Přechod Porsche 911 na přeplňování ponese spousta skalních fanoušků velmi těžce, ale nakonec si zvyknou stejně, jako si zvykli na pohon všech kol u generace 964 a na vodní chlazení u generace 996. Navíc se zas tak radikálně nové Porsche 911 nezměnilo.
Změny aby jeden hledal lupou. No dobře, nová 911 má jinak tvarované nárazníky, větší vstupy vzduchu, širší blatníky a širší kola. Aktivní podvozek PASM je nyní standardní výbava
Asi už víte, že v rámci velmi decentního faceliftu dostalo Porsche 911 výhradně přeplňované motory, pokud se bavíme o standardních verzích Carrera a Carrera S. Teď je pohání dvěma turby přeplňovaný šestiválec 3,0 l.
Obě verze posílily shodně o 20 koní a 60 Nm, ale snížila se spotřeba a tedy i emise CO2. Porsche 911 teď ničí planetu a hubí lední medvědy tempem pouze 7,4 litru na každých 100 km. Management organizace Greenpeace už určitě vyplňuje objednávkový list.
Porsche 911 dostane také stop/start, systém pro udržení v jízdním pruhu, adaptivní tempomat s funkční nouzového brzdění a spoustu dalších bezpečnostních a komfortních udělátek. I když je zvuk nové 911 ucházející, velkou měrou se na akustice uvnitř kabiny podílí reproduktory a elektronika.