Vylepšená německá limuzína láká kupce na upravený design a modernější asistenty. Lehké zvýšení cen se mezi příplatky zcela ztratí.
Vloni na podzim Audi představilo modernizovanou verzi své vlajkové lodi. Poznáte ji například podle nové čelní masky, z níž zmizela horizontální žebra, předních Digital Matrix LED světlometů, nebo zadních světel s volitelnou grafikou. Uvnitř se zákazníci mohou těšit na navigační systém s vylepšenými online a Car-2-X službami, hromadu jízdních asistentů, nebo rozšířené možnosti personalizace interiéru.
Nejlevnějším provedením je A8 50 TDI quattro s třílitrovým šestiválcem o výkonu 210 kW (286 k) za 2.637.900 Kč – u předfaceliftové verze stálo při uvedení na trh 2.449.900 Kč. Verze L s prodlouženým rozvorem vyjde na 2.773.900 Kč. Toto TDI je v nabídce jediné, u přechozí verze bylo nasazeno také a se stejným výkonem, koncem roku 2020 ale Audi vyměnilo jednotku VW EA897evo2 za EA897evo3, plnící emisní normu Euro 6d-ISC-FCM. Čtyřlitrový osmiválcový motor VW EA898, prodávaný pod označením 60 TDI, skončil – tato verze byla mimochodem vyráběna pouhých deset měsíců.
U benzinových verzí je základem třílitrový šestiválec 55 TFSI quattro za 2.722.900 Kč (2.858.900 Kč u verze L), nabídne výkon 250 kW (340 k). Čtyřlitrový osmiválec 60 TFSI quattro s 338 kW (460 k) pořídíte od 3.082.900 Kč, jako prodloužené L pak nejméně za 3.218.900 Kč. Plug-in hybridní verze 60 TFSI e quattro, kombinující benzinový šestiválec se synchronním elektromotorem v převodovce, je k dostání od 3.124.900 Kč, resp. 3.260.900 Kč za verzi L. Zatímco před faceliftem vůz disponoval systémovým výkonem 330 kW (449 k), nyní nabídne 340 kW (462 k).
Vrcholem nabídky zůstává provedení S8 quattro, které z čtyřlitrového osmiválce VW EA825 dává 420 kW (571 k) stejně jako před faceliftem. Za něj dáte 3.696.900 Kč.