Na silnicích se v blíže nespecifikované době objeví sportovní kupé značky Mulholland, kterému dal jméno Graham Mulholland, nadšenec do TVR a zakladatel technologické společnosti Mulholland Group. Zdroj: Mulholland Group

Na silnicích se v blíže nespecifikované době objeví sportovní kupé značky Mulholland, kterému dal jméno Graham Mulholland, nadšenec do TVR a zakladatel technologické společnosti Mulholland Group. | Zdroj: Mulholland Group

Aktuálně se chystá na výrobu svého prvního vozu, kterým bude luxusní kupé Legend 480 pro řidiče s velmi vytříbeným vkusem. Značka odhalila nové grafické návrhy a je vidět, že podobnost s vozy TVR je opravdu silná. Aby také ne, když za vzhledem stojí designér Damian McTaggart, který v  TVR  dříve pracoval. Zdroj: Mulholland Group

Aktuálně se chystá na výrobu svého prvního vozu, kterým bude luxusní kupé Legend 480 pro řidiče s velmi vytříbeným vkusem. Značka odhalila nové grafické návrhy a je vidět, že podobnost s vozy TVR je opravdu silná. Aby také ne, když za vzhledem stojí designér Damian McTaggart, který v TVR dříve pracoval. | Zdroj: Mulholland Group

Cílem je vytvořit sportovní auto pro dva pasažéry s nádechem klasického stylu. Navzdory tomuto velmi futuristickému vzhledu však pod kapotou nebude elektrické ústrojí, jak by určitě někteří čekali. Mulholland Legend 480 bude pohánět osmiválcový motor GM LS3 V8, který poháněl třeba Corvetty. Zdroj: Mulholland Group

Cílem je vytvořit sportovní auto pro dva pasažéry s nádechem klasického stylu. Navzdory tomuto velmi futuristickému vzhledu však pod kapotou nebude elektrické ústrojí, jak by určitě někteří čekali. Mulholland Legend 480 bude pohánět osmiválcový motor GM LS3 V8, který poháněl třeba Corvetty. | Zdroj: Mulholland Group

Venku už jsou i čísla. Motor má dosahovat výkonu 353 kW (480 koní) v 6200 otáčkách za minutu. Točivý moment 644 N.m až v 5000 otáčkách nám pak naznačuje, že agregát nebude přeplňovaný. Motor bude zastavěn v tradiční koncepci – motor vpředu, manuální převodovka a pohon zadních kol. Zdroj: Mulholland Group

Venku už jsou i čísla. Motor má dosahovat výkonu 353 kW (480 koní) v 6200 otáčkách za minutu. Točivý moment 644 N.m až v 5000 otáčkách nám pak naznačuje, že agregát nebude přeplňovaný. Motor bude zastavěn v tradiční koncepci – motor vpředu, manuální převodovka a pohon zadních kol. | Zdroj: Mulholland Group

O vůz projevilo zájem téměř 50 lidí. Graham Mulholland totiž není žádný nováček. S jeho jménem jste se mohli setkat již dříve. Běžně se totiž zabývá výrobou karbonových dílů a již v devatenácti letech dodal pár dílů pro Jaguar XJR-15. Aktuálně dodává komponenty do  hyperaut . Zdroj: Mulholland Group

O vůz projevilo zájem téměř 50 lidí. Graham Mulholland totiž není žádný nováček. S jeho jménem jste se mohli setkat již dříve. Běžně se totiž zabývá výrobou karbonových dílů a již v devatenácti letech dodal pár dílů pro Jaguar XJR-15. Aktuálně dodává komponenty do hyperaut. | Zdroj: Mulholland Group

 Zdroj: Mulholland Group

| Zdroj: Mulholland Group

 Zdroj: Mulholland Group

| Zdroj: Mulholland Group

 Zdroj: Mulholland Group

| Zdroj: Mulholland Group

 Zdroj: Mulholland Group

| Zdroj: Mulholland Group

 Zdroj: Mulholland Group

| Zdroj: Mulholland Group

 Zdroj: Mulholland Group

| Zdroj: Mulholland Group

 Zdroj: Mulholland Group

| Zdroj: Mulholland Group

Aktuálně se chystá na výrobu svého prvního vozu, kterým bude luxusní kupé Legend 480 pro řidiče s velmi vytříbeným vkusem. Značka odhalila nové grafické návrhy a je vidět, že podobnost s vozy TVR je opravdu silná. Aby také ne, když za vzhledem stojí designér Damian McTaggart, který v  TVR  dříve pracoval. Zdroj: Mulholland Group
Cílem je vytvořit sportovní auto pro dva pasažéry s nádechem klasického stylu. Navzdory tomuto velmi futuristickému vzhledu však pod kapotou nebude elektrické ústrojí, jak by určitě někteří čekali. Mulholland Legend 480 bude pohánět osmiválcový motor GM LS3 V8, který poháněl třeba Corvetty. Zdroj: Mulholland Group
Venku už jsou i čísla. Motor má dosahovat výkonu 353 kW (480 koní) v 6200 otáčkách za minutu. Točivý moment 644 N.m až v 5000 otáčkách nám pak naznačuje, že agregát nebude přeplňovaný. Motor bude zastavěn v tradiční koncepci – motor vpředu, manuální převodovka a pohon zadních kol. Zdroj: Mulholland Group
O vůz projevilo zájem téměř 50 lidí. Graham Mulholland totiž není žádný nováček. S jeho jménem jste se mohli setkat již dříve. Běžně se totiž zabývá výrobou karbonových dílů a již v devatenácti letech dodal pár dílů pro Jaguar XJR-15. Aktuálně dodává komponenty do  hyperaut . Zdroj: Mulholland Group
12
Fotogalerie

Nový sporťák dostal tvář od designéra TVR. Pod kapotou modernu nečekejte

Místo jen pro dva lidi, osmiválcový motor a manuální převodovka. To vše navíc zabalené v karoserii od designéra TVR. Tohle bude zajímavé.

Na silnicích se v blíže nespecifikované době objeví sportovní kupé značky Mulholland, kterému dal jméno Graham Mulholland, nadšenec do TVR a zakladatel technologické společnosti Mulholland Group.

Aktuálně se chystá na výrobu svého prvního vozu, kterým bude luxusní kupé Legend 480 pro řidiče s velmi vytříbeným vkusem. Značka odhalila nové grafické návrhy a je vidět, že podobnost s vozy TVR je opravdu silná. Aby také ne, když za vzhledem stojí designér Damian McTaggart, který v TVR dříve pracoval.

Cílem je vytvořit sportovní auto pro dva pasažéry s nádechem klasického stylu. Navzdory tomuto velmi futuristickému vzhledu však pod kapotou nebude elektrické ústrojí, jak by určitě někteří čekali. Mulholland Legend 480 bude pohánět osmiválcový motor GM LS3 V8, který poháněl třeba corvetty.

Venku už jsou i čísla. Motor má dosahovat výkonu 353 kW (480 koní) v 6200 otáčkách za minutu. Točivý moment 644 N.m až v 5000 otáčkách nám pak naznačuje, že agregát nebude přeplňovaný. Motor bude zastavěn v tradiční koncepci – motor vpředu, manuální převodovka a pohon zadních kol.

O vůz projevilo zájem téměř 50 lidí. Graham Mulholland totiž není žádný nováček. S jeho jménem jste se mohli setkat již dříve. Běžně se totiž zabývá výrobou karbonových dílů a již v devatenácti letech dodal pár dílů pro Jaguar XJR-15. Aktuálně dodává komponenty do hyperaut.

Doporučujeme

Články odjinud