Z německých prémiových značek si dělají legraci už i u Lexusu

Na tomto místě jsme vás jen před pár dny informovali o reklamní kampani značky Nissan, která ukazuje, že zejména model 370Z deklasuje většinu německých konkurentů nejen výkonem, ale též citelně nižší pořizovací cenou. A proti tomu nelze nic namítat.

V podobném, leč nikoli tak agresivním duchu se nese též nová kampaň luxusní značky Lexus prezentovaná v Jihoafrické republice. Lexus poukazuje především na to, že standardní výbava konkurenčních vozů značek BMW, Audi a Mercedes-Benz je žalostná, zatímco u Lexusů jsou prvky jako špičková audisosoustava, elektrické ovládání sedadel, couvací kamera nebo hlasové ovládání zcela běžnými. A tomu odpovídá i hlavní slogan: „Nabídka Lexus. Kde je příplatkové standardem“.

Lexus antinemecka kampan 01.jpg
Lexus antinemecka kampan 02.jpg
Lexus antinemecka kampan 03.jpg Lexus antinemecka kampan 04.jpg
U Lexusu nechápou, že modro-bílá vrtule, stříbrný šíp nebo čtyři kruhy zkrátka nejsou zadarmo...

Lexus

Lexus v roce 1989 založila Toyota jako svou luxusní značku. Nejsilnější je stále v USA, ale od roku 2000 vznikají pobočky Lexusu po celém světě. 

Lexus se od roku 2006 spolu s Toytotou věnuje produkci hybridních automobilů.

Lexus UX • Lexus IS •​ Lexus CT •​ Lexus ES •​ Lexus LS •​ Lexus NX •​ Lexus RX •​ Lexus RC •​ Lexus LC

Doporučujeme

Články odjinud