Facelift BMW řady 5  se představil na konci května . Jako vždy myslí na rozumně smýšlející manažery i vášnivé řidiče. Vrcholem nabídky tak zůstal model M550i xDrive se 4,4litrovým osmiválcem o výkonu 530 koní. Zdroj: Alpina

Facelift BMW řady 5 se představil na konci května. Jako vždy myslí na rozumně smýšlející manažery i vášnivé řidiče. Vrcholem nabídky tak zůstal model M550i xDrive se 4,4litrovým osmiválcem o výkonu 530 koní. | Zdroj: Alpina

Ostrá verze M5 pro opravdové fajnšmekry se teprve připravuje. Pro nedočkavce je tu ale automobilka  Alpina , která si novou řadu 5 vzala do péče opravdu rychle. Zdroj: Alpina

Ostrá verze M5 pro opravdové fajnšmekry se teprve připravuje. Pro nedočkavce je tu ale automobilka Alpina, která si novou řadu 5 vzala do péče opravdu rychle. | Zdroj: Alpina

Již po dvou týdnech tak uvádí dva nové modely - zběsilý B5 a cestovní D5 S. Oba vozy jsou k mání v obou karosářských variantách. Zážehová varianta B5 rozhodně není levnou záležitostí. Zdroj: Alpina

Již po dvou týdnech tak uvádí dva nové modely - zběsilý B5 a cestovní D5 S. Oba vozy jsou k mání v obou karosářských variantách. Zážehová varianta B5 rozhodně není levnou záležitostí. | Zdroj: Alpina

Za verzi sedan dáte v přepočtu  3.133.000 Kč  a za kombi si ještě osmdesát tisíc připlatíte. Podle technických parametrů to ale rozhodně bude stát za to.  Zdroj: Alpina

Za verzi sedan dáte v přepočtu 3.133.000 Kč a za kombi si ještě osmdesát tisíc připlatíte. Podle technických parametrů to ale rozhodně bude stát za to.  | Zdroj: Alpina

Alpina B5 používá motor z M550i xDrive, jehož výkon je napumpován na 457 kW (621 koní) a 800 N.m točivého momentu. Je tak jen o pár koní slabší než jednotka v současném  M5 Competition .  Zdroj: Alpina

Alpina B5 používá motor z M550i xDrive, jehož výkon je napumpován na 457 kW (621 koní) a 800 N.m točivého momentu. Je tak jen o pár koní slabší než jednotka v současném M5 Competition.  | Zdroj: Alpina

Verze sedan akceleruje na stovku za 3,4 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 330 km/h. Touring pokoří stovku o dvě desetiny déle a jede maximálně 322 km/h. Zdroj: Alpina

Verze sedan akceleruje na stovku za 3,4 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 330 km/h. Touring pokoří stovku o dvě desetiny déle a jede maximálně 322 km/h. | Zdroj: Alpina

Pro vyznavače vznětových motorizací je připravena verze D5 S, která je vybavena řadovým šestiválcem o objemu 3,0 litru s výkonem 300 kW (408 koní) a 800 N.m točivého momentu.  Zdroj: Alpina

Pro vyznavače vznětových motorizací je připravena verze D5 S, která je vybavena řadovým šestiválcem o objemu 3,0 litru s výkonem 300 kW (408 koní) a 800 N.m točivého momentu.  | Zdroj: Alpina

Sedanu trvá stovka 4,4 sekundy a umí jet až 286 km/h. Touring zvládne akceleraci na normovanou hodnotu za 4,6 sekundy a jede maximálně 283 km/h. Zdroj: Alpina

Sedanu trvá stovka 4,4 sekundy a umí jet až 286 km/h. Touring zvládne akceleraci na normovanou hodnotu za 4,6 sekundy a jede maximálně 283 km/h. | Zdroj: Alpina

Alpina D5 S ve verzi sedan vás bude stát v přepočtu 2.462.000 Kč a za kombi se i zde osmdesát tisíc připlácí.  Zdroj: Alpina

Alpina D5 S ve verzi sedan vás bude stát v přepočtu 2.462.000 Kč a za kombi se i zde osmdesát tisíc připlácí.  | Zdroj: Alpina

Obě motorizace jsou spárovány s osmistupňovou automatickou převodovkou ZF a disponují pohonem všech kol xDrive.  Zdroj: Alpina

Obě motorizace jsou spárovány s osmistupňovou automatickou převodovkou ZF a disponují pohonem všech kol xDrive.  | Zdroj: Alpina

Součástí balíčku je i adaptivní podvozek a natáčení zadní nápravy. Změny designu jsou jako vždy decentní a zahrnují ostřejší sadu nárazníků, všudypřítomné znaky výrobce a kola s tradičním vzhledem o velikosti 20“. Uvnitř se můžete těšit na kůži s ručním prošíváním. Zdroj: Alpina

Součástí balíčku je i adaptivní podvozek a natáčení zadní nápravy. Změny designu jsou jako vždy decentní a zahrnují ostřejší sadu nárazníků, všudypřítomné znaky výrobce a kola s tradičním vzhledem o velikosti 20“. Uvnitř se můžete těšit na kůži s ručním prošíváním. | Zdroj: Alpina

 Zdroj: Alpina

| Zdroj: Alpina

 Zdroj: Alpina

| Zdroj: Alpina

 Zdroj: Alpina

| Zdroj: Alpina

 Zdroj: Alpina

| Zdroj: Alpina

 Zdroj: Alpina

| Zdroj: Alpina

 Zdroj: Alpina

| Zdroj: Alpina

 Zdroj: Alpina

| Zdroj: Alpina

 Zdroj: Alpina

| Zdroj: Alpina

 Zdroj: Alpina

| Zdroj: Alpina

 Zdroj: Alpina

| Zdroj: Alpina

 Zdroj: Alpina

| Zdroj: Alpina

 Zdroj: Alpina

| Zdroj: Alpina

Ostrá verze M5 pro opravdové fajnšmekry se teprve připravuje. Pro nedočkavce je tu ale automobilka  Alpina , která si novou řadu 5 vzala do péče opravdu rychle. Zdroj: Alpina
Již po dvou týdnech tak uvádí dva nové modely - zběsilý B5 a cestovní D5 S. Oba vozy jsou k mání v obou karosářských variantách. Zážehová varianta B5 rozhodně není levnou záležitostí. Zdroj: Alpina
Za verzi sedan dáte v přepočtu  3.133.000 Kč  a za kombi si ještě osmdesát tisíc připlatíte. Podle technických parametrů to ale rozhodně bude stát za to.  Zdroj: Alpina
Alpina B5 používá motor z M550i xDrive, jehož výkon je napumpován na 457 kW (621 koní) a 800 N.m točivého momentu. Je tak jen o pár koní slabší než jednotka v současném  M5 Competition .  Zdroj: Alpina
23
Fotogalerie

Alpina si pohrála s novým BMW 5. Pětky z Buchloe hravě překonají 300 km/h!

Nedlouho po uvedení faceliftu BMW řady 5 se ke slovu hlásí i výrobce Alpina, který umí nejsilnější motorizaci roztáhnout až na 330 km/h.

Facelift BMW řady 5 se představil na konci května. Jako vždy myslí na rozumně smýšlející manažery i vášnivé řidiče. Vrcholem nabídky tak zůstal model M550i xDrive se 4,4litrovým osmiválcem o výkonu 530 koní. Ostrá verze M5 pro opravdové fajnšmekry se teprve připravuje. Pro nedočkavce je tu ale automobilka Alpina, která si novinku vzala do péče opravdu rychle.

Již po dvou týdnech tak uvádí dva nové modely - zběsilý B5 a cestovní D5 S. Oba vozy jsou k mání v obou karosářských variantách. Zážehová varianta B5 rozhodně není levnou záležitostí. Za verzi sedan dáte v přepočtu 3.133.000 Kč a za kombi si ještě osmdesát tisíc připlatíte. Podle technických parametrů to ale rozhodně bude stát za to. 

Alpina B5 používá motor z M550i xDrive, jehož výkon je napumpován na 457 kW (621 koní) a 800 N.m točivého momentu. Je tak jen o pár koní slabší než motor v současném M5 Competition. Sedan akceleruje na stovku za 3,4 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 330 km/h. Touring pokoří stovku o dvě desetiny déle a jede maximálně 322 km/h.

Pro vyznavače vznětových motorizací je připravena verze D5 S, která je vybavena řadovým šestiválcem o objemu 3,0 litru s výkonem 300 kW (408 koní) a 800 N.m točivého momentu. Sedanu trvá stovka 4,4 sekundy a umí jet až 286 km/h. Touring zvládne akceleraci na normovanou hodnotu za 4,6 sekundy a jede maximálně 283 km/h.

Alpina D5 S ve verzi sedan vás bude stát v přepočtu 2.462.000 Kč a za kombi se i zde osmdesát tisíc připlácí. Obě motorizace jsou spárovány s osmistupňovou automatickou převodovkou ZF a disponují pohonem všech kol xDrive.

Součástí balíčku je i adaptivní podvozek a natáčení kol zadní nápravy. Změny designu jsou jako vždy decentní a zahrnují ostřejší sadu nárazníků, všudypřítomné znaky výrobce a kola s tradičním vzhledem o velikosti 20“. Uvnitř se můžete těšit na kůži s ručním prošíváním.

BMW řada 5

Po výstředním designovém experimentu u generace E60 se pětkové BMW vrátilo ke konzervativnímu vzhledu. Pořád se vyrábí se zadním pohonem, stále více zákazníků ale volí čtyřkolku xDrive.

Test BMW 520d xDrive Sedan • BMW řady 5 Touring​ • Elektromobil • Facelift • Historie BMW řady 5 •Test BMW 545e xDrive

Doporučujeme

Články odjinud