BMW oficiálně žádný pickup nenabízí. Tady se ale můžete podívat, jak by takové auto vypadalo. Mají jej na starosti odborní stážisté ve spolupráci se specialisty BMW na koncepty. Pickup vychází z největšího modelu značky SUV X7 a má nabídnout dobrodružství pod rouškou luxusu. BMW

BMW oficiálně žádný pickup nenabízí. Tady se ale můžete podívat, jak by takové auto vypadalo. Mají jej na starosti odborní stážisté ve spolupráci se specialisty BMW na koncepty. Pickup vychází z největšího modelu značky SUV X7 a má nabídnout dobrodružství pod rouškou luxusu. | BMW

Základem je samozřejmě úprava karoserie, kde vzadu za druhou řadou sedadel vznikla ložná plocha 140 cm (s otevřeným víkem 200 cm). S otevřeným víkem lze do pickupu pohodlně naložit motocykl BMW F850 GS, který má s tímto designovým cvičením vytvořit nerozlučnou dvojici. BMW

Základem je samozřejmě úprava karoserie, kde vzadu za druhou řadou sedadel vznikla ložná plocha 140 cm (s otevřeným víkem 200 cm). S otevřeným víkem lze do pickupu pohodlně naložit motocykl BMW F850 GS, který má s tímto designovým cvičením vytvořit nerozlučnou dvojici. | BMW

Obložení nákladového prostoru je z teakového dřeva, aby pickup neztratil luxus své předlohy. I přes nataženou karoserii o dalších deset centimetrů je díky použití kompozitních materiálů vůz o 200 kilogramů lehčí než originál.  BMW

Obložení nákladového prostoru je z teakového dřeva, aby pickup neztratil luxus své předlohy. I přes nataženou karoserii o dalších deset centimetrů je díky použití kompozitních materiálů vůz o 200 kilogramů lehčí než originál.  | BMW

Stavba vozu trvala deset měsíců. Pod kapotou je motorizace xDrive40i o výkonu 250 kW (340 koní). Díky pomoci expertů BMW je tento vůz homologovaný jako plnohodnotný koncept a schválený pro používání v běžném silničním provozu. BMW

Stavba vozu trvala deset měsíců. Pod kapotou je motorizace xDrive40i o výkonu 250 kW (340 koní). Díky pomoci expertů BMW je tento vůz homologovaný jako plnohodnotný koncept a schválený pro používání v běžném silničním provozu. | BMW

Sériová výroba je však samozřejmě v nedohlednu. Díky dodatečným úpravám by byl vůz pro většinu druhů stejně nedostupný. BMW

Sériová výroba je však samozřejmě v nedohlednu. Díky dodatečným úpravám by byl vůz pro většinu druhů stejně nedostupný. | BMW

BMW X7 pickup BMW

BMW X7 pickup | BMW

BMW X7 pickup BMW

BMW X7 pickup | BMW

BMW X7 pickup BMW

BMW X7 pickup | BMW

BMW X7 pickup BMW

BMW X7 pickup | BMW

BMW X7 pickup BMW

BMW X7 pickup | BMW

BMW X7 pickup BMW

BMW X7 pickup | BMW

BMW X7 pickup BMW

BMW X7 pickup | BMW

BMW X7 pickup BMW

BMW X7 pickup | BMW

BMW X7 pickup BMW

BMW X7 pickup | BMW

BMW X7 pickup BMW

BMW X7 pickup | BMW

BMW X7 pickup BMW

BMW X7 pickup | BMW

Základem je samozřejmě úprava karoserie, kde vzadu za druhou řadou sedadel vznikla ložná plocha 140 cm (s otevřeným víkem 200 cm). S otevřeným víkem lze do pickupu pohodlně naložit motocykl BMW F850 GS, který má s tímto designovým cvičením vytvořit nerozlučnou dvojici. BMW
Obložení nákladového prostoru je z teakového dřeva, aby pickup neztratil luxus své předlohy. I přes nataženou karoserii o dalších deset centimetrů je díky použití kompozitních materiálů vůz o 200 kilogramů lehčí než originál.  BMW
Stavba vozu trvala deset měsíců. Pod kapotou je motorizace xDrive40i o výkonu 250 kW (340 koní). Díky pomoci expertů BMW je tento vůz homologovaný jako plnohodnotný koncept a schválený pro používání v běžném silničním provozu. BMW
Sériová výroba je však samozřejmě v nedohlednu. Díky dodatečným úpravám by byl vůz pro většinu druhů stejně nedostupný. BMW
16
Fotogalerie

BMW X7 pick-up je realitou: Uveze pět dobrodruhů a motorku a může na silnice

Řada automobilek má svůj tréninkový program pro studenty. V dílnách BMW tak vznikají velmi zajímavé koncepty.

BMW oficiálně žádný pick-up nenabízí. Nyní se ale můžete podívat, jak by takové auto mohlo vypadat. Mají jej na starosti odborní stážisté ve spolupráci se specialisty BMW na koncepty. Pick-up vychází z SUV X7 a má nabídnout dobrodružství pod rouškou luxusu.

Základem je samozřejmě úprava karoserie, kdy za druhou řadou sedadel vznikla ložná plocha s délkou 140 cm. S otevřeným víkem se plocha prodlouží na 140 cm a do picku-pu tak lze pohodlně naložit motocykl BMW F850 GS, který má s tímto designovým cvičením vytvořit nerozlučnou dvojici.

Obložení nákladového prostoru je z teakového dřeva, aby pick-up neztratil luxus své předlohy. I navzdory natažení karoserie o dalších deset centimetrů je díky použití kompozitních materiálů vůz o 200 kilogramů lehčí než originál. 

Stavba vozu trvala deset měsíců. Pod kapotou pracuje šestiválec xDrive40i o výkonu 250 kW (340 koní). Díky pomoci expertů BMW je vůz homologovaný jako plnohodnotný koncept a schválený pro používání v běžném silničním provozu. Sériová výroba je však samozřejmě v nedohlednu. Díky dodatečným úpravám by byl vůz pro většinu dobrodruhů stejně nedostupný.

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

Doporučujeme

Články odjinud