Spykeru se podařilo oddlužit a spojit se společností Volta Volaré. Nizozemská automobilka chce využít know-how americké firmy na poli elektrických pohonů.
Automobilka Spyker, která zkoušela štěstí i ve Formuli 1 a dokonce koupila skomírající Saab, se sama ocitla na pokraji krachu. Na konci roku 2014 byla nucena vyhlásit bankrot a vypadalo to s ní špatně. Ovšem nyní úspěšně dokončila restrukturalizaci.
Spykeru se podařilo oddlužit a spojit s americkou společností Volta Volaré, která sídlí v Portlandu a zabývá se výrobou a vývojem elektrických letadel a ultralightů. Spyker se tak vlastně vrací ke kořenům, neboť na počátku dvacátého století Spyker stavěl letadla.
Nizozemská automobilka chce využít know-how americké společnosti na poli elektrických pohonů a také technologii k výrobě a zpracování lehkých materiálů. Spyker zase dodá vlastní zkušenosti s konstrukcí a vývojem automobilů. Konkrétní termíny, kdy se objeví první elektrické auto, ale značka Spyker neuvádí.
Spyker během své šestnáctileté historie vyrobil a prodal 250 osobních aut. Nyní chce vyrábět pouze elektrické sportovní vozy. Spyker má ovšem rozdělaný projekt šestiválcového kupé B6 Venator, který představil už v roce 2013 v Ženevě. Není ale jisté, že se k projektu vrátí.