Ne snad terénní, ale spíše dobrodružná verze Škody Fabia není žádnou novinkou. Od populární Octavie se menší model inspiroval už ve druhé generaci. V evoluci třetí pak přišla verze se zdrženlivějším označením Scoutline. | Škoda Fabia Scoutline po faceliftu

Ne snad terénní, ale spíše dobrodružná verze Škody Fabia není žádnou novinkou. Od populární Octavie se menší model inspiroval už ve druhé generaci. V evoluci třetí pak přišla verze se zdrženlivějším označením Scoutline. | Škoda Fabia Scoutline po faceliftu

Poté, co Fabia prodělala facelift, se oplastované provedení na chvíli odmlčelo. Nyní se vrací a opět je k dispozici výhradně jako kombi. Od běžné verze se liší nejen nástavci na nárazníku, ale i dodatečným krytím podvozku a podběhů včetně paketu pro špatné cesty už v základní výbavě. | Škoda Fabia Scoutline po faceliftu

Poté, co Fabia prodělala facelift, se oplastované provedení na chvíli odmlčelo. Nyní se vrací a opět je k dispozici výhradně jako kombi. Od běžné verze se liší nejen nástavci na nárazníku, ale i dodatečným krytím podvozku a podběhů včetně paketu pro špatné cesty už v základní výbavě. | Škoda Fabia Scoutline po faceliftu

Scoutline je k dispozici vždy s litrovým TSI. Může mít 70 kW v kombinaci s manuální pětistupňovou převodovkou a 81 kW se šestikvaltem či dvouspojkovým DSG. Vychází ze dvou úrovní výbavy, Ambition a Style. | Škoda Fabia Scoutline po faceliftu

Scoutline je k dispozici vždy s litrovým TSI. Může mít 70 kW v kombinaci s manuální pětistupňovou převodovkou a 81 kW se šestikvaltem či dvouspojkovým DSG. Vychází ze dvou úrovní výbavy, Ambition a Style. | Škoda Fabia Scoutline po faceliftu

V linii  Ambition  přijde dobrodruh se základním motorem na 377.900 korun. V základu má třeba rádio s 6,5" obrazovkou, přední mlhovky, manuální klimatizaci či nouzové brzdění. | Škoda Fabia Scoutline po faceliftu

V linii Ambition přijde dobrodruh se základním motorem na 377.900 korun. V základu má třeba rádio s 6,5" obrazovkou, přední mlhovky, manuální klimatizaci či nouzové brzdění. | Škoda Fabia Scoutline po faceliftu

Úroveň  Style  za 405.900 korun navíc nabízí například bluetooth, tempomat, startování tlačítkem, automatickou klimatizaci, šest reproduktorů či bi-LED světlomety. | Škoda Fabia Scoutline po faceliftu

Úroveň Style za 405.900 korun navíc nabízí například bluetooth, tempomat, startování tlačítkem, automatickou klimatizaci, šest reproduktorů či bi-LED světlomety. | Škoda Fabia Scoutline po faceliftu

U obou linií platí Scoutline v podstatě za paket za příplatek 49, respektive 47 tisíc korun. Oproti standardní verzi vždy nabízí totéž, tedy přední, zadní a boční oplastování karoserie, kryty vnějších zpětných zrcátek ve stříbrné barvě, stříbrný střešní nosič, asistent rozjezdu do kopce, litá 16palcová kola Rock a dojezdovou rezervu.  | Škoda Fabia Scoutline po faceliftu

U obou linií platí Scoutline v podstatě za paket za příplatek 49, respektive 47 tisíc korun. Oproti standardní verzi vždy nabízí totéž, tedy přední, zadní a boční oplastování karoserie, kryty vnějších zpětných zrcátek ve stříbrné barvě, stříbrný střešní nosič, asistent rozjezdu do kopce, litá 16palcová kola Rock a dojezdovou rezervu.  | Škoda Fabia Scoutline po faceliftu

 | Škoda Fabia Scoutline po faceliftu

 | Škoda Fabia Scoutline po faceliftu

 | Škoda Fabia Scoutline po faceliftu

 | Škoda Fabia Scoutline po faceliftu

 | Škoda Fabia Scoutline po faceliftu

 | Škoda Fabia Scoutline po faceliftu

 | Škoda Fabia Scoutline po faceliftu

 | Škoda Fabia Scoutline po faceliftu

 | Škoda Fabia Scoutline po faceliftu

 | Škoda Fabia Scoutline po faceliftu

 | Škoda Fabia Scoutline po faceliftu

 | Škoda Fabia Scoutline po faceliftu

 | Škoda Fabia Scoutline po faceliftu

 | Škoda Fabia Scoutline po faceliftu

Poté, co Fabia prodělala facelift, se oplastované provedení na chvíli odmlčelo. Nyní se vrací a opět je k dispozici výhradně jako kombi. Od běžné verze se liší nejen nástavci na nárazníku, ale i dodatečným krytím podvozku a podběhů včetně paketu pro špatné cesty už v základní výbavě. | Škoda Fabia Scoutline po faceliftu
Scoutline je k dispozici vždy s litrovým TSI. Může mít 70 kW v kombinaci s manuální pětistupňovou převodovkou a 81 kW se šestikvaltem či dvouspojkovým DSG. Vychází ze dvou úrovní výbavy, Ambition a Style. | Škoda Fabia Scoutline po faceliftu
V linii  Ambition  přijde dobrodruh se základním motorem na 377.900 korun. V základu má třeba rádio s 6,5" obrazovkou, přední mlhovky, manuální klimatizaci či nouzové brzdění. | Škoda Fabia Scoutline po faceliftu
Úroveň  Style  za 405.900 korun navíc nabízí například bluetooth, tempomat, startování tlačítkem, automatickou klimatizaci, šest reproduktorů či bi-LED světlomety. | Škoda Fabia Scoutline po faceliftu
13
Fotogalerie

Škoda už nabízí Fabii Scoutline po faceliftu. Na kolik přijde akční vzhled?

U Fabie kombi platí verze Scoutline za příplatkový paket. K dispozici je ke dvěma nejvyšším výbavám.

Ne snad terénní, ale spíše dobrodružná verze Škody Fabia není žádnou novinkou. Od populární Octavie se menší model inspiroval už ve druhé generaci. V evoluci třetí pak přišla verze se zdrženlivějším označením Scoutline.

Poté, co Fabia prodělala facelift, se oplastované provedení na chvíli odmlčelo. Nyní se vrací a opět je k dispozici výhradně jako kombi. Od běžné verze se liší nejen nástavci na nárazníku, ale i dodatečným krytím podvozku a podběhů včetně paketu pro špatné cesty už v základní výbavě.

Scoutline je k dispozici vždy s litrovým TSI. Může mít 70 kW v kombinaci s manuální pětistupňovou převodovkou a 81 kW se šestikvaltem či dvouspojkovým DSG. Vychází ze dvou úrovní výbavy, Ambition a Style.

V linii Ambition přijde dobrodruh se základním motorem na 377.900 korun. V základu má třeba rádio s 6,5" obrazovkou, přední mlhovky, manuální klimatizaci či nouzové brzdění. Úroveň Style za 405.900 korun navíc nabízí například bluetooth, tempomat, startování tlačítkem, automatickou klimatizaci, šest reproduktorů či bi-LED světlomety.

U obou linií platí Scoutline v podstatě za paket za příplatek 49, respektive 47 tisíc korun. Oproti standardní verzi vždy nabízí totéž, tedy přední, zadní a boční oplastování karoserie, kryty vnějších zpětných zrcátek ve stříbrné barvě, stříbrný střešní nosič, asistent rozjezdu do kopce, litá 16palcová kola Rock a dojezdovou rezervu.

Škoda Fabia Scoutline po faceliftu - technická data a české ceny
Motor 1.0 TSI 1.0 TSI 1.0 TSI
Zdvihový objem [cm3] 999 999 999
Válce/ventily 3/4 3/4 3/4
Největší výkon [kW/min] 70/5000 81/5000 81/5000
Točivý moment [N.m/min] 160/1800 200/2000 200/2000
Převodovka 5M 6M 7A
Max. rychlost [km/h] 184 195 194
Zrychlení 0-100 km/h [s] 10,8 9,6 10,1
Komb. spotřeba* [l/100 km] 4,8 4,9 4,8
Cena Ambition Scoutline [Kč] 377.900 393.900 423.900
Cena Style Scoutline [Kč] 405.900 421.900 451.900
*podle NEDC

Škoda Fabia

Škoda Fabia je českým zástupcem v konkurencí nabitém segmentu B. Jako poslední vůz své třídy nabízí i karoserii kombi a mimo soukromých zákazníků je oblíbená také jako referentský vůz ve firmách na leasing. Čtvrtá generace modelu měla světovou premiéru 4. května 2021 prostřednictvím unikátní virtuální prezentace.

První jízdy s prototypy 4. generace • Ceny a výbava • Nejlevnější verze • Minitest Škoda Fabia III Combi 1.0 TSI • Historie Škody Fabia 

Doporučujeme

Články odjinud