Před nedávnem oznámil Seat novou, sportovně střiženou výbavu FR pro SUV Tarraco. Zkratka FR se ve španělských vozech již nějakou dobu objevuje, bylo tak jen otázkou času, kdy se propíše i do vlajkové lodi.

Před nedávnem oznámil Seat novou, sportovně střiženou výbavu FR pro SUV Tarraco. Zkratka FR se ve španělských vozech již nějakou dobu objevuje, bylo tak jen otázkou času, kdy se propíše i do vlajkové lodi.

Ostřeji vypadající výbava se dá kombinovat se všemi motorizacemi včetně nejnovějšího přírůstku v podobě 1.5 TSI.  Očekávaný plug-in hybrid o výkonu 180 kW , se do české nabídky zatím nedostal.

Ostřeji vypadající výbava se dá kombinovat se všemi motorizacemi včetně nejnovějšího přírůstku v podobě 1.5 TSI. Očekávaný plug-in hybrid o výkonu 180 kW, se do české nabídky zatím nedostal.

Výbava FR je velmi podobná verzi Xcellence. V základu najdete 19palcová kola, Full LED přední světlomety, parkovacího asistenta, adaptivní tempomat či bezdotykové elektricky ovládané páté dveře. Navrch ale přidává černou přední masku, nárazníky v barvě karoserie, skořepinová sedadla a také sportovní podvozek.

Výbava FR je velmi podobná verzi Xcellence. V základu najdete 19palcová kola, Full LED přední světlomety, parkovacího asistenta, adaptivní tempomat či bezdotykové elektricky ovládané páté dveře. Navrch ale přidává černou přední masku, nárazníky v barvě karoserie, skořepinová sedadla a také sportovní podvozek.

Základní verze Tarraca FR s motorem 1.5 TSi o výkonu 110 kW (150 koní) s manuální převodovkou vyjde na 884.900 Kč, o 45 tisíc více než Xcellence. Základní dieselová varianta s totožným počtem koní se ale stále vejdete do milionu. Prozatimní vrchol v podobě 2.0 TDI o výkonu 190 koní se čtyřkolkou a automatem vyjde na 1.114.900 Kč.

Základní verze Tarraca FR s motorem 1.5 TSi o výkonu 110 kW (150 koní) s manuální převodovkou vyjde na 884.900 Kč, o 45 tisíc více než Xcellence. Základní dieselová varianta s totožným počtem koní se ale stále vejdete do milionu. Prozatimní vrchol v podobě 2.0 TDI o výkonu 190 koní se čtyřkolkou a automatem vyjde na 1.114.900 Kč.

V čem vás výbava FR asi moc nepotěší, je výběr barev laků karoserie. Výraznou barvu byste totiž hledali marně. Základní barva je šedá, černá metalíza je za patnáct tisíc a perleťová bílá za dvacet. Naštěstí je tu ještě zelená perleť, která Tarracu docela sluší. Devatenáctky si můžete za příplatek 20.000 Kč o jeden palec zvětšit.

V čem vás výbava FR asi moc nepotěší, je výběr barev laků karoserie. Výraznou barvu byste totiž hledali marně. Základní barva je šedá, černá metalíza je za patnáct tisíc a perleťová bílá za dvacet. Naštěstí je tu ještě zelená perleť, která Tarracu docela sluší. Devatenáctky si můžete za příplatek 20.000 Kč o jeden palec zvětšit.

V základu dostanete i sedadla potažená kombinací kůže a tkaniny. Za příplatek 31.500 Kč jsou ale k mání i celokožená sportovní sedadla. K další příplatkové výbavě se řadí i lepší audiosystém, adaptivní podvozek DCC, tažné zařízení nebo zásuvku na 230V.

V základu dostanete i sedadla potažená kombinací kůže a tkaniny. Za příplatek 31.500 Kč jsou ale k mání i celokožená sportovní sedadla. K další příplatkové výbavě se řadí i lepší audiosystém, adaptivní podvozek DCC, tažné zařízení nebo zásuvku na 230V.

Ostřeji vypadající výbava se dá kombinovat se všemi motorizacemi včetně nejnovějšího přírůstku v podobě 1.5 TSI.  Očekávaný plug-in hybrid o výkonu 180 kW , se do české nabídky zatím nedostal.
Výbava FR je velmi podobná verzi Xcellence. V základu najdete 19palcová kola, Full LED přední světlomety, parkovacího asistenta, adaptivní tempomat či bezdotykové elektricky ovládané páté dveře. Navrch ale přidává černou přední masku, nárazníky v barvě karoserie, skořepinová sedadla a také sportovní podvozek.
Základní verze Tarraca FR s motorem 1.5 TSi o výkonu 110 kW (150 koní) s manuální převodovkou vyjde na 884.900 Kč, o 45 tisíc více než Xcellence. Základní dieselová varianta s totožným počtem koní se ale stále vejdete do milionu. Prozatimní vrchol v podobě 2.0 TDI o výkonu 190 koní se čtyřkolkou a automatem vyjde na 1.114.900 Kč.
V čem vás výbava FR asi moc nepotěší, je výběr barev laků karoserie. Výraznou barvu byste totiž hledali marně. Základní barva je šedá, černá metalíza je za patnáct tisíc a perleťová bílá za dvacet. Naštěstí je tu ještě zelená perleť, která Tarracu docela sluší. Devatenáctky si můžete za příplatek 20.000 Kč o jeden palec zvětšit.
11
Fotogalerie

Seat Tarraco už v Česku koupíte i v ostřejší verzi. Zatím tak ale jenom vypadá

S patnáctistovkou asi moc parády nenadělá. Největší lákadlo k nám zatím ještě nedorazilo.

Před nedávnem oznámil Seat novou, sportovně střiženou výbavu FR pro SUV Tarraco. Zkratka FR se ve španělských vozech již nějakou dobu objevuje, bylo tak jen otázkou času, kdy se propíše i do vlajkové lodi. Ostřeji vypadající výbava se dá kombinovat se všemi nabízenými agregáty včetně nového přírůstku v podobě 1.5 TSI. Očekávaný plug-in hybrid o výkonu 180 kW se do české nabídky zatím nedostal.

Výbava FR je velmi podobná verzi Xcellence. V základu najdete 19palcová kola, LED přední světlomety, parkovacího asistenta, adaptivní tempomat či bezdotykově ovládané páté dveře. Navrch ale přidává černou přední masku, nárazníky v barvě karoserie, skořepinová sedadla a také sportovní podvozek.

Základní verze Tarraca FR s motorem 1.5 TSI o výkonu 110 kW (150 koní) s manuální převodovkou vyjde na 884.900 Kč, o 45 tisíc více než Xcellence. Základní dieselová varianta s totožným počtem koní se ale stále vejde do milionu. Prozatímní vrchol v podobě 2.0 TDI o výkonu 190 koní se čtyřkolkou a automatem vyjde na 1.114.900 Kč.

V čem vás výbava FR asi moc nepotěší, je výběr laků karoserie. Výraznou barvu byste totiž hledali marně. Základní barva je šedá, černá metalíza je za patnáct tisíc a perleťová bílá za dvacet. Naštěstí je tu ještě zelená perleť, která Tarracu docela sluší. Za příplatek 20.000 Kč pak můžete mít i 20palcová kola.

V základu dostanete i sedadla potažená kombinací kůže a tkaniny. Za příplatek 31.500 Kč jsou ale k mání i celokožená sportovní sedadla. K další příplatkové výbavě se řadí i lepší audiosystém, adaptivní podvozek DCC, tažné zařízení nebo zásuvku na 230V.

Doporučujeme

Články odjinud