Už při  uvedení nového Hyundaie Tucson v září  nám značka potvrdila, že kromě  již prodávaných mild-hybridů a full-hybridů  později rozšíří nabídku SUV i plug-in hybridní varianta.

Už při uvedení nového Hyundaie Tucson v září nám značka potvrdila, že kromě již prodávaných mild-hybridů a full-hybridů později rozšíří nabídku SUV i plug-in hybridní varianta.

Ve své třídě tak bude mít Tucson vůbec nejširší nabídku elektrifikovaných ústrojí. K zanedlouho příchozí novince nyní Hyundai poskytuje další informace.

Ve své třídě tak bude mít Tucson vůbec nejširší nabídku elektrifikovaných ústrojí. K zanedlouho příchozí novince nyní Hyundai poskytuje další informace.

Plug-in hybridní Tucson bude další šestnáctistovkou v nabídce, základem ústrojí je totiž opět přeplňovaný benzinový čtyřválec 1.6 T-GDi Smartstream.

Plug-in hybridní Tucson bude další šestnáctistovkou v nabídce, základem ústrojí je totiž opět přeplňovaný benzinový čtyřválec 1.6 T-GDi Smartstream.

Součástí je poté elektromotor s nejvyšším výkonem 66,9 kW (91 koní) a maximálním točivým momentem 304 N.m, který pracuje se sadou akumulátorů Li-Pol o kapacitě 13,8 kW.

Součástí je poté elektromotor s nejvyšším výkonem 66,9 kW (91 koní) a maximálním točivým momentem 304 N.m, který pracuje se sadou akumulátorů Li-Pol o kapacitě 13,8 kW.

Systémový výkon soustavy pak čítá 195 kW (265 koní) a 350 N.m točivého momentu.

Systémový výkon soustavy pak čítá 195 kW (265 koní) a 350 N.m točivého momentu.

Tucson do zásuvky se tedy stane nejsilnější verzí SUV, přičemž standardem bude šestistupňová automatická převodovka a pohon všech kol. V režimu čistě elektrické jízdy mluví Hyundai o dojezdu přes 50 km (jde o předběžný údaj dle metodiky WLTP).

Tucson do zásuvky se tedy stane nejsilnější verzí SUV, přičemž standardem bude šestistupňová automatická převodovka a pohon všech kol. V režimu čistě elektrické jízdy mluví Hyundai o dojezdu přes 50 km (jde o předběžný údaj dle metodiky WLTP).

Palubní nabíječka vozu má výkon 7,2 kW, další podrobnosti například o časech nabíjení ale zatím neznáme.

Palubní nabíječka vozu má výkon 7,2 kW, další podrobnosti například o časech nabíjení ale zatím neznáme.

Zástavba plug-in hybridního ústrojí, a především bateriového modulu, tradičně ubere něco z praktičnosti SUV, takže čekejte základní objem kufru 558 litrů a maximálních 1737 litrů se sklopenými zadními opěradly.

Zástavba plug-in hybridního ústrojí, a především bateriového modulu, tradičně ubere něco z praktičnosti SUV, takže čekejte základní objem kufru 558 litrů a maximálních 1737 litrů se sklopenými zadními opěradly.

Pro srovnání, právě v závislosti na motorizaci může nový Tucson zajistit objem až 620 litrů, respektive 1799 litrů.

Pro srovnání, právě v závislosti na motorizaci může nový Tucson zajistit objem až 620 litrů, respektive 1799 litrů.

S pohonem všech kol má Tucson PHEV ve výbavě i volič terénních režimů. Na přání pak bude dodáván adaptivní podvozek ECS s elektronicky řízenými tlumiči.  Více v článku...

S pohonem všech kol má Tucson PHEV ve výbavě i volič terénních režimů. Na přání pak bude dodáván adaptivní podvozek ECS s elektronicky řízenými tlumiči. Více v článku...

Ve své třídě tak bude mít Tucson vůbec nejširší nabídku elektrifikovaných ústrojí. K zanedlouho příchozí novince nyní Hyundai poskytuje další informace.
Plug-in hybridní Tucson bude další šestnáctistovkou v nabídce, základem ústrojí je totiž opět přeplňovaný benzinový čtyřválec 1.6 T-GDi Smartstream.
Součástí je poté elektromotor s nejvyšším výkonem 66,9 kW (91 koní) a maximálním točivým momentem 304 N.m, který pracuje se sadou akumulátorů Li-Pol o kapacitě 13,8 kW.
Systémový výkon soustavy pak čítá 195 kW (265 koní) a 350 N.m točivého momentu.
10
Fotogalerie

Hyundai Tucson Plug-in Hybrid má české ceny. 265 koní v akci tlačí pod 900.000 Kč

Nový Hyundai Tucson krátce po svém představení na českém trhu doslova zaplavil naše silnice. Svou již tak bohatou nabídku teď ještě rozšířil o očekávaný plug-in hybrid.

První tucson do zásuvky kombinuje přeplňovaný čtyřválec o objemu 1,6 litru s elektromotorem o výkonu 66,9 kW (91 koní) a 6stupňovou automatickou převodovku. Výsledkem spolupráce motorů je kombinovaný výkon 195 kW (265 koní) a 350 N.m točivého momentu. To z něj dělá nejvýkonnější verzi v nabídce. Na jedno nabití má pak novinka ujet až 50 km, a to díky 13,8kW akumulátoru.

Nejvýkonnější však v tomto případě znamená i nejdražší. Motorizace Plug-in Hybrid je dostupná od druhé výbavy Comfort za minimálně 899.990 Kč. V případě vyšší výbavy Smart pak vyjde na 959.990 Kč. Bez jarní prémie 70.000 Kč už by tedy stál přes milion. Nejvyšší výbava Style už se s tímto motorem přes milion dostala, stojí 1.049.990 Kč. Je tedy přesně o 200.000 Kč levnější než model Santa Fe Plug-in Hybrid.

Zástavba plug-in hybridního ústrojí některým uživatelům sice ušetří dost paliva, ale ubere trochu na praktičnosti. Základní zavazadlový prostor se zmenší z 620 na 558 litrů. Po sklopení druhé řady sedadel pak dělá prostor 1737 litrů oproti původním 1799. O zas tak velké omezení tedy nejde.

O výbavách jsme se rozepsali už zde. Pro varianty PHEV jsou standardem 19palcová kola. S příplatkem Premium u výbavy Style dostanou motorizace HEV a PHEV vedle řady dalších položek i adaptivní odpružení ECS a dálkově ovládaný autonomní parkovací asistent. Balíček stojí 60.000 Kč.

Hyundai

Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia.

Hyundai i10Hyundai i20Hyundai i30Hyundai i40Hyundai KonaHyundai TucsonHyundai NexoHyundai Sante FeHyundai GenesisHyundai IONIQ

Doporučujeme

Články odjinud