Kdo by rád obrněnou limuzínu, už řadu let se nemusí v případě Mercedesu spoléhat na externí firmy. Tuto úpravu totiž zajišťuje i samotná automobilka, která teď v opancéřované verzi Guard přestavuje  poslední generaci „eska“ . | Mercedes-Benz S680 Guard 4Matic Zdroj: Mercedes-Benz

Kdo by rád obrněnou limuzínu, už řadu let se nemusí v případě Mercedesu spoléhat na externí firmy. Tuto úpravu totiž zajišťuje i samotná automobilka, která teď v opancéřované verzi Guard přestavuje poslední generaci „eska“. | Mercedes-Benz S680 Guard 4Matic | Zdroj: Mercedes-Benz

K pořádnému zatížení navíc přidává značka pod kapotu motor V12, jež byste normálně našli pouze ve  vrcholně luxusním Maybachu . | Mercedes-Benz S680 Guard 4Matic Zdroj: Mercedes-Benz

K pořádnému zatížení navíc přidává značka pod kapotu motor V12, jež byste normálně našli pouze ve vrcholně luxusním Maybachu. | Mercedes-Benz S680 Guard 4Matic | Zdroj: Mercedes-Benz

Nový Mercedes-Benz S680 Guard 4Matic je dostupný ve verzi s prodlouženým rozvorem a zákazníkům, kteří se bojí o svou bezpečnost, nabízí především certifikaci VPAM VR10, označující nejvyšší úroveň balistické ochrany udělované pro civilní vozidla. | Mercedes-Benz S680 Guard 4Matic Zdroj: Mercedes-Benz

Nový Mercedes-Benz S680 Guard 4Matic je dostupný ve verzi s prodlouženým rozvorem a zákazníkům, kteří se bojí o svou bezpečnost, nabízí především certifikaci VPAM VR10, označující nejvyšší úroveň balistické ochrany udělované pro civilní vozidla. | Mercedes-Benz S680 Guard 4Matic | Zdroj: Mercedes-Benz

U nové třídy S pak nejde pouze o vyztužení a pancéřovaní existujících dílů karoserie a konstrukce, ale o výrobu zcela nových částí. | Mercedes-Benz S680 Guard 4Matic Zdroj: Mercedes-Benz

U nové třídy S pak nejde pouze o vyztužení a pancéřovaní existujících dílů karoserie a konstrukce, ale o výrobu zcela nových částí. | Mercedes-Benz S680 Guard 4Matic | Zdroj: Mercedes-Benz

Okna třídy S Guard jsou tlustá 10 cm a kvůli jejich hmotnosti se přešlo na ovládání hydraulikou, čímž je taky zajištěna funkčnost v případě selhání palubní elektroniky vozu. | Mercedes-Benz S680 Guard 4Matic Zdroj: Mercedes-Benz

Okna třídy S Guard jsou tlustá 10 cm a kvůli jejich hmotnosti se přešlo na ovládání hydraulikou, čímž je taky zajištěna funkčnost v případě selhání palubní elektroniky vozu. | Mercedes-Benz S680 Guard 4Matic | Zdroj: Mercedes-Benz

Limuzína jezdí na run-flat pneumatikách Michelin PAX, se kterými lze i po defektu ujet dalších 30 kilometrů do bezpečí. A ve výbavě nechybí ani systém vzduchové izolace kabiny s kyslíkovou nádrží pro posádku. | Mercedes-Benz S680 Guard 4Matic Zdroj: Mercedes-Benz

Limuzína jezdí na run-flat pneumatikách Michelin PAX, se kterými lze i po defektu ujet dalších 30 kilometrů do bezpečí. A ve výbavě nechybí ani systém vzduchové izolace kabiny s kyslíkovou nádrží pro posádku. | Mercedes-Benz S680 Guard 4Matic | Zdroj: Mercedes-Benz

Tyto vychytávky samozřejmě něco váží. Guard má hmotnost 4,2 tuny, kvůli čemuž u Mercedesu překalibrovali také řízení a převodovku, aby byla obrněná limuzína ovladatelnější a hbitější. | Mercedes-Benz S680 Guard 4Matic Zdroj: Mercedes-Benz

Tyto vychytávky samozřejmě něco váží. Guard má hmotnost 4,2 tuny, kvůli čemuž u Mercedesu překalibrovali také řízení a převodovku, aby byla obrněná limuzína ovladatelnější a hbitější. | Mercedes-Benz S680 Guard 4Matic | Zdroj: Mercedes-Benz

Pod kapotou nakonec pracuje zmíněný dvanáctiválec o objemu šesti litrů a výkonu 612 koní (450 kW). Maximální rychlost je elektronicky limitovaná na 190 km/h. | Mercedes-Benz S680 Guard 4Matic Zdroj: Mercedes-Benz

Pod kapotou nakonec pracuje zmíněný dvanáctiválec o objemu šesti litrů a výkonu 612 koní (450 kW). Maximální rychlost je elektronicky limitovaná na 190 km/h. | Mercedes-Benz S680 Guard 4Matic | Zdroj: Mercedes-Benz

S pěti- nebo čtyřmístným interiérem, ve kterém nechybí nic ze známého luxusu třídy S, začíná obrněná verze Guard na ceně 547.400 eur, v přepočtu tedy asi 14 milionů korun. | Mercedes-Benz S680 Guard 4Matic Zdroj: Mercedes-Benz

S pěti- nebo čtyřmístným interiérem, ve kterém nechybí nic ze známého luxusu třídy S, začíná obrněná verze Guard na ceně 547.400 eur, v přepočtu tedy asi 14 milionů korun. | Mercedes-Benz S680 Guard 4Matic | Zdroj: Mercedes-Benz

| Mercedes-Benz S680 Guard 4Matic Zdroj: Mercedes-Benz

| Mercedes-Benz S680 Guard 4Matic | Zdroj: Mercedes-Benz

| Mercedes-Benz S680 Guard 4Matic Zdroj: Mercedes-Benz

| Mercedes-Benz S680 Guard 4Matic | Zdroj: Mercedes-Benz

K pořádnému zatížení navíc přidává značka pod kapotu motor V12, jež byste normálně našli pouze ve  vrcholně luxusním Maybachu . | Mercedes-Benz S680 Guard 4Matic Zdroj: Mercedes-Benz
Nový Mercedes-Benz S680 Guard 4Matic je dostupný ve verzi s prodlouženým rozvorem a zákazníkům, kteří se bojí o svou bezpečnost, nabízí především certifikaci VPAM VR10, označující nejvyšší úroveň balistické ochrany udělované pro civilní vozidla. | Mercedes-Benz S680 Guard 4Matic Zdroj: Mercedes-Benz
U nové třídy S pak nejde pouze o vyztužení a pancéřovaní existujících dílů karoserie a konstrukce, ale o výrobu zcela nových částí. | Mercedes-Benz S680 Guard 4Matic Zdroj: Mercedes-Benz
Okna třídy S Guard jsou tlustá 10 cm a kvůli jejich hmotnosti se přešlo na ovládání hydraulikou, čímž je taky zajištěna funkčnost v případě selhání palubní elektroniky vozu. | Mercedes-Benz S680 Guard 4Matic Zdroj: Mercedes-Benz
11
Fotogalerie

Mercedes ukazuje novou obrněnou třídu S. Pod kapotu radši nasadil výkonný V12

I nejnovější třídu S představuje Mercedes ve verzi pro zájemce, kteří mají důvod bát se o svůj život.

Kdo by rád obrněnou limuzínu, už řadu let se nemusí v případě Mercedesu spoléhat na externí firmy. Tuto úpravu totiž zajišťuje i samotná automobilka, která teď v opancéřované verzi Guard přestavuje poslední generaci „eska“. K pořádnému zatížení navíc přidává značka pod kapotu motor V12, jež byste normálně našli pouze ve vrcholně luxusním Maybachu.

Nový Mercedes-Benz S680 Guard 4Matic je dostupný ve verzi s prodlouženým rozvorem a zákazníkům, kteří se bojí o svou bezpečnost, nabízí především certifikaci VPAM VR10, označující nejvyšší úroveň balistické ochrany udělované pro civilní vozidla. U nové třídy S pak nejde pouze o vyztužení a pancéřovaní existujících dílů karoserie a konstrukce, ale o výrobu zcela nových částí.

Okna třídy S Guard jsou tlustá 10 cm a kvůli jejich hmotnosti se přešlo na ovládání hydraulikou, čímž je taky zajištěna funkčnost v případě selhání palubní elektroniky vozu. Limuzína jezdí na run-flat pneumatikách Michelin PAX, se kterými lze i po defektu ujet dalších 30 kilometrů do bezpečí. A ve výbavě nechybí ani systém vzduchové izolace kabiny s kyslíkovou nádrží pro posádku.

Tyto vychytávky samozřejmě něco váží. Guard má hmotnost 4,2 tuny, kvůli čemuž u Mercedesu překalibrovali také řízení a převodovku, aby byla obrněná limuzína ovladatelnější a hbitější. Pod kapotou nakonec pracuje zmíněný dvanáctiválec o objemu šesti litrů a výkonu 612 koní (450 kW). Maximální rychlost je elektronicky limitovaná na 190 km/h.

S pěti- nebo čtyřmístným interiérem, ve kterém nechybí nic ze známého luxusu třídy S, začíná obrněná verze Guard na ceně 547.400 eur, v přepočtu tedy asi 14 milionů korun.

Mercedes-Benz

Mercedes-Benz je německý výrobce automobilů, autobusů, užitkových a nákladních vozů. Patří do skupiny Daimler AG.

Historie sahá až do roku 1886. Poprvé byla značka Mercedes použita na automobilu v roce 1901, jako Mercedes-Benz v roce 1926.

Mercedes-Benz třídy A • Mercedes-Benz třídy C • Mercedes-Benz třídy E • Mercedes-Benz třídy S • Mercedes-Benz CLA • Mercedes-Benz GLC • Mercedes-Benz GLB-SUV

Doporučujeme

Články odjinud