Probox je k dostání s čtyřválcovou třináctistovkou se 70 kW nebo patnáctistovkou s 80 kW, dále pak jako hybrid s motorem 1.5. Řazení má na starost výhradně automat typu CVT a kromě předokolky je tento praktický vůz k mání i s pohonem všech kol. Zdroj: Toyota

Probox je k dostání s čtyřválcovou třináctistovkou se 70 kW nebo patnáctistovkou s 80 kW, dále pak jako hybrid s motorem 1.5. Řazení má na starost výhradně automat typu CVT a kromě předokolky je tento praktický vůz k mání i s pohonem všech kol. | Zdroj: Toyota

Stojí na platformě B XP130, kterou využívala například předchozí verze Yarisu. Zdroj: Toyota

Stojí na platformě B XP130, kterou využívala například předchozí verze Yarisu. | Zdroj: Toyota

Kdepak nějaké obrazovky a dotykové nesmysly, máme zde velký rychloměr, doplněný menším displejem, praktické držáky nápojů, přihrádku na telefonu a rádio s klasickými tlačítky. Podobně přímočaré je i ovládání klimatizace a topení. Zdroj: Toyota

Kdepak nějaké obrazovky a dotykové nesmysly, máme zde velký rychloměr, doplněný menším displejem, praktické držáky nápojů, přihrádku na telefonu a rádio s klasickými tlačítky. Podobně přímočaré je i ovládání klimatizace a topení. | Zdroj: Toyota

Doba vzniku aktuální verze se zrcadlí ve striktně konzervativním designu, který si na nic nehraje – je to prostě krabice na kolech á la  Dacia Logan MCV . Zdroj: Toyota

Doba vzniku aktuální verze se zrcadlí ve striktně konzervativním designu, který si na nic nehraje – je to prostě krabice na kolech á la Dacia Logan MCV. | Zdroj: Toyota

Probox je nyní k mání v nové výbavě GX, která dostává elektrické stahování oken, elektrická zrcátka, zatmavená okna nebo elektrickou zásuvku. Stojí 1,79 milionu japonských jenů, což je nějakých 347 tisíc korun.  Zdroj: Toyota

Probox je nyní k mání v nové výbavě GX, která dostává elektrické stahování oken, elektrická zrcátka, zatmavená okna nebo elektrickou zásuvku. Stojí 1,79 milionu japonských jenů, což je nějakých 347 tisíc korun.  | Zdroj: Toyota

 Ceny nicméně začínají a velmi vstřícných 1,49 milionu jenů, což je 289 tisíc korun. Zdroj: Toyota

 Ceny nicméně začínají a velmi vstřícných 1,49 milionu jenů, což je 289 tisíc korun. | Zdroj: Toyota

Pokud si chcete svůj vůz vyšperkovat, k dostání jsou doplňky od TRD – přední lízátko, lepší světla nebo 14“ kola. Zdroj: Toyota

Pokud si chcete svůj vůz vyšperkovat, k dostání jsou doplňky od TRD – přední lízátko, lepší světla nebo 14“ kola. | Zdroj: Toyota

Toyota Probox Zdroj: Toyota

Toyota Probox | Zdroj: Toyota

Toyota Probox Zdroj: Toyota

Toyota Probox | Zdroj: Toyota

Toyota Probox Zdroj: Toyota

Toyota Probox | Zdroj: Toyota

Stojí na platformě B XP130, kterou využívala například předchozí verze Yarisu. Zdroj: Toyota
Kdepak nějaké obrazovky a dotykové nesmysly, máme zde velký rychloměr, doplněný menším displejem, praktické držáky nápojů, přihrádku na telefonu a rádio s klasickými tlačítky. Podobně přímočaré je i ovládání klimatizace a topení. Zdroj: Toyota
Doba vzniku aktuální verze se zrcadlí ve striktně konzervativním designu, který si na nic nehraje – je to prostě krabice na kolech á la  Dacia Logan MCV . Zdroj: Toyota
Probox je nyní k mání v nové výbavě GX, která dostává elektrické stahování oken, elektrická zrcátka, zatmavená okna nebo elektrickou zásuvku. Stojí 1,79 milionu japonských jenů, což je nějakých 347 tisíc korun.  Zdroj: Toyota
10
Fotogalerie

I Japonci mají svou Dacii. Toyota Probox je ultralevný pracant bez nesmyslů a s pohonem 4x4

Že jste o ní nikdy neslyšeli? Není divu, je určena pro rozvojové trhy, ale u nás by jistě našla řadu nadšených zákazníků. Nejen díky fantasticky nízké ceně...

Model Probox nabízí Toyota už od roku 2002, aktuální generace je v prodeji od roku 2014. Stojí na platformě B XP130, kterou využívala například předchozí verze Yarisu. K dostání je s čtyřválcovou třináctistovkou se 70 kW nebo patnáctistovkou s 80 kW, dále pak jako hybrid s motorem 1.5. Řazení má na starost výhradně automat typu CVT a kromě předokolky je tento praktický vůz k mání i s pohonem všech kol.

Doba vzniku aktuální verze se zrcadlí ve striktně konzervativním designu, který si na nic nehraje – je to prostě krabice na kolech á la Dacia Logan MCV. Podobně utilitární je i vnitřek. Kdepak nějaké obrazovky a dotykové nesmysly, máme zde velký rychloměr, doplněný menším displejem, praktické držáky nápojů, přihrádku na telefonu a rádio s klasickými tlačítky. Podobně přímočaré je i ovládání klimatizace a topení.

Probox je nyní k mání v nové výbavě GX, která dostává elektrické stahování oken, elektrická zrcátka, zatmavená okna nebo elektrickou zásuvku. Stojí 1,79 milionu japonských jenů, což je nějakých 347 tisíc korun. Ceny nicméně začínají a velmi vstřícných 1,49 milionu jenů, což je 289 tisíc korun. Pokud si chcete svůj vůz vyšperkovat, k dostání jsou doplňky od TRD – přední lízátko, lepší světla nebo 14“ kola.

Toyota

Toyotu v roce 1937 založil Kiichiro Toyoda odštěpením od firmy svého otce. Už v roce 1936 ale stvořil první vůz, Toyodu AA.

K japonské Toyotě dnes patří i Lexus, Daihatsu a Hino Motors. Je to jedna z největších světových automobilek.

Toyota RAV4 • Toyota Aygo • Toyota Yaris • Toyota Corolla • Toyota Camry • Toyota Highlander • Toyota C-HR • Toyota Prius

Doporučujeme

Články odjinud