Americká společnost Unplugged Performance se zabývá úpravami elektromobilů značky Tesla. Nyní se jí povedl zajímavý kousek. Vloni naházela na  Teslu Model 3  snad všechno, co dosud vyrobila a nyní vyrazila na japonský závodní okruh ve městě Cukuba, které budete spíše znát pod mezinárodním název Tsukuba. Electrek.com

Americká společnost Unplugged Performance se zabývá úpravami elektromobilů značky Tesla. Nyní se jí povedl zajímavý kousek. Vloni naházela na Teslu Model 3 snad všechno, co dosud vyrobila a nyní vyrazila na japonský závodní okruh ve městě Cukuba, které budete spíše znát pod mezinárodním název Tsukuba. | Electrek.com

Speciální model s názvem Tesla Model 3 Ascension R má nové nárazníky, karbonové doplňky, karbon-keramické brzdy, karbonové křídlo, kovaná 20palcová kola na lepivých michelinkách, závodní skořepiny a spoustu dalšího. Jednotlivé komponenty se testovaly na amerických elektromobilech již v rámci závodního programu Tesla Corsa, tudíž nejde o žádné amatérství. Electrek.com

Speciální model s názvem Tesla Model 3 Ascension R má nové nárazníky, karbonové doplňky, karbon-keramické brzdy, karbonové křídlo, kovaná 20palcová kola na lepivých michelinkách, závodní skořepiny a spoustu dalšího. Jednotlivé komponenty se testovaly na amerických elektromobilech již v rámci závodního programu Tesla Corsa, tudíž nejde o žádné amatérství. | Electrek.com

Musíme uznat, že rozzlobená Tesla vypadá opravdu dobře. A podle všeho i dobře jede, protože na japonském okruhu zajela hodně dobré časy. Nejrychleji se stopky zastavily v čase 1:04,7, což stačilo k pokoření Porsche 911 GT3 997 nebo Audi R8 V10. Snad brzy uvidíme záběry celého kola přímo z paluby. Electrek.com

Musíme uznat, že rozzlobená Tesla vypadá opravdu dobře. A podle všeho i dobře jede, protože na japonském okruhu zajela hodně dobré časy. Nejrychleji se stopky zastavily v čase 1:04,7, což stačilo k pokoření Porsche 911 GT3 997 nebo Audi R8 V10. Snad brzy uvidíme záběry celého kola přímo z paluby. | Electrek.com

Úpravce nicméně zmiňuje, že vůz byl jen o jednu desetinu sekundy pomalejší než McLaren F1. Zmiňuje to proto, že samotný Elon Musk jednou vyprávěl, že McLaren F1 byl jeho oblíbeným automobilem ještě před Teslou. Jednou dokonce jeden kousek vlastnil, ale naboural ho a neměl ho pojištěný. Electrek.com

Úpravce nicméně zmiňuje, že vůz byl jen o jednu desetinu sekundy pomalejší než McLaren F1. Zmiňuje to proto, že samotný Elon Musk jednou vyprávěl, že McLaren F1 byl jeho oblíbeným automobilem ještě před Teslou. Jednou dokonce jeden kousek vlastnil, ale naboural ho a neměl ho pojištěný. | Electrek.com

Po skončení testování na okruhu se jezdec Ken Negoro nechal slyšet, že za lepších podmínek by byl reálný čas i 1:01. No, uvidíme, třeba se tento projekt někdy  objeví i na Nürburgringu . Electrek.com

Po skončení testování na okruhu se jezdec Ken Negoro nechal slyšet, že za lepších podmínek by byl reálný čas i 1:01. No, uvidíme, třeba se tento projekt někdy objeví i na Nürburgringu. | Electrek.com

 Electrek.com

| Electrek.com

 Electrek.com

| Electrek.com

 Electrek.com

| Electrek.com

Speciální model s názvem Tesla Model 3 Ascension R má nové nárazníky, karbonové doplňky, karbon-keramické brzdy, karbonové křídlo, kovaná 20palcová kola na lepivých michelinkách, závodní skořepiny a spoustu dalšího. Jednotlivé komponenty se testovaly na amerických elektromobilech již v rámci závodního programu Tesla Corsa, tudíž nejde o žádné amatérství. Electrek.com
Musíme uznat, že rozzlobená Tesla vypadá opravdu dobře. A podle všeho i dobře jede, protože na japonském okruhu zajela hodně dobré časy. Nejrychleji se stopky zastavily v čase 1:04,7, což stačilo k pokoření Porsche 911 GT3 997 nebo Audi R8 V10. Snad brzy uvidíme záběry celého kola přímo z paluby. Electrek.com
Úpravce nicméně zmiňuje, že vůz byl jen o jednu desetinu sekundy pomalejší než McLaren F1. Zmiňuje to proto, že samotný Elon Musk jednou vyprávěl, že McLaren F1 byl jeho oblíbeným automobilem ještě před Teslou. Jednou dokonce jeden kousek vlastnil, ale naboural ho a neměl ho pojištěný. Electrek.com
Po skončení testování na okruhu se jezdec Ken Negoro nechal slyšet, že za lepších podmínek by byl reálný čas i 1:01. No, uvidíme, třeba se tento projekt někdy  objeví i na Nürburgringu . Electrek.com
8
Fotogalerie

Splašená Tesla zazářila v Japonsku. Za sebou nechala i Porsche 911 GT3

Tesla Model 3 Ascension R má potenciál ukázat světovým sporťákům záda.

Americká společnost Unplugged Performance se zabývá úpravami elektromobilů značky Tesla. Nyní se jí povedl zajímavý kousek. Vloni naházela na Teslu Model 3 snad všechno, co dosud vyrobila a nyní vyrazila na japonský závodní okruh ve městě Cukuba, které budete spíše znát pod mezinárodním název Tsukuba.

Speciální model s názvem Tesla Model 3 Ascension R má nové nárazníky, karbonové doplňky, karbon-keramické brzdy, karbonové křídlo, kovaná 20palcová kola na lepivých michelinkách, závodní skořepiny a spoustu dalšího. Jednotlivé komponenty se testovaly na amerických elektromobilech již v rámci závodního programu Tesla Corsa, tudíž nejde o žádné amatérství.

Musíme uznat, že rozzlobená Tesla vypadá opravdu dobře. A podle všeho i dobře jede, protože na japonském okruhu zajela hodně dobré časy. Nejrychleji se stopky zastavily v čase 1:04,7, což stačilo k pokoření Porsche 911 GT3 997 nebo Audi R8 V10. Snad brzy uvidíme záběry celého kola přímo z paluby.

Úpravce nicméně zmiňuje, že vůz byl jen o desetinu sekundy pomalejší než McLaren F1. Zmiňuje to proto, že samotný Elon Musk jednou vyprávěl, že McLaren F1 byl jeho oblíbeným automobilem ještě před Teslou. Jednou dokonce jeden kousek vlastnil, ale naboural ho a neměl ho pojištěný.

Po skončení testování na okruhu se jezdec Ken Negoro nechal slyšet, že za lepších podmínek by byl reálný čas i 1:01. No, uvidíme, třeba se tento projekt někdy objeví i na Nürburgringu.

Tesla

Tesla Motors je společnost z kalifornského Silicon Valley, která se specializuje výhradně na výrobu elektromobilů.

Kromě vlastních modelů Tesla spolupracuje na vývoji automobilů s elektrickým pohonem také s jinými automobilkami a firmami.

Tesla Model S • Tesla Model 3 • Tesla Model X • Tesla Model Y • Tesla Cybertruck

Doporučujeme

Články odjinud