Podívejte se na nejlepší galerie
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Jan Mička
Tatra stojí i za vozy, které jezdily rychlostí přes 300 km/h. Často se na ně zapomíná
SupersportyRychlostní rekordTatra
Daniel Fuglevič
České vozy Metalex zatápěly i Škodovce. Úspěch nakonec stál šéfa firmy místo
MetalexGalerieMotorsportRallyeŠkoda
Daniel Fuglevič
Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zbraň ničivé síly. Má dostřel až 39 km
ArmádaČeský trhTatra
Daniel Fuglevič
Podívejte se na linku Škody v roce 1996. Šéf značky chvíli poté tragicky zahynul
ŠkodaRetro
Daniel Fuglevič
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody
MotorsportHistorieŠkodaRetro
Miro Mihálik
Pouze 36 % řidičů řeší kontrolku motoru včas. Znáte význam dalších kontrolek?
ServisŽivot řidičeTechnika
David Rusol
Vzácné AML Lanta s technikou Tatry 700 stále existuje. Na silnici ale pořád nesmí
RaritaTatraSportovní auta
Daniel Fuglevič
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS
Hyundai
Vladimír Kadera
Nová Dacia Sandero se ukázala v úplném základu. Má LED světla, černé díly nevadí
Nejlevnější verzeDacia SanderoVýbava
Daniel Fuglevič
Takto si Tatra představovala kancelář na kolech. Verzi Mobicom ale nikdo nechtěl
VýbavaTatraLuxusní auta
Daniel Fuglevič
Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bude mít obří kufr a stylové zadní lampy
Nová FabiaŠkoda Fabia
Daniel Fuglevič
Unikátní Škoda Scala spider se jmenuje Slavia. Jediný kus na světě míří do finále
KonceptRoadsterŠkoda Scala
Daniel Fuglevič
Škoda 760 mohla všechno změnit. Moderní vůz však odstřelili Němci
ŠkodaZajímavostiTajnéRetro
Miro Mihálik
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!
PolicieLuxusní auta
David Rusol
Nejhůře parkující auta v Česku: Drzost těchto řidičů nezná hranic!
GalerieŽivot řidiče
Jan Mička
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy
prototypŠkoda FavoritRetroDesign
Miro Mihálik
Zemřel Karel Gott. Auta měl rád. Podívejte se, jaké kousky vlastnil
ZajímavostiRetro
AutoRevue.cz
Ve srovnání s motory starší řady FB má menší rozteče válců (98,6 mm místo 113 mm) a také užší protizávaží, kratší je také klikový hřídel (315,9 mm místo 350,5 mm). Výsledkem je zkrácení motoru o 40 mm oproti řadě FB.
Foto: toyota-club.net