Nabídka automobilky Aston Martin se otevírá modelem V8 Vantage, sportovním kupé, které využívá motoru od mistrů z  Mercedes-AMG . Osmiválcový agregát o objemu 4,0 litru produkuje výkon 375 kW (510 koní) a 685 N.m točivého momentu. Spárovaný je s osmistupňovou automatickou převodovkou ZF. Zdroj:  https://youtu.be/k8XfyGrNaO0

Nabídka automobilky Aston Martin se otevírá modelem V8 Vantage, sportovním kupé, které využívá motoru od mistrů z Mercedes-AMG. Osmiválcový agregát o objemu 4,0 litru produkuje výkon 375 kW (510 koní) a 685 N.m točivého momentu. Spárovaný je s osmistupňovou automatickou převodovkou ZF. | Zdroj: https://youtu.be/k8XfyGrNaO0

Pro zákazníky je dostupná i verze bez střechy. Britský sportovní vůz má nespočet možností barevných variant v interiéru. Zákazník si může vůz přizpůsobit přesně svým potřebám, ať už chce dravý sporťák či luxusní grand tourer na překonávání kontinentů. Existuje dokonce i závodní verze, která se zakusuje do asfaltu při vytrvalostních závodech. Zdroj:  https://youtu.be/k8XfyGrNaO0

Pro zákazníky je dostupná i verze bez střechy. Britský sportovní vůz má nespočet možností barevných variant v interiéru. Zákazník si může vůz přizpůsobit přesně svým potřebám, ať už chce dravý sporťák či luxusní grand tourer na překonávání kontinentů. Existuje dokonce i závodní verze, která se zakusuje do asfaltu při vytrvalostních závodech. | Zdroj: https://youtu.be/k8XfyGrNaO0

Aston Martin si své vozy vyrábí doma v Gaydonu, kde zaměstnává 1700 pracovníků. Poslední dobou vyjíždí z bran závodu téměř 6500 aut ročně. Z pohledu celosvětové produkce aut je to jen nepatrný zlomek, ale na výrobce sportovních aut je to slušné. S největší pravděpodobností se celková produkce značky od letošního roku zvýší.

Aston Martin si své vozy vyrábí doma v Gaydonu, kde zaměstnává 1700 pracovníků. Poslední dobou vyjíždí z bran závodu téměř 6500 aut ročně. Z pohledu celosvětové produkce aut je to jen nepatrný zlomek, ale na výrobce sportovních aut je to slušné. S největší pravděpodobností se celková produkce značky od letošního roku zvýší.

Důvodem je  SUV s označením DBX , které sklízí chválu po celém světě. Jak výroba modelu Vantage probíhá, se vydala prozkoumat německá stanice Welt. Ve skoro 50 minutách uvidíte kompletní proces výroby, který rozhodně stojí za to.  Zdroj:  https://youtu.be/k8XfyGrNaO0

Důvodem je SUV s označením DBX, které sklízí chválu po celém světě. Jak výroba modelu Vantage probíhá, se vydala prozkoumat německá stanice Welt. Ve skoro 50 minutách uvidíte kompletní proces výroby, který rozhodně stojí za to.  | Zdroj: https://youtu.be/k8XfyGrNaO0

 Zdroj:  https://youtu.be/k8XfyGrNaO0

| Zdroj: https://youtu.be/k8XfyGrNaO0

 Zdroj:  https://youtu.be/k8XfyGrNaO0

| Zdroj: https://youtu.be/k8XfyGrNaO0

Pro připomenutí, nový Vantage již používá dvakrát přeplňovaný osmiválec původem od německého AMG a standardně nabízí 375 kW (510 koní) a 685 N.m. | Aston Martin Vantage

Pro připomenutí, nový Vantage již používá dvakrát přeplňovaný osmiválec původem od německého AMG a standardně nabízí 375 kW (510 koní) a 685 N.m. | Aston Martin Vantage

Suchá hmotnost kupé je udávaných 1530 kg, takže se očekává o pár desítek čísel vyšší hodnota. Uvidíme taky, zda si Roadster s plátěnou střechou udrží stejnou maximální rychlost 315 km/h jako kupé. | Aston Martin Vantage

Suchá hmotnost kupé je udávaných 1530 kg, takže se očekává o pár desítek čísel vyšší hodnota. Uvidíme taky, zda si Roadster s plátěnou střechou udrží stejnou maximální rychlost 315 km/h jako kupé. | Aston Martin Vantage

Na stovku pak zvládne vystřelit za 3,6 vteřiny. Bez střechy by nicméně mohla v budoucnu přijet i vybroušená specifikace AMR s manuální převodovkou a ještě nižší hmotností. | Aston Martin Vantage

Na stovku pak zvládne vystřelit za 3,6 vteřiny. Bez střechy by nicméně mohla v budoucnu přijet i vybroušená specifikace AMR s manuální převodovkou a ještě nižší hmotností. | Aston Martin Vantage

S absencí pevné střechy pak zajisté dojde k určitému zpevnění šasi. To nicméně obvykle znamená ve světě kabrioletů i pár dalších kilogramů navíc. | Aston Martin Vantage

S absencí pevné střechy pak zajisté dojde k určitému zpevnění šasi. To nicméně obvykle znamená ve světě kabrioletů i pár dalších kilogramů navíc. | Aston Martin Vantage

Aston Martin Vantage

Aston Martin Vantage

Aston Martin Vantage

Aston Martin Vantage

Po kupé musel tradičně přijít i Roadster a nový Vantage se má v otevřené verzi opravdu čím pyšnit. Aston Martin totiž tvrdí, že jeho novinka má vůbec nejrychleji pracující mechanismus automatického skládání střechy v oboru.

Po kupé musel tradičně přijít i Roadster a nový Vantage se má v otevřené verzi opravdu čím pyšnit. Aston Martin totiž tvrdí, že jeho novinka má vůbec nejrychleji pracující mechanismus automatického skládání střechy v oboru.

Na stovku zrychlí Roadster za 3,8 vteřiny a maximálně dosáhne (s nataženou střechou) rychlosti 306 km/h.

Na stovku zrychlí Roadster za 3,8 vteřiny a maximálně dosáhne (s nataženou střechou) rychlosti 306 km/h.

Plátěnou střechu dokáže Roadster po stisknutí tlačítka složit za pouhých 6,7 vteřiny, natažení pak trvá o špetku delších 6,8 vteřiny.

Plátěnou střechu dokáže Roadster po stisknutí tlačítka složit za pouhých 6,7 vteřiny, natažení pak trvá o špetku delších 6,8 vteřiny.

Díky nové odlehčené konstrukci mechanismu se pak v kombinaci s nutnými výztuhami šasi zvedla hmotnost modelu o pouhých 60 kg (celkem 1628 kg) ve srovnání s kupé.

Díky nové odlehčené konstrukci mechanismu se pak v kombinaci s nutnými výztuhami šasi zvedla hmotnost modelu o pouhých 60 kg (celkem 1628 kg) ve srovnání s kupé.

Pod kapotou samozřejmě zůstává technika jako v kupé, tedy dvakrát přeplňovaný V8 o objemu čtyř litrů původem od AMG, který je spojen s osmistupňovým automatem ZF, produkuje 375 kW (510 koní) a 685 N.m. točivého momentu.

Pod kapotou samozřejmě zůstává technika jako v kupé, tedy dvakrát přeplňovaný V8 o objemu čtyř litrů původem od AMG, který je spojen s osmistupňovým automatem ZF, produkuje 375 kW (510 koní) a 685 N.m. točivého momentu.

S pár kilogramy navíc každopádně Aston zajistil nové nastavení zadních tlumičů a upravení softwaru jejich adaptivního řízení, kalibrací prošlo i ESP a jízdní režimy Sport, Sport+ a Track.

S pár kilogramy navíc každopádně Aston zajistil nové nastavení zadních tlumičů a upravení softwaru jejich adaptivního řízení, kalibrací prošlo i ESP a jízdní režimy Sport, Sport+ a Track.

Z fotek si lze všimnout i trochu odlišného designu předního nárazníku od dřívějšího kupé.

Z fotek si lze všimnout i trochu odlišného designu předního nárazníku od dřívějšího kupé.

Tento elegantnější, méně agresivní styl uvádí Aston v rámci 70. výročí jména Vantage a bude jej nabízet jako volitelný prvek i pro kupé. Kromě toho do nabídky obou variant modelu přichází i nové designy kol.

Tento elegantnější, méně agresivní styl uvádí Aston v rámci 70. výročí jména Vantage a bude jej nabízet jako volitelný prvek i pro kupé. Kromě toho do nabídky obou variant modelu přichází i nové designy kol.

Cenovka Astonu Martin Vantage Roadster startuje na 126.950 librách, v přepočtu tedy asi 3,75 milionu korun. První kusy se dostanou k zájemcům v druhém čtvrtletí letošního roku.

Cenovka Astonu Martin Vantage Roadster startuje na 126.950 librách, v přepočtu tedy asi 3,75 milionu korun. První kusy se dostanou k zájemcům v druhém čtvrtletí letošního roku.

 Zdroj: Aston Martin

| Zdroj: Aston Martin

 Zdroj: Aston Martin

| Zdroj: Aston Martin

 Zdroj: Aston Martin

| Zdroj: Aston Martin

 Zdroj: Aston Martin

| Zdroj: Aston Martin

 Zdroj: Aston Martin

| Zdroj: Aston Martin

Tento proces navíc umí otevřený Vantage i během jízdy do rychlosti 50 km/h.

Tento proces navíc umí otevřený Vantage i během jízdy do rychlosti 50 km/h.

 Zdroj: Aston Martin

| Zdroj: Aston Martin

 Zdroj: Aston Martin

| Zdroj: Aston Martin

 Zdroj: Aston Martin

| Zdroj: Aston Martin

 Zdroj: Aston Martin

| Zdroj: Aston Martin

 Zdroj: Aston Martin

| Zdroj: Aston Martin

 Zdroj: Aston Martin

| Zdroj: Aston Martin

 Zdroj: Aston Martin

| Zdroj: Aston Martin

 Zdroj: Aston Martin

| Zdroj: Aston Martin

 Zdroj: Aston Martin

| Zdroj: Aston Martin

 Zdroj: Aston Martin

| Zdroj: Aston Martin

 Zdroj: Aston Martin

| Zdroj: Aston Martin

 Zdroj: Aston Martin

| Zdroj: Aston Martin

Pro zákazníky je dostupná i verze bez střechy. Britský sportovní vůz má nespočet možností barevných variant v interiéru. Zákazník si může vůz přizpůsobit přesně svým potřebám, ať už chce dravý sporťák či luxusní grand tourer na překonávání kontinentů. Existuje dokonce i závodní verze, která se zakusuje do asfaltu při vytrvalostních závodech. Zdroj:  https://youtu.be/k8XfyGrNaO0
Aston Martin si své vozy vyrábí doma v Gaydonu, kde zaměstnává 1700 pracovníků. Poslední dobou vyjíždí z bran závodu téměř 6500 aut ročně. Z pohledu celosvětové produkce aut je to jen nepatrný zlomek, ale na výrobce sportovních aut je to slušné. S největší pravděpodobností se celková produkce značky od letošního roku zvýší.
Důvodem je  SUV s označením DBX , které sklízí chválu po celém světě. Jak výroba modelu Vantage probíhá, se vydala prozkoumat německá stanice Welt. Ve skoro 50 minutách uvidíte kompletní proces výroby, který rozhodně stojí za to.  Zdroj:  https://youtu.be/k8XfyGrNaO0
 Zdroj:  https://youtu.be/k8XfyGrNaO0
39
Fotogalerie

Ikonický výrobce sportovních aut pustil do továrny filmový štáb. Tohle vzniklo

Aston Martin vyrábí v Gaydonu sportovní automobily za použití nejmodernějších technologií. Bez šikovných lidských rukou se ale proces neobejde.

Nabídka automobilky Aston Martin se otevírá modelem V8 Vantage, sportovním kupé, které využívá motoru od mistrů z Mercedes-AMG. Osmiválcový agregát o objemu 4,0 litru produkuje výkon 375 kW (510 koní) a 685 N.m točivého momentu. Spárovaný je s osmistupňovou automatickou převodovkou ZF.

Pro zákazníky je dostupná i verze bez střechy. Britský sportovní vůz má nespočet možností barevných variant v interiéru. Zákazník si může vůz přizpůsobit přesně svým potřebám, ať už chce dravý sporťák či luxusní grand tourer na překonávání kontinentů. Existuje i závodní verze, která se zakusuje do asfaltu při vytrvalostních závodech.

Aston Martin si své vozy vyrábí doma v Gaydonu, kde zaměstnává 1700 pracovníků. Poslední dobou vyjíždí z bran závodu téměř 6500 aut ročně. Z pohledu celosvětové produkce aut je to jen nepatrný zlomek, ale na výrobce sportovních aut je to slušné. S největší pravděpodobností se celková produkce značky od letošního roku zvýší.

Důvodem je SUV s označením DBX, které sklízí chválu po celém světě. Jak výroba modelu Vantage probíhá, se vydala prozkoumat německá stanice Welt. Ve skoro 50 minutách uvidíte kompletní proces výroby, který rozhodně stojí za to. 

Aston Martin

Aston Martin je britský výrobce luxusních sportovních automobilů. Je pojmenován dle zakladatele Lionela Martina a závodu Aston Hill.

Od roku 1994 byl majitelem automobilky Ford. V roce 2007 značka přešla pod britské konsorcium Prodrive.

Aston Martin VantageAston Martin DB11 Aston Martin Vanquish

Doporučujeme

Články odjinud