Silnější verze E-Track dokáže na jedno nabití ujet až 160 kilometrů.
Poslední dobou se zdá, jakoby s každým východem slunce vznikla další společnost, která chce vyrábět elektrická kola, auta nebo motorky. Nástup elektrické energie na poli dopravních prostředků a jeho relativní dostupnost a jednoduchost dávají impuls ke vzniku společností, které se naplno pouští do svých inovátorských aktivit.
Jednou takovou je i španělská společnost Pursang, která po roce a půl slibování uvádí produkční verze svých stylových elektrických motocyklů do terénu. Jméno značky může být některým fanouškům motocyklů známé, název Purasng se totiž objevoval u úspěšných španělských motokrosových motocyklů značky Bultaco z minulého století. Vzkříšení slavného jména přináší dva nové modely - E-Track a E-Street.
Verzi E-Track pohání 11kW elektromotor, který dokáže motocykl rozhýbat až na 120 km/h. Energie se ukládá do třech baterií o celkové kapacitě 7,2 kWh a při plném nabití vydrží na 160 kilometrů jízdy. Standardem jsou 18palcová kola s terénními pneumatikami Pirelli Scorpion MT90 a odpovídající odpružení.
E-Street zastává funkci základního modelu. Má dvě menší baterie Bosch o celkové kapacitě 4,8 kWh a na jedno nabití tak zdolá jen 100 kilometrů. Se slabším elektromotorem o výkonu 6 kW pak nezvládne více než 100 km/h. Ani E-Street však nepostrádá terénní výbavu včetně pneumatik Pirelli Scorpion MT90.
Slabší verze je přirozeně levnější - nového majitele vyjde v přepočtu na 217.500 korun. Verze E-Track je znatelně dražší a Pursang za ni požaduje 342.500 korun, což je cena slušně vybaveného hatchbacku s benzinovým motorem. Prvních šedesát motocyklů bude hotových do května a poputují ke španělským zákazníkům. Pak se uvidí.