Vedoucí koncernu Groupe PSA Carlos Tavares se opět rozpovídal o svých zájmech rozšířit portfolio značek patřících pod křídla francouzské společnosti. | Jaguar XE Zdroj: Jaguar Land Rover

Vedoucí koncernu Groupe PSA Carlos Tavares se opět rozpovídal o svých zájmech rozšířit portfolio značek patřících pod křídla francouzské společnosti. | Jaguar XE | Zdroj: Jaguar Land Rover

Po úspěšné akvizici německého Opelu by totiž nyní Tavares rád obohatil koncern také o nové luxusní značky. Trochu překvapivě ale nyní indickému Autocaru sdělil, že by pod PSA klidně zařadil také Jaguar Land Rover (JLR). | Jaguar XE Zdroj: Jaguar Land Rover

Po úspěšné akvizici německého Opelu by totiž nyní Tavares rád obohatil koncern také o nové luxusní značky. Trochu překvapivě ale nyní indickému Autocaru sdělil, že by pod PSA klidně zařadil také Jaguar Land Rover (JLR). | Jaguar XE | Zdroj: Jaguar Land Rover

Pod koncern PSA nyní patří Citroën, DS, Peugeot a nejnověji také Opel, kterého francouzský vlastník rychle vrací zpátky na nohy po neúspěšné minulosti v červených číslech. | Jaguar XE Zdroj: Jaguar Land Rover

Pod koncern PSA nyní patří Citroën, DS, Peugeot a nejnověji také Opel, kterého francouzský vlastník rychle vrací zpátky na nohy po neúspěšné minulosti v červených číslech. | Jaguar XE | Zdroj: Jaguar Land Rover

Když byl nyní Tavares dotázán na spekulace ohledně zájmu o britský JLR, uvedl, že společnost „zvažuje všechny možnosti“ a rozšíření PSA o tyto luxusní značky by koncernu prospělo. | Range Rover Sport HST Zdroj: Jaguar Land Rover

Když byl nyní Tavares dotázán na spekulace ohledně zájmu o britský JLR, uvedl, že společnost „zvažuje všechny možnosti“ a rozšíření PSA o tyto luxusní značky by koncernu prospělo. | Range Rover Sport HST | Zdroj: Jaguar Land Rover

Koneckonců ale mluvíme o pouhých přáních šéfa PSA. Tavares totiž potvrdil, že zatím nedošlo k žádným diskuzím se samotným JLR ani indickou Tatou, která britskou společnost v tuto chvíli vlastní. | Range Rover Sport HST Zdroj: Jaguar Land Rover

Koneckonců ale mluvíme o pouhých přáních šéfa PSA. Tavares totiž potvrdil, že zatím nedošlo k žádným diskuzím se samotným JLR ani indickou Tatou, která britskou společnost v tuto chvíli vlastní. | Range Rover Sport HST | Zdroj: Jaguar Land Rover

„Nemáme žádný specifický cíl. Pokud by se však objevily příležitosti, určitě bychom je zvážili,“ dodal Tavares. | Range Rover Sport HST Zdroj: Jaguar Land Rover

„Nemáme žádný specifický cíl. Pokud by se však objevily příležitosti, určitě bychom je zvážili,“ dodal Tavares. | Range Rover Sport HST | Zdroj: Jaguar Land Rover

Jaguar Land Rover sice neprochází zrovna finančně ideálním obdobím – Brexit, propouštění zaměstnanců, úpadek čínského trhu, klesající zájem o diesely... | Jaguar I-Pace Zdroj: Jaguar Land Rover

Jaguar Land Rover sice neprochází zrovna finančně ideálním obdobím – Brexit, propouštění zaměstnanců, úpadek čínského trhu, klesající zájem o diesely... | Jaguar I-Pace | Zdroj: Jaguar Land Rover

...Tata však v komentáři pro indický Autocar dala PSA jasně najevo, že JLR není na prodej a rovněž nechce ve společnosti snižovat svůj podíl akcií. | Jaguar I-Pace Zdroj: Jaguar Land Rover

...Tata však v komentáři pro indický Autocar dala PSA jasně najevo, že JLR není na prodej a rovněž nechce ve společnosti snižovat svůj podíl akcií. | Jaguar I-Pace | Zdroj: Jaguar Land Rover

Ve spojitosti se svým zájmem přitom Tavares zmiňoval právě záchranu Opelu, který se pod křídly PSA po dvaceti letech opět dočkal zisku. | Jaguar I-Pace Zdroj: Jaguar Land Rover

Ve spojitosti se svým zájmem přitom Tavares zmiňoval právě záchranu Opelu, který se pod křídly PSA po dvaceti letech opět dočkal zisku. | Jaguar I-Pace | Zdroj: Jaguar Land Rover

„S Opelem jsme ukázali, že dokážeme v období 12 měsíců napravit i automobilku, která byla posledních 20 let v úpadku. Tohle je něco, co prostě umíme,“ uvedl Tavares a nepřímo tak naznačil myšlenku podobné záchrany britského JLR. | Land Rover Discovery Sport Zdroj: Jaguar Land Rover

„S Opelem jsme ukázali, že dokážeme v období 12 měsíců napravit i automobilku, která byla posledních 20 let v úpadku. Tohle je něco, co prostě umíme,“ uvedl Tavares a nepřímo tak naznačil myšlenku podobné záchrany britského JLR. | Land Rover Discovery Sport | Zdroj: Jaguar Land Rover

PSA má v současnosti fungovat se strategií postupného růstu a rozšiřování svého působení v globálním měřítku, s čímž souvisí i rozvoj na trzích USA, Ruska či Indie. | Land Rover Discovery Sport Zdroj: Jaguar Land Rover

PSA má v současnosti fungovat se strategií postupného růstu a rozšiřování svého působení v globálním měřítku, s čímž souvisí i rozvoj na trzích USA, Ruska či Indie. | Land Rover Discovery Sport | Zdroj: Jaguar Land Rover

O návratu Peugeotu do USA jsme mimochodem  informovali již dříve.  | Land Rover Discovery Sport Zdroj: Jaguar Land Rover

O návratu Peugeotu do USA jsme mimochodem informovali již dříve. | Land Rover Discovery Sport | Zdroj: Jaguar Land Rover

Po úspěšné akvizici německého Opelu by totiž nyní Tavares rád obohatil koncern také o nové luxusní značky. Trochu překvapivě ale nyní indickému Autocaru sdělil, že by pod PSA klidně zařadil také Jaguar Land Rover (JLR). | Jaguar XE Zdroj: Jaguar Land Rover
Pod koncern PSA nyní patří Citroën, DS, Peugeot a nejnověji také Opel, kterého francouzský vlastník rychle vrací zpátky na nohy po neúspěšné minulosti v červených číslech. | Jaguar XE Zdroj: Jaguar Land Rover
Když byl nyní Tavares dotázán na spekulace ohledně zájmu o britský JLR, uvedl, že společnost „zvažuje všechny možnosti“ a rozšíření PSA o tyto luxusní značky by koncernu prospělo. | Range Rover Sport HST Zdroj: Jaguar Land Rover
Koneckonců ale mluvíme o pouhých přáních šéfa PSA. Tavares totiž potvrdil, že zatím nedošlo k žádným diskuzím se samotným JLR ani indickou Tatou, která britskou společnost v tuto chvíli vlastní. | Range Rover Sport HST Zdroj: Jaguar Land Rover
12
Fotogalerie

Jaguar Land Rover pod křídly PSA? Šéf francouzského koncernu se této myšlence nebrání

Šéf francouzského koncernu PSA by měl zájem rozšířit portfolio společnosti o nové luxusní značky. Překvapivě tak hledí i na Jaguar a Land Rover.

Vedoucí koncernu Groupe PSA Carlos Tavares se opět rozpovídal o svých zájmech rozšířit portfolio značek patřících pod křídla francouzské společnosti. Po úspěšné akvizici německého Opelu by totiž nyní Tavares rád obohatil koncern také o nové luxusní značky. Trochu překvapivě ale nyní indickému Autocaru sdělil, že by pod PSA klidně zařadil také Jaguar Land Rover (JLR).

Pod koncern PSA nyní patří Citroën, DS, Peugeot a nejnověji také Opel, kterého francouzský vlastník rychle vrací zpátky na nohy po neúspěšné minulosti v červených číslech. Když byl nyní Tavares dotázán na spekulace ohledně zájmu o britský JLR, uvedl, že společnost „zvažuje všechny možnosti“ a rozšíření PSA o tyto luxusní značky by koncernu prospělo.

Koneckonců ale mluvíme o pouhých přáních šéfa PSA. Tavares totiž potvrdil, že zatím nedošlo k žádným diskuzím se samotným JLR ani indickou Tatou, která britskou společnost v tuto chvíli vlastní. „Nemáme žádný specifický cíl. Pokud by se však objevily příležitosti, určitě bychom je zvážili,“ dodal Tavares.

Jaguar Land Rover sice neprochází zrovna finančně ideálním obdobím – Brexit, propouštění zaměstnanců, úpadek čínského trhu, klesající zájem o diesely – Tata však v komentáři pro indický Autocar dala PSA jasně najevo, že JLR není na prodej a rovněž nechce ve společnosti snižovat svůj podíl akcií.

Ve spojitosti se svým zájmem přitom Tavares zmiňoval právě záchranu Opelu, který se pod křídly PSA po dvaceti letech opět dočkal zisku. „S Opelem jsme ukázali, že dokážeme v období 12 měsíců napravit i automobilku, která byla posledních 20 let v úpadku. Tohle je něco, co prostě umíme,“ uvedl Tavares a nepřímo tak naznačil myšlenku podobné záchrany britského JLR.

PSA má v současnosti fungovat se strategií postupného růstu a rozšiřování svého působení v globálním měřítku, s čímž souvisí i rozvoj na trzích USA, Ruska či Indie. O návratu Peugeotu do USA jsme mimochodem informovali již dříve.

Jaguar

Britský Jaguar vznikl v roce 1922 jak Swallow Sidecars Company, v roce 1945 dostal svůj současný název Jaguar Cars Limited.

Výrobce sportovních a luxusních automobilů byl v roce 1989 koupen Fordem. Od roku 2008 ho vlastní indická Tata Motors.

Jaguar F-Pace • Jaguar E-Pace • Jaguar I-Pace • Jaguar F-Type • Jaguar XE  •Jaguar XF

Doporučujeme

Články odjinud