Německá firma dále posílila hybridní Ferrari, kterému už v základu koně nechybí.
Požadovat v posledním Ferrari SF90 Stradale navýšení výkonu se může zdát jako zbytečnost. Ostatně v základu poskytuje plug-in hybridní ústrojí italského stroje rovných 1000 koní (735 kW) systémového výkonu. I tady se však německý Novitec rozhodl ústrojí lehce okořenit, snad z pouhé tradice dlouholetého úpravce.
Kombinaci čtyřlitrového twin-turbo V8 a třech elektromotorů posunuje Novitec za hranici tisícovky koní o celkem 33 koní (24 kW), tedy na výsledných 1033 koní (760 kW). A to zatím pouze nasazením upraveného výfukového systému. Další úrovně ladění hybridního ústrojí mají ale od německé firmy následovat.
Dynamika SF90 od Novitecu zůstává na továrních hodnotách – akcelerace z nuly na 100 km/h za 2,5 sekundy a maximální rychlost přes 340 km/h. Volitelně ale nabízí úpravce pro lepší tepelnou izolaci motorového prostoru a okolí výfukového systému vykládaní potřebných částí zlatem, stejně jako v legendárním McLarenu F1.
Nakonec jsou pro SF90 k mání 20-, respektive 21palcová kovaná kola Vossen (celkem 72 dostupných barevných odstínů) a rovněž snížení podvozku o 30 mm vpředu a 25 mm vzadu. Prozatím neupravená karoserie pak nezůstane u Novitecu v sériovém stavu dlouho, balík karbonových dílů už firma v tuto chvíli vyvíjí.