Brutální okruhová mašina se dvěma sedadly, která může na silnice. Takové hračky se nikdy neomrzí.

Brutální okruhová mašina se dvěma sedadly, která může na silnice. Takové hračky se nikdy neomrzí.

Kinetik 07 je bulharský stroj, který stojí na základech britského Caterhamu. Pod kapotou ovšem nemá spalovací motor, ale elektrické ústrojí. Produkt se představil včera v bulharské Sofii, kde měl zaujmout potenciální investory.

Kinetik 07 je bulharský stroj, který stojí na základech britského Caterhamu. Pod kapotou ovšem nemá spalovací motor, ale elektrické ústrojí. Produkt se představil včera v bulharské Sofii, kde měl zaujmout potenciální investory.

Měl pro ně spoustu pádných argumentů. Tím prvním je určitě lehká platforma od Caterhamu, do které inženýři z Kinetiku usadili elektrické ústrojí. Základní model nabídne ohromující výkon 480 kW (650 koní) a 800 N.m točivého momentu. To je na takovou malou lehkou formuli celkem šílená hodnota.

Měl pro ně spoustu pádných argumentů. Tím prvním je určitě lehká platforma od Caterhamu, do které inženýři z Kinetiku usadili elektrické ústrojí. Základní model nabídne ohromující výkon 480 kW (650 koní) a 800 N.m točivého momentu. To je na takovou malou lehkou formuli celkem šílená hodnota.

Akcelerace z nuly na sto se má odehrát za 2,7 sekundy.  „Je to jako řídit sportovní auto v úplně jiném světě, kde fungují zcela jiné fyzické zákony“ , okomentoval 07 zakladatel společnosti Teodosiy Teodosiev.

Akcelerace z nuly na sto se má odehrát za 2,7 sekundy. „Je to jako řídit sportovní auto v úplně jiném světě, kde fungují zcela jiné fyzické zákony“, okomentoval 07 zakladatel společnosti Teodosiy Teodosiev.

Podle společnosti pochází 90 % použitých komponentů z vlastní produkce a většina karosářských dílů byla vyrobena v 3D tiskárně.

Podle společnosti pochází 90 % použitých komponentů z vlastní produkce a většina karosářských dílů byla vyrobena v 3D tiskárně.

Interiér je spartánsky, ale nabídne velký digitální přístrojový štít, který si může zákazník sám nakonfigurovat. Předprodukční prototyp na fotografiích se podle bulharského Top Gearu dočká omezené série sedmi kusů.

Interiér je spartánsky, ale nabídne velký digitální přístrojový štít, který si může zákazník sám nakonfigurovat. Předprodukční prototyp na fotografiích se podle bulharského Top Gearu dočká omezené série sedmi kusů.

Alespoň prozatím. Pak se uvidí, jaký bude o auto zájem. Zákazníky by ale mohla nalákat rozsáhlá možnost individualizace.

Alespoň prozatím. Pak se uvidí, jaký bude o auto zájem. Zákazníky by ale mohla nalákat rozsáhlá možnost individualizace.

Kinetik 07 je bulharský stroj, který stojí na základech britského Caterhamu. Pod kapotou ovšem nemá spalovací motor, ale elektrické ústrojí. Produkt se představil včera v bulharské Sofii, kde měl zaujmout potenciální investory.
Měl pro ně spoustu pádných argumentů. Tím prvním je určitě lehká platforma od Caterhamu, do které inženýři z Kinetiku usadili elektrické ústrojí. Základní model nabídne ohromující výkon 480 kW (650 koní) a 800 N.m točivého momentu. To je na takovou malou lehkou formuli celkem šílená hodnota.
Akcelerace z nuly na sto se má odehrát za 2,7 sekundy.  „Je to jako řídit sportovní auto v úplně jiném světě, kde fungují zcela jiné fyzické zákony“ , okomentoval 07 zakladatel společnosti Teodosiy Teodosiev.
Podle společnosti pochází 90 % použitých komponentů z vlastní produkce a většina karosářských dílů byla vyrobena v 3D tiskárně.
23
Fotogalerie

Kinetik 07 je nová elektrická hračka na základech Caterhamu. Postavili ji Bulhaři

Brutální okruhová mašina se dvěma sedadly, která může na silnice. Takové hračky se nikdy neomrzí.

Kinetik 07 je bulharský stroj, který stojí na základech britského Caterhamu. Pod kapotou ovšem nemá spalovací motor, ale elektrické ústrojí. Produkt se představil včera v bulharské Sofii, kde měl zaujmout potenciální investory.

Měl pro ně spoustu pádných argumentů. Tím prvním je určitě lehká platforma od Caterhamu, do které inženýři z Kinetiku usadili elektrické ústrojí. Základní model nabídne ohromující výkon 480 kW (650 koní) a 800 N.m točivého momentu. To je na takovou malou lehkou formuli celkem šílená hodnota.

Akcelerace z nuly na sto se má odehrát za 2,7 sekundy. „Je to jako řídit sportovní auto v úplně jiném světě, kde fungují zcela jiné fyzické zákony“, okomentoval 07 zakladatel společnosti Teodosiy Teodosiev. Podle společnosti pochází 90 % použitých komponentů z vlastní produkce a většina karosářských dílů byla vyrobena v 3D tiskárně.

Interiér je spartánsky, ale nabídne velký digitální přístrojový štít, který si může zákazník sám nakonfigurovat. Předprodukční prototyp na fotografiích se podle bulharského Top Gearu dočká omezené série sedmi kusů. Alespoň prozatím. Pak se uvidí, jaký bude o auto zájem. Zákazníky by ale mohla nalákat rozsáhlá možnost individualizace.

Doporučujeme

Články odjinud