Pokud jste si u nás chtěli koupit silný Seat Tarraco, mohli jste sáhnout po dvoulitrovém dieselu s výkonem 200 koní a rovněž i po plug-in hybridu se systémovým výkonem 245 koní. Zdroj: Seat

Pokud jste si u nás chtěli koupit silný Seat Tarraco, mohli jste sáhnout po dvoulitrovém dieselu s výkonem 200 koní a rovněž i po plug-in hybridu se systémovým výkonem 245 koní. | Zdroj: Seat

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG/ Nyní už ale na český trh dorazila i řádná benzínová pumelice 2.0 TSI, která si to sem zamířila z ostrých aut jako  Škoda Octavia RS  a  VW Golf GTI . Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG/ Nyní už ale na český trh dorazila i řádná benzínová pumelice 2.0 TSI, která si to sem zamířila z ostrých aut jako Škoda Octavia RS a VW Golf GTI. | Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG/ Čtyřválcový dvoulitr disponuje výkonem 180 kW (245 koní) a točivým momentem 370 N.m. Rodinné SUV roztáhne z klidu na stovku za 6,2 sekundy a dokáže vyvinout maximální rychlost 228 km/h. Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG/ Čtyřválcový dvoulitr disponuje výkonem 180 kW (245 koní) a točivým momentem 370 N.m. Rodinné SUV roztáhne z klidu na stovku za 6,2 sekundy a dokáže vyvinout maximální rychlost 228 km/h. | Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG/ Je tedy nejdynamičtější ze všech. Pohotovostní hmotnost v pětimístné verzi činí 1769 kg, oproti variantě  1.4 e-Hybrid  je tedy o 99 kg lehčí. Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG/ Je tedy nejdynamičtější ze všech. Pohotovostní hmotnost v pětimístné verzi činí 1769 kg, oproti variantě 1.4 e-Hybrid je tedy o 99 kg lehčí. | Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG/ Za Seat Tarraco s tímto motorem zaplatíte minimálně  1.144.900 Kč , je totiž k mání pouze ve sportovně střižené výbavě FR. Oproti silnému TDI ve stejné výbavě je levnější o 15 tisíc korun a oproti hybridu dokonce o dvacet tisíc. Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG/ Za Seat Tarraco s tímto motorem zaplatíte minimálně 1.144.900 Kč, je totiž k mání pouze ve sportovně střižené výbavě FR. Oproti silnému TDI ve stejné výbavě je levnější o 15 tisíc korun a oproti hybridu dokonce o dvacet tisíc. | Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG/ Tento motor je v tarracu standardně vyzbrojen automatickou převodovkou DSG a pohonem všech kol. Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG/ Tento motor je v tarracu standardně vyzbrojen automatickou převodovkou DSG a pohonem všech kol. | Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG/ Výbava FR znamená 19palcová kola, infotainment o úhlopříčce 9,2“ s navigací a internetem, zadní parkovací kameru, prediktivní tempomat, vyhřívaná přední a zadní sedadla či parkovací asistent. Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG/ Výbava FR znamená 19palcová kola, infotainment o úhlopříčce 9,2“ s navigací a internetem, zadní parkovací kameru, prediktivní tempomat, vyhřívaná přední a zadní sedadla či parkovací asistent. | Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG/ Protože je výbava sportovně střižená, dostanete i hliníkové pedály, progresivní řízení a sportovní podvozek. Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG/ Protože je výbava sportovně střižená, dostanete i hliníkové pedály, progresivní řízení a sportovní podvozek. | Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG | Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG | Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG | Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG | Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG | Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG | Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG | Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG | Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG | Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG | Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG | Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG | Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG | Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG | Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG | Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG | Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG | Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG | Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG | Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG | Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG | Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG | Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG | Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG | Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG | Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG | Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG | Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG | Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG | Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG | Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG | Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG | Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG | Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG | Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG | Foto: Petr Homolka

| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG/ Nyní už ale na český trh dorazila i řádná benzínová pumelice 2.0 TSI, která si to sem zamířila z ostrých aut jako  Škoda Octavia RS  a  VW Golf GTI . Foto: Petr Homolka
| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG/ Čtyřválcový dvoulitr disponuje výkonem 180 kW (245 koní) a točivým momentem 370 N.m. Rodinné SUV roztáhne z klidu na stovku za 6,2 sekundy a dokáže vyvinout maximální rychlost 228 km/h. Foto: Petr Homolka
| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG/ Je tedy nejdynamičtější ze všech. Pohotovostní hmotnost v pětimístné verzi činí 1769 kg, oproti variantě  1.4 e-Hybrid  je tedy o 99 kg lehčí. Foto: Petr Homolka
| Seat Tarraco FR 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG/ Za Seat Tarraco s tímto motorem zaplatíte minimálně  1.144.900 Kč , je totiž k mání pouze ve sportovně střižené výbavě FR. Oproti silnému TDI ve stejné výbavě je levnější o 15 tisíc korun a oproti hybridu dokonce o dvacet tisíc. Foto: Petr Homolka
43
Fotogalerie

Nejostřejší Seat Tarraco už je v Česku. Je rychlý jako sporťák a levnější než hybrid

Na konci minulého měsíce jsme vám avizovali, že španělský Seat si do svého největšího modelu Tarraco přichystal návrat dvoulitrového motoru TSI v posílené verzi.

Pokud jste si u nás chtěli koupit silný Seat Tarraco, mohli jste sáhnout po dvoulitrovém dieselu s výkonem 200 koní, nebo po plug-in hybridu se systémovým výkonem 245 koní. Nyní už ale na český trh dorazila i řádná benzinová pumelice 2.0 TSI, která si to sem zamířila z ostrých aut jako Škoda Octavia RS a VW Golf GTI.

Čtyřválcový dvoulitr disponuje výkonem 180 kW (245 koní) a točivým momentem 370 N.m. Rodinné SUV roztáhne z klidu na stovku za 6,2 sekundy a dokáže vyvinout maximální rychlost 228 km/h. Je tedy nejdynamičtější ze všech. Pohotovostní hmotnost v pětimístné verzi činí 1769 kg, oproti variantě 1.4 e-Hybrid je tedy o 99 kg lehčí.

Za Seat Tarraco s tímto motorem zaplatíte minimálně 1.144.900 Kč, je totiž k mání pouze ve sportovně střižené výbavě FR. Oproti silnému TDI ve stejné výbavě je levnější o 15 tisíc korun a oproti hybridu dokonce o dvacet tisíc. Tento motor je v tarracu standardně vyzbrojen automatickou převodovkou DSG a pohonem všech kol.

Výbava FR znamená 19palcová kola, infotainment o úhlopříčce 9,2“ s navigací a internetem, zadní parkovací kameru, prediktivní tempomat, vyhřívaná přední a zadní sedadla či parkovací asistent. Protože je výbava sportovně střižená, dostanete i hliníkové pedály, progresivní řízení a sportovní podvozek.

Seat Tarraco 2.0 TSI 4WD: Technické údaje a srovnání s 1.4 TSI e-Hybrid
Motor 2.0 TSI 4WD 1.4 TSI e-Hybrid
Zdvihový objem [cm3] 1984 1395
Válce/ventily 4/4 4/4
Největší výkon [kW/k] 180/245 180/245
Točivý moment [N.m/min-1] 370/1600-4300 400/1550-3500
Převodovka 7A 6A
Maximální rychlost [km/h] 228 205
Zrychlení 0-100 km/h [s] 6,2 7,5
Kombinovaná spotřeba [l/100 km] 8,4-9,2 1,6-1,8
Cena FR [Kč] 1.144.900 1.164.900

V galerii najdete Seat Tarraco FR 2.0 TDI z našeho testu.

Seat

Seat byl založen v roce 1950 poté, co se španělská vláda a banky dohodly na spolupráci s Fiatem. První vůz Seat vznikl v roce 1953.

Spolupráce s Fiatem skončila v roce 1982, za čtyři roky do automobilky vlastnicky vstoupil Volkswagen.

Seat Ibiza • Seat Leon •​ Seat Alhambra •​ Seat Ateca •​ Seat Tarraco •​ Seat Arona

Doporučujeme

Články odjinud