdina na silnicích zatím nebyl. Teď se ale SSC (Shelby Supercars) konečně pomalu vrací na scénu a koncept Tuatara získává produkční kontury. 

Pohání ho dvakrát přeplňovaný vidlicový osmiválec o objemu 5,9 litru a při správném palivu dosahuje impozantního výkonu 1750 koní. Do toho má sedmistupňovou převodovku, která mění převody rychlostí mrknutí oka. To vše při hmotnosti pouze 1247 kilogramů.

Vznikne jich pouze sto a každý kousek bude mít startovací cenovku 1,6 milionu dolarů (necelých 40 milionů korun). Cílem vozu je překonat hranici 300 mil za hodinu (483,6 km/h). Američané tak opět chtějí do klubu, ve kterém je Koenigsegg či Bugatti.

Vyrovnané šance na tento úspěch má ale i další americký vyzyvatel - Hennessey Venom F5. Jak taková legie koní v podání SSC zní, si můžete poslechnout v přiloženém videu. Tvůrci totiž svůj výtvor vzali na pořádnou projížďku a nechali přeplňovaný osmiválec řádně zpívat.

Škoda Superb

Škoda Superb je vlajkovou lodí značky Škoda. Na prodloužené koncernové platformě nabízí bezkonkurečně nejlepší prostor pro nohy ve střední třídě a boduje i systémem Twindoor.

Facelift 2019 • Hybridní plug-in • První jízda Superb Scout • Ceník a výbava • Test Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 • Škoda Superb iV vs. VW Passat GTE

Doporučujeme

Články odjinud