Hennessey vyhověl zákazníkům, kteří si stěžovali na nedokonalosti klasického Raptora. Problém vyřešil, ale práci si nechá pěkně zaplatit.
Ford Bronco byl od počátku navrhován jako základ pro následné účelné úpravy, které klienti milují. Sama automobilka navrhla několik různě komplexních sad, které jej dělají schopnějším, ať už vyrazíte do bažin nebo kamenitých hor. Není divu, že bronco je nejvíce modifikovaný Ford, přičemž za doplňky klienti utratí v průměru 42.000 Kč.
Samotná verze Raptor přinesla masivní posun ve všech směrech, ale jak říká John Hennessey, zakladatel a ředitel společnosti Hennessey, klienti od počátku toužili po ještě vyšším výkonu. V reakci na poptávku se úpravce rozhodl nabídnout v pořadí osmý model řady VelociRaptor.
VelociRaptor 500 Bronco se právě soustředí na Fordem nevyužitý potenciál, kterým třílitrová V6 s dvojitým přeplňováním disponuje. Hennessey začal instalací výkonnějšího sání spolu s vysokokapacitním mezichladičem a na druhém konci novým výfukovým potrubím. Nové mapy řídicí jednotky pak završují nárůst výkonu na 500 koní a 745 Nm. Zlepšení hodnot o 20 % ve srovnání se standardním Bronco Raptorem by mohlo zákazníky uspokojit.
Aby investice do balíčku VelociRaptor 500 startující v přepočtu na 817.000 Kč (nezahrnuje cenu auta) byla vidět i navenek, Hennessey navrhl zakázkové nárazníky a jedinečná 18palcová kola obutá do 37palcových pneumatik. Bok zdobí grafika hřebce Hennessey Heritage v několika barevných provedeních a ozdobné plakety. V interiéru se úpravce připomíná celoročními rohožemi a výšivkou na opěrkách hlavy. Jen pro připomenutí, úplně nové Bronco Raptor se v zámoří prodává v přepočtu za 1,5 milionu Kč.
Jestli máte obavu ze snížení spolehlivosti či snížení životnosti soustavy, Hennessey vás uklidní vlastní tříletou zárukou omezenou nájezdem 57.600 kilometrů. Každý vůz je navíc před dodáním pečlivě testován ve zkušebním centru značky. Pro letošní a následující rok je produkce omezená na 200 kusů.