Také Peugeot se chce pustit do celkové elektrifikace svého portfolia a na autosalonu v Ženevě tak představí kromě současných hybridů také pohled na sportovněji laděné verze, které budete moci dobít ze zásuvky. | Koncept Peugeot 508 Sport Engineered Zdroj: Peugeot

Také Peugeot se chce pustit do celkové elektrifikace svého portfolia a na autosalonu v Ženevě tak představí kromě současných hybridů také pohled na sportovněji laděné verze, které budete moci dobít ze zásuvky. | Koncept Peugeot 508 Sport Engineered | Zdroj: Peugeot

Tento směr má ukázat nový koncept 508 Sport Engineered, který svým hybridním ústrojím nabízí opravdu slušnou dávku výkonu. | Koncept Peugeot 508 Sport Engineered Zdroj: Peugeot

Tento směr má ukázat nový koncept 508 Sport Engineered, který svým hybridním ústrojím nabízí opravdu slušnou dávku výkonu. | Koncept Peugeot 508 Sport Engineered | Zdroj: Peugeot

V podstatě se tedy díváte na rozsáhleji vyšperkovaný liftback 508 Hybrid s nově specifikovanou technikou pod kapotou. | Koncept Peugeot 508 Sport Engineered Zdroj: Peugeot

V podstatě se tedy díváte na rozsáhleji vyšperkovaný liftback 508 Hybrid s nově specifikovanou technikou pod kapotou. | Koncept Peugeot 508 Sport Engineered | Zdroj: Peugeot

Máme zde totiž přeplňovanou šestnáctistovku o výkonu 200 koní (147 kW), na přední nápravě dále elektromotor o síle 110 koní (81 kW) a na zadní nápravě další elektromotor, tentokrát s výkonem 200 koní (147 kW). | Koncept Peugeot 508 Sport Engineered Zdroj: Peugeot

Máme zde totiž přeplňovanou šestnáctistovku o výkonu 200 koní (147 kW), na přední nápravě dále elektromotor o síle 110 koní (81 kW) a na zadní nápravě další elektromotor, tentokrát s výkonem 200 koní (147 kW). | Koncept Peugeot 508 Sport Engineered | Zdroj: Peugeot

Systémový výkon hybridního ústrojí je dle Peugeotu rovných 400 koní (294 kW) a na všechna kola putuje celkem 500 N.m točivého momentu. | Koncept Peugeot 508 Sport Engineered Zdroj: Peugeot

Systémový výkon hybridního ústrojí je dle Peugeotu rovných 400 koní (294 kW) a na všechna kola putuje celkem 500 N.m točivého momentu. | Koncept Peugeot 508 Sport Engineered | Zdroj: Peugeot

I díky tomu má 508 Sport Engineered zvládnout zrychlení z nuly na 100 km/h za 4,3 vteřiny. Maximální rychlost je poté limitována na 250 km/h. | Koncept Peugeot 508 Sport Engineered Zdroj: Peugeot

I díky tomu má 508 Sport Engineered zvládnout zrychlení z nuly na 100 km/h za 4,3 vteřiny. Maximální rychlost je poté limitována na 250 km/h. | Koncept Peugeot 508 Sport Engineered | Zdroj: Peugeot

Baterie o kapacitě 11,8 kWh zajistí dojezd okolo 50 km čistě na elektřinu. | Koncept Peugeot 508 Sport Engineered Zdroj: Peugeot

Baterie o kapacitě 11,8 kWh zajistí dojezd okolo 50 km čistě na elektřinu. | Koncept Peugeot 508 Sport Engineered | Zdroj: Peugeot

Mimo to Peugeot vybavil sportovní hybrid sníženým podvozkem, širším rozchodem kol vpředu o 24 mm a vzadu o 12 mm, vyladěno bylo řízení a na kolech se nachází lepivější pneumatiky Michelin Pilot Sport 4S. | Koncept Peugeot 508 Sport Engineered Zdroj: Peugeot

Mimo to Peugeot vybavil sportovní hybrid sníženým podvozkem, širším rozchodem kol vpředu o 24 mm a vzadu o 12 mm, vyladěno bylo řízení a na kolech se nachází lepivější pneumatiky Michelin Pilot Sport 4S. | Koncept Peugeot 508 Sport Engineered | Zdroj: Peugeot

Na konceptu si pak všimnete upraveného předního nárazníku, který používá nové vedení vzduchu ke chladičům, a zadního nárazníku s výrazným difuzorem. | Koncept Peugeot 508 Sport Engineered Zdroj: Peugeot

Na konceptu si pak všimnete upraveného předního nárazníku, který používá nové vedení vzduchu ke chladičům, a zadního nárazníku s výrazným difuzorem. | Koncept Peugeot 508 Sport Engineered | Zdroj: Peugeot

Peugeot dodává, že některé díly karoserie byly vytvořeny pomocí 3D tisku a hybridu mají snižovat aerodynamický odpor. | Koncept Peugeot 508 Sport Engineered Zdroj: Peugeot

Peugeot dodává, že některé díly karoserie byly vytvořeny pomocí 3D tisku a hybridu mají snižovat aerodynamický odpor. | Koncept Peugeot 508 Sport Engineered | Zdroj: Peugeot

Vnitřek 508 je bohatě oděn do Alcantary, karbonového obložení a nechybí i nové sportovní sedačky. | Koncept Peugeot 508 Sport Engineered Zdroj: Peugeot

Vnitřek 508 je bohatě oděn do Alcantary, karbonového obložení a nechybí i nové sportovní sedačky. | Koncept Peugeot 508 Sport Engineered | Zdroj: Peugeot

Peugeot zatím neoznamuje možnou produkci na základě konceptu 508 Sport Engineered (napadá nás sériová 508 R). | Koncept Peugeot 508 Sport Engineered Zdroj: Peugeot

Peugeot zatím neoznamuje možnou produkci na základě konceptu 508 Sport Engineered (napadá nás sériová 508 R). | Koncept Peugeot 508 Sport Engineered | Zdroj: Peugeot

Každopádně chce ale nakousnout téma podobně střižených sportovních hybridů ve své nabídce. Ostatně do roku 2023 chce francouzská značka nabízet elektrifikovanou verzi u všech svých modelů. | Koncept Peugeot 508 Sport Engineered Zdroj: Peugeot

Každopádně chce ale nakousnout téma podobně střižených sportovních hybridů ve své nabídce. Ostatně do roku 2023 chce francouzská značka nabízet elektrifikovanou verzi u všech svých modelů. | Koncept Peugeot 508 Sport Engineered | Zdroj: Peugeot

Koncept Peugeot 508 Sport Engineered Zdroj: Peugeot

Koncept Peugeot 508 Sport Engineered | Zdroj: Peugeot

Koncept Peugeot 508 Sport Engineered Zdroj: Peugeot

Koncept Peugeot 508 Sport Engineered | Zdroj: Peugeot

Tento směr má ukázat nový koncept 508 Sport Engineered, který svým hybridním ústrojím nabízí opravdu slušnou dávku výkonu. | Koncept Peugeot 508 Sport Engineered Zdroj: Peugeot
V podstatě se tedy díváte na rozsáhleji vyšperkovaný liftback 508 Hybrid s nově specifikovanou technikou pod kapotou. | Koncept Peugeot 508 Sport Engineered Zdroj: Peugeot
Máme zde totiž přeplňovanou šestnáctistovku o výkonu 200 koní (147 kW), na přední nápravě dále elektromotor o síle 110 koní (81 kW) a na zadní nápravě další elektromotor, tentokrát s výkonem 200 koní (147 kW). | Koncept Peugeot 508 Sport Engineered Zdroj: Peugeot
Systémový výkon hybridního ústrojí je dle Peugeotu rovných 400 koní (294 kW) a na všechna kola putuje celkem 500 N.m točivého momentu. | Koncept Peugeot 508 Sport Engineered Zdroj: Peugeot
15
Fotogalerie

Peugeot ukázal budoucnost sportovních manažerských aut. 508 má výkon 400 koní

Peugeot přiveze do Ženevy svou představu budoucích, sportovně střižených elektrifikovaných modelů.

Také Peugeot se chce pustit do celkové elektrifikace svého portfolia a na autosalonu v Ženevě tak představí kromě současných hybridů také pohled na sportovněji laděné verze, které budete moci dobít ze zásuvky. Tento směr má ukázat nový koncept 508 Sport Engineered, který svým hybridním ústrojím nabízí opravdu slušnou dávku výkonu.

V podstatě se tedy díváte na rozsáhleji vyšperkovaný liftback 508 Hybrid s nově specifikovanou technikou pod kapotou. Máme zde totiž přeplňovanou šestnáctistovku o výkonu 200 koní (147 kW), doplněný o elektromotor o síle 110 koní (81 kW) a na zadní nápravě další elektromotor, tentokrát s výkonem 200 koní (147 kW).

Systémový výkon hybridního ústrojí je dle Peugeotu rovných 400 koní (294 kW) a na všechna kola putuje celkem 500 N.m točivého momentu. I díky tomu má 508 Sport Engineered zvládnout zrychlení z nuly na 100 km/h za 4,3 vteřiny. Maximální rychlost je poté limitována na 250 km/h. Baterie o kapacitě 11,8 kWh zajistí dojezd okolo 50 km čistě na elektřinu.

Mimo to Peugeot vybavil sportovní hybrid sníženým podvozkem, širším rozchodem kol vpředu o 24 mm a vzadu o 12 mm, vyladěno bylo řízení a na kolech se nachází lepivější pneumatiky Michelin Pilot Sport 4S.

Na konceptu si pak všimnete upraveného předního nárazníku, který používá nové vedení vzduchu ke chladičům, a zadního nárazníku s výrazným difuzorem. Peugeot dodává, že některé díly karoserie byly vytvořeny pomocí 3D tisku a hybridu mají snižovat aerodynamický odpor. Vnitřek 508 je bohatě oděn do Alcantary, karbonového obložení a nechybí i nové sportovní sedačky.

Peugeot zatím neoznamuje možnou produkci na základě konceptu 508 Sport Engineered (napadá nás sériová 508 R). Každopádně chce ale nakousnout téma podobně střižených sportovních hybridů ve své nabídce. Ostatně do roku 2023 chce francouzská značka nabízet elektrifikovanou verzi u všech svých modelů.

Speciál: Autosalon Ženeva 2019

Autosalon v Ženevě je jednou z nejvýznamnějších událostí automobilového roku. Letos se koná již 89. ročník. Výstava pro novináře začíná v pondělí 4. března odpoledne, kdy bude vyhlášeno evropské Auto roku 2019 (COTY). Na úterý 5. a středu 6. března připadají tiskové dny, od čtvrtka 7. do neděle 17. března je výstaviště Palexpo přístupné veřejnosti.

 • Jak se nejlépe dostat do Ženevy? A kde koupit vstupenky na autosalon?
 • Přehled očekávaných premiér

Místo: Ženeva, Švýcarsko
Adresa výstaviště: Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex
Otevírací doba: Po - Pá 10:00 - 20:00, So - Ne 09:00 - 19:00
Vstupné: dospělí 16 franků, děti 9 franků, po 16:00 je vstupné poloviční

Škoda Kamiq • Škoda ScalaŠkoda Vision iVRenault ClioRenault TwingoAudi e-tronHonda EV Mitsubishi EV konceptKia e-SoulSsangYong Korando VW I.D Beach Buggy Cupra FormentorMitsubishi ASXPeugeot 208Volkswagen T-Roc R

Doporučujeme

Články odjinud