Francouzi hlásají, že se do roku 2030 stanou nejzelenější značkou v Evropě. K tomuto cíli si chtějí pomoci i bateriovým vozem segmentu C.
Čtveřice zveřejněných fotografií nám ukazuje vybrané prvky chystaného Renautu Megane E-Tech. Ten bude dle slibů šéfa automobilky Luca di Meo z 95 % shodný s loňským konceptem Renault Megane eVision. Novinka bude stát na platformě CMF-EV, stejně jako crossover Nissan Ariya, nebude tedy mít kromě názvu nic moc společného se stávajícími Renaulty Megane na platformě CMF-CD.
Na snímku zachycujícím vůz zezadu lze spatřit diodový světelný pás, táhnoucí se mezi zadními světly. Je zde také použito nové logo Renaultu. Uvnitř se lze těšit na vertikálně postavenou dotykovou obrazovku s přihrádkou na telefon s indukčním nabíjením. Zajímavě působí na výšku uložené výdechy ventilace a na ně navazující digitální přístrojový štít.
Dle konceptu eVision a vozů zachycených v maskování lze usuzovat, že bude elektrický megane díky vyšší stavbě karoserie inklinovat k tvarům crossoveru – koneckonců, podobný přístup zvolil i Citroën u své nové C4. Dostane velká kola a úzké diodové přední světlomety, nabíjecí zdířka se bude nacházet na straně spolujezdce u A sloupku.
Koncept Megane eVision byl osazen 60kWh baterií a elektromotorem o výkonu 160 kW. Maximem točivého momentu bylo 300 N.m, dojezd měl přesáhnout 450 kilometrů. To odpovídá i základnímu provedení již zmíněného Nissanu Ariya (to má ale dojezd 360 km), který dále umí nabídnout i 87kWh akumulátor a výkon 178 kW. Tato verze ujede 500 km. Jeho vrcholem je pak provedení s pohonem všech kol a výkony 205, 225 nebo 290 kW – uvidíme, zda se tyto špičkové varianty objeví i u Renaultu. Výroba Meganu E-Tech má probíhat v továrně Douai ve Francii po boku chystaného a rovněž elektrického Renaultu 5 v retro designu.