V poslední době se po světě proháněla testovací mula pětkové řady BMW. Spottery však zděsilo, že nemá žádné výfukové koncovky. Vysvětlení nyní přichází od samotné automobilky. Sloužilo jako testovací vůz páté generace elektrického pohonu BMW. BMW

V poslední době se po světě proháněla testovací mula pětkové řady BMW. Spottery však zděsilo, že nemá žádné výfukové koncovky. Vysvětlení nyní přichází od samotné automobilky. Sloužilo jako testovací vůz páté generace elektrického pohonu BMW. | BMW

Svůj život začal sedan jako model M550i xDrive. Místo spalovacího pohonu však byl přepracován na čistý elektromobil. Vůz je pouze experimentální a do výroby se nepodívá. Prvním vozem BMW, vybaveným tímto pohonem, bude městský crossover iX3, který se objeví již příští rok.  BMW

Svůj život začal sedan jako model M550i xDrive. Místo spalovacího pohonu však byl přepracován na čistý elektromobil. Vůz je pouze experimentální a do výroby se nepodívá. Prvním vozem BMW, vybaveným tímto pohonem, bude městský crossover iX3, který se objeví již příští rok.  | BMW

Testovací prototyp je pod kapotou celkem karikatura. Zatímco produkční crossover bude mít jeden elektromotor, pětka na obrázcích má rovnou tři. Konkrétně jeden je umístěný na přední nápravě a zbylé dva na té zadní. Výsledkem je samozřejmě ohromující výkon. BMW

Testovací prototyp je pod kapotou celkem karikatura. Zatímco produkční crossover bude mít jeden elektromotor, pětka na obrázcích má rovnou tři. Konkrétně jeden je umístěný na přední nápravě a zbylé dva na té zadní. Výsledkem je samozřejmě ohromující výkon. | BMW

Kombinovaný výkon všech motorů dělá dohromady 720 koní a a točivý moment má pěkně kulaťoučkých 10.000 N.m. Těžko uvěřitelná hodnota, že? BMW tvrdí, že i když vůz váží 2404 kilogramů, pořád dokáže zrychlit z 0 na 100 km/h za tři vteřiny. BMW to myslí s elektromobily opravdu vážně a zdá se, že by rozhodně nemusely být nudné! BMW

Kombinovaný výkon všech motorů dělá dohromady 720 koní a a točivý moment má pěkně kulaťoučkých 10.000 N.m. Těžko uvěřitelná hodnota, že? BMW tvrdí, že i když vůz váží 2404 kilogramů, pořád dokáže zrychlit z 0 na 100 km/h za tři vteřiny. BMW to myslí s elektromobily opravdu vážně a zdá se, že by rozhodně nemusely být nudné! | BMW

Testovací vůz páté generace eletkrického ústrojí BMW BMW

Testovací vůz páté generace eletkrického ústrojí BMW | BMW

Testovací vůz páté generace eletkrického ústrojí BMW BMW

Testovací vůz páté generace eletkrického ústrojí BMW | BMW

Testovací vůz páté generace eletkrického ústrojí BMW BMW

Testovací vůz páté generace eletkrického ústrojí BMW | BMW

Testovací vůz páté generace eletkrického ústrojí BMW BMW

Testovací vůz páté generace eletkrického ústrojí BMW | BMW

Testovací vůz páté generace eletkrického ústrojí BMW BMW

Testovací vůz páté generace eletkrického ústrojí BMW | BMW

Testovací vůz páté generace eletkrického ústrojí BMW BMW

Testovací vůz páté generace eletkrického ústrojí BMW | BMW

Testovací vůz páté generace eletkrického ústrojí BMW BMW

Testovací vůz páté generace eletkrického ústrojí BMW | BMW

Testovací vůz páté generace eletkrického ústrojí BMW BMW

Testovací vůz páté generace eletkrického ústrojí BMW | BMW

Testovací vůz páté generace eletkrického ústrojí BMW BMW

Testovací vůz páté generace eletkrického ústrojí BMW | BMW

Testovací vůz páté generace eletkrického ústrojí BMW BMW

Testovací vůz páté generace eletkrického ústrojí BMW | BMW

Testovací vůz páté generace eletkrického ústrojí BMW BMW

Testovací vůz páté generace eletkrického ústrojí BMW | BMW

Testovací vůz páté generace eletkrického ústrojí BMW BMW

Testovací vůz páté generace eletkrického ústrojí BMW | BMW

Testovací vůz páté generace eletkrického ústrojí BMW BMW

Testovací vůz páté generace eletkrického ústrojí BMW | BMW

Testovací vůz páté generace eletkrického ústrojí BMW BMW

Testovací vůz páté generace eletkrického ústrojí BMW | BMW

Testovací vůz páté generace eletkrického ústrojí BMW BMW

Testovací vůz páté generace eletkrického ústrojí BMW | BMW

Testovací vůz páté generace eletkrického ústrojí BMW BMW

Testovací vůz páté generace eletkrického ústrojí BMW | BMW

Svůj život začal sedan jako model M550i xDrive. Místo spalovacího pohonu však byl přepracován na čistý elektromobil. Vůz je pouze experimentální a do výroby se nepodívá. Prvním vozem BMW, vybaveným tímto pohonem, bude městský crossover iX3, který se objeví již příští rok.  BMW
Testovací prototyp je pod kapotou celkem karikatura. Zatímco produkční crossover bude mít jeden elektromotor, pětka na obrázcích má rovnou tři. Konkrétně jeden je umístěný na přední nápravě a zbylé dva na té zadní. Výsledkem je samozřejmě ohromující výkon. BMW
Kombinovaný výkon všech motorů dělá dohromady 720 koní a a točivý moment má pěkně kulaťoučkých 10.000 N.m. Těžko uvěřitelná hodnota, že? BMW tvrdí, že i když vůz váží 2404 kilogramů, pořád dokáže zrychlit z 0 na 100 km/h za tři vteřiny. BMW to myslí s elektromobily opravdu vážně a zdá se, že by rozhodně nemusely být nudné! BMW
Testovací vůz páté generace eletkrického ústrojí BMW BMW
20
Fotogalerie

Přivítejte elektrické BMW řady 5. Má 13x větší točivý moment než M5

V BMW si tento vůz pojmenovali Lucy. Možná to má co dělat s filmem Lucy, ve kterém Scarlett Johansson dosáhla 100 % kapacity svého mozku.

V poslední době se po světě proháněla testovací mula pětkové řady BMW. Spottery však zděsilo, že nemá žádné výfukové koncovky. Vysvětlení nyní přichází od samotné automobilky. Sloužilo jako testovací vůz páté generace elektrického pohonu BMW.

Svůj život začal sedan jako model M550i xDrive. Místo spalovacího pohonu však byl přepracován na čistý elektromobil. Vůz je pouze experimentální a do výroby se nepodívá. Prvním vozem BMW, vybaveným tímto pohonem, bude městský crossover iX3, který se objeví již příští rok. 

Testovací prototyp je pod kapotou celkem karikatura. Zatímco produkční crossover bude mít jeden elektromotor, pětka na obrázcích má rovnou tři. Konkrétně jeden je umístěný na přední nápravě a zbylé dva na té zadní. Výsledkem je samozřejmě ohromující výkon.

Kombinovaný výkon všech motorů dělá dohromady 720 koní a a točivý moment má pěkně kulaťoučkých 10.000 N.m. Těžko uvěřitelná hodnota, že? BMW tvrdí, že i když vůz váží 2404 kilogramů, pořád dokáže zrychlit z 0 na 100 km/h za tři vteřiny. BMW to myslí s elektromobily opravdu vážně a zdá se, že by rozhodně nemusely být nudné!

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

Doporučujeme

Články odjinud