Hyundai i30 N Fastback

Hyundai i30 N Fastback

Hyundai i30 N Fastback

Hyundai i30 N Fastback

Hyundai i30 N Fastback

Hyundai i30 N Fastback

Hyundai i30 N Fastback

Hyundai i30 N Fastback

Hyundai i30 N Fastback

Hyundai i30 N Fastback

Hyundai i30 N Fastback

Hyundai i30 N Fastback

Hyundai i30 N Fastback

Hyundai i30 N Fastback

Hyundai i30 N Fastback

Hyundai i30 N Fastback

Hyundai i30 N Fastback

Hyundai i30 N Fastback

Hyundai i30 N Fastback

Hyundai i30 N Fastback

Hyundai i30 N Fastback

Hyundai i30 N Fastback

Hyundai i30 N Fastback

Hyundai i30 N Fastback

Hyundai i30 N Fastback

Hyundai i30 N Fastback

Hyundai i30 N Fastback

Hyundai i30 N Fastback

Hyundai i30 N Fastback

Hyundai i30 N Fastback

Hyundai i30 N Fastback

Hyundai i30 N Fastback

Hyundai i30 N Fastback

Hyundai i30 N Fastback

Hyundai i30 N Fastback

Hyundai i30 N Fastback

Hyundai i30 N Fastback

Hyundai i30 N Fastback

Hyundai i30 N Fastback

Hyundai i30 N Fastback

Hyundai i30 N Fastback
Hyundai i30 N Fastback
Hyundai i30 N Fastback
Hyundai i30 N Fastback
20
Fotogalerie

Hyundai zveřejnil první oficiální snímky sportovního liftbacku i30 N Fastback

Je to oficiální: Hyundai chystá i30 N ve variantě Fastback. Víme o něm už v podstatě vše.

Hyundai i30 N zabalený v karoserii liftback jsme mohli již několikrát spatřit na špionážních snímcích a videích zachycených na severní smyčce okruhu Nürburgring. Nyní už Korejci vše přiznávají oficiálně. A ze stejného prostředí nabízejí oficiální snímky stále ještě maskovaného vozu.

Můžeme se tak podívat na detaily ve vyšším rozlišení. Fastback zdědí přední část od hatchbacku, stejně jako kola a dvojici koncovek výfuku. Od standardní verze bude mít odlišný spoiler, respektive odtrhovou hranu kufru. Příslušnost testovaného vozu k rodině N prozrazuje zaslepené logo na masce chladiče.

Technika bude zřejmě stejná, jako u hatchbacku. Dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec tak bude svých 247 či 271 koňských sil v závislosti na verzi posílat vždy na přední kola. A to skrze samosvorný diferenciál. Manuální šestistupňovou převodovku ale možná už od začátku produkce doplní dvouspojková skříň se sedmi převodovými stupni. Tu brzy dostane i hatchback.

V případě ostrého liftbacku se spekuluje taktéž o příplatkovém pohonu všech kol. Písmeno N by údajně v budoucnu mohl dostat i crossover Kona. Korejci to zkrátka se sportovním oddělením myslí vážně. Nabyté zkušenosti a především image chce Hyundai zužitkovat v modelech N-Line. Ty mají být obdobou ST-Line od Fordu, tedy jinak naladěných standardních modelů se sportovními doplňky.

Hyundai

Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia.

Hyundai i10Hyundai i20Hyundai i30Hyundai i40Hyundai KonaHyundai TucsonHyundai NexoHyundai Sante FeHyundai GenesisHyundai IONIQ

Doporučujeme

Články odjinud