Pokud jste toužili po kupé Bentley, ale základní osmiválec pro vás byl příliš pomalý a základní dvanáctiválec zbytečně rychlý, konečně je tu řešení.
Nabídka Bentley Continental začíná být pořádně zamotaná. Kromě základního osmiválce GT V8 můžete mít také dvanáctiválec 6.0 W12, popřípadě kterýkoli z těchto motorů ve verzi GTC se stahovací střechou. Pak je tu verze Speed a její otevřená verze, která se ovšem oficiálně nejmenuje GTC, ale dlouze GT Speed Convertible.
Model V8 S bude od začátku k dispozici jako kupé i jako kabriolet
Jestli jste doufali ve zjednodušení, máme pro vás špatnou zprávu. Bentley vnáší do své pestré palety Continentalů další úroveň zmatku dvojící nových modelů GT V8 S Coupé a GT V8 S Convertible.
Jejich podstatou je nově naladěná verze dvakrát přeplňovaného vidlicového osmiválce 4,0 l, o který se Bentley dělí s Audi. Jak praví známé úsloví automobilové publicistiky, tabulka někdy vydá za tisíc slov:
Bentley Continental
| GT V8 Coupé | GT V8 S Coupé | GT V8 Convertible | GT V8 S Convertible |
Nejvyšší výkon (k/ot./min.) | 507/6000 | 528/6000 | 507/6000 | 528/6000 |
Točivý moment (Nm/ot./min.) | 660/1700 | 680/1700 | 660/1700 | 680/1700 |
0-100 km/h (s) | 4,8 | 4,5 | 5,0 | 4,7 |
Max. rychlost (km/h) | 303 | 309 | 301 | 308 |
Komb. spotřeba (l/100 km) | 10,5 | 10,5 | 10,9 | 10,9 |
Sportovnější zaměření S modelů potvrzuje i snížení světlé výšky o 10 mm spolu s instalací tužších pružin i zadního stabilizátoru. Nové je i naladění tlumičů pérování a elektronického stabilizačního systému.
Interiér bude v základu dvoubarevný, zákazníci mohou vybírat ze 17 odstínů kůže
Aby si váš Continental GT S ostatní hráči z klubu, za který hrajete, nespletli se základní verzí, dostal i lakovaný černý spoiler, boční nástavce prahů a symbolický náznak difuzoru. Výhradně pro verzi S jsou určená i dvacetipalcová kola, která vidíte na obrázcích.
Kupé i kabriolet v nové ostřejší verzi mají být u prodejců Bentley k dostání od začátku roku 2014.