Model Tank 500 je osazen spoustou chromovaných doplňků – například na masce nebo přední části kapoty... Zdroj: GWM Global

Model Tank 500 je osazen spoustou chromovaných doplňků – například na masce nebo přední části kapoty... | Zdroj: GWM Global

...či vzadu přes páté dveře a dokonce i na krytu rezervy. Zdroj: GWM Global

...či vzadu přes páté dveře a dokonce i na krytu rezervy. | Zdroj: GWM Global

Vpředu připomíná Dodge Ram, vzadu Toyotu Land Crusier Zdroj: GWM Global

Vpředu připomíná Dodge Ram, vzadu Toyotu Land Crusier | Zdroj: GWM Global

Uvnitř nezastírá snahu působit luxusně a v tomto ohledu je celkem přesvědčivý. Máme zde dřevěné dekory, prošívané kožené čalounění, analogové hodiny nebo 12,3“ digitální přístrojový štít, doplněný obrazovkou palubního systému s úhlopříčkou 14,6 palce. Zdroj: GWM Global

Uvnitř nezastírá snahu působit luxusně a v tomto ohledu je celkem přesvědčivý. Máme zde dřevěné dekory, prošívané kožené čalounění, analogové hodiny nebo 12,3“ digitální přístrojový štít, doplněný obrazovkou palubního systému s úhlopříčkou 14,6 palce. | Zdroj: GWM Global

Tank 500 má na délku 5070 mm, široký je 1934 mm a vysoký 1905 mm. Stojí na rozvoru 2850 mm, takže pojme až sedm sedadel.  Zdroj: GWM Global

Tank 500 má na délku 5070 mm, široký je 1934 mm a vysoký 1905 mm. Stojí na rozvoru 2850 mm, takže pojme až sedm sedadel.  | Zdroj: GWM Global

Pod kapotou se nachází třílitrový benzinový šestiválec s turbem o výkonu 260 kW (354 k) a s točivým momentem 500 Nm. Motor je kombinován s moderním 48V mild hybridním systémem.  Zdroj: GWM Global

Pod kapotou se nachází třílitrový benzinový šestiválec s turbem o výkonu 260 kW (354 k) a s točivým momentem 500 Nm. Motor je kombinován s moderním 48V mild hybridním systémem.  | Zdroj: GWM Global

Na 100 km/h vůz zrychlí za slušných 7,3 sekundy, poradit by si měl i s terénem – na jedné z fotografií si můžete všimnout indikace uzamčení předního, zadního i středového diferenciálu. Zdroj: GWM Global

Na 100 km/h vůz zrychlí za slušných 7,3 sekundy, poradit by si měl i s terénem – na jedné z fotografií si můžete všimnout indikace uzamčení předního, zadního i středového diferenciálu. | Zdroj: GWM Global

Ceny se v závislosti na výbavě pohybují od 1,2 do 1,4 milionu korun. Zdroj: GWM Global

Ceny se v závislosti na výbavě pohybují od 1,2 do 1,4 milionu korun. | Zdroj: GWM Global

Tank 500 Zdroj: GWM Global

Tank 500 | Zdroj: GWM Global

Tank 500 Zdroj: GWM Global

Tank 500 | Zdroj: GWM Global

Tank 500 Zdroj: GWM Global

Tank 500 | Zdroj: GWM Global

Tank 500 Zdroj: GWM Global

Tank 500 | Zdroj: GWM Global

Tank 500 Zdroj: GWM Global

Tank 500 | Zdroj: GWM Global

Tank 500 Zdroj: GWM Global

Tank 500 | Zdroj: GWM Global

Tank 500 Zdroj: GWM Global

Tank 500 | Zdroj: GWM Global

Tank 500 Zdroj: GWM Global

Tank 500 | Zdroj: GWM Global

Tank 500 Zdroj: GWM Global

Tank 500 | Zdroj: GWM Global

Tank 500 Zdroj: GWM Global

Tank 500 | Zdroj: GWM Global

Tank 500 Zdroj: GWM Global

Tank 500 | Zdroj: GWM Global

Tank 500 Zdroj: GWM Global

Tank 500 | Zdroj: GWM Global

Tank 500 Zdroj: GWM Global

Tank 500 | Zdroj: GWM Global

Tank 500 Zdroj: GWM Global

Tank 500 | Zdroj: GWM Global

Tank 500 Zdroj: GWM Global

Tank 500 | Zdroj: GWM Global

Tank 500 Zdroj: GWM Global

Tank 500 | Zdroj: GWM Global

Tank 500 Zdroj: GWM Global

Tank 500 | Zdroj: GWM Global

Tank 500 Zdroj: GWM Global

Tank 500 | Zdroj: GWM Global

Tank 500 Zdroj: GWM Global

Tank 500 | Zdroj: GWM Global

...či vzadu přes páté dveře a dokonce i na krytu rezervy. Zdroj: GWM Global
Vpředu připomíná Dodge Ram, vzadu Toyotu Land Crusier Zdroj: GWM Global
Uvnitř nezastírá snahu působit luxusně a v tomto ohledu je celkem přesvědčivý. Máme zde dřevěné dekory, prošívané kožené čalounění, analogové hodiny nebo 12,3“ digitální přístrojový štít, doplněný obrazovkou palubního systému s úhlopříčkou 14,6 palce. Zdroj: GWM Global
Tank 500 má na délku 5070 mm, široký je 1934 mm a vysoký 1905 mm. Stojí na rozvoru 2850 mm, takže pojme až sedm sedadel.  Zdroj: GWM Global
27
Fotogalerie

To by se v Evropě nestalo: Obří čínské SUV Tank 500 má zajímavou techniku, ale tragickou prezentaci

Na nedostatek originality jsme si u čínských automobilek zvykli, nyní nás ale překvapují plnotučnými motory s elektrickou asistencí.

Vpředu Dodge Ram, zezadu Toyota Land Crusier – z hlediska designu se čínská novinka s výmluvným názvem Tank 500 ani nesnaží maskovat, čím se nechala inspirovat. Samozřejmě jí nechybí spousta chromovaných doplňků – například na masce nebo přední části kapoty, či vzadu přes páté dveře a dokonce i na krytu rezervy.

Uvnitř Tank nezastírá snahu působit luxusně a v tomto ohledu je celkem přesvědčivá. Máme zde dřevěné dekory, prošívané kožené čalounění, analogové hodiny nebo 12,3“ digitální přístrojový štít, doplněný obrazovkou palubního systému s úhlopříčkou 14,6 palce. Vypadá to docela zajímavě – až na to, že vnitřek výrobce před focením propagačních materiálů zapomněl uklidit, jak se můžete přesvědčit v galerii.

Tank 500 má na délku 5070 mm, široký je 1934 mm a vysoký 1905 mm. Stojí na rozvoru 2850 mm, takže pojme až sedm sedadel. Pod kapotou se nachází třílitrový benzinový šestiválec s turbem o výkonu 260 kW (354 k) a s točivým momentem 500 Nm. Motor je kombinován s moderním 48V mild hybridním systémem.

Ani dynamika není špatná. Na 100 km/h vůz zrychlí za slušných 7,3 sekundy, poradit by si měl i s terénem – na jedné z fotografií si můžete všimnout indikace uzamčení předního, zadního i středového diferenciálu. Ceny se v závislosti na výbavě pohybují od 1,2 do 1,4 milionu korun.

Doporučujeme

Články odjinud