Facelift Fordu Kuga přináší výraznější přední část vozu s novou maskou a grafikou světel.

Facelift Fordu Kuga přináší výraznější přední část vozu s novou maskou a grafikou světel.

Pod kapotu se nastěhoval turbodiesel 1.5 TDCI o výkonu 88 kW. Nad ním je jednotka 2.0 TDCI. Benzín spaluje už jen motor 1.5 EcoBoost ve třech stupních naladění (88 kW, 110 kW a 134 kW).

Pod kapotu se nastěhoval turbodiesel 1.5 TDCI o výkonu 88 kW. Nad ním je jednotka 2.0 TDCI. Benzín spaluje už jen motor 1.5 EcoBoost ve třech stupních naladění (88 kW, 110 kW a 134 kW).

Ford Kuga dostává jako první evropský model Fordu zábavní komunikační systém Sync 3.

Ford Kuga dostává jako první evropský model Fordu zábavní komunikační systém Sync 3.

Nově navržená konstrukce kapoty a dveří kufru má ochránit při případné nehodě dražší a choulostivější komponenty.

Nově navržená konstrukce kapoty a dveří kufru má ochránit při případné nehodě dražší a choulostivější komponenty.

Třetí generace systému Sync má údajně přívětivější grafiku, rychlejší reakce a vylepšené hlasové ovládání.

Třetí generace systému Sync má údajně přívětivější grafiku, rychlejší reakce a vylepšené hlasové ovládání.

Nicméně pro základní hlasové příkazy se budete muset naučit aspoň anglicky. Česky je pouze grafické rozhraní.

Nicméně pro základní hlasové příkazy se budete muset naučit aspoň anglicky. Česky je pouze grafické rozhraní.

Pod kapotu se nastěhoval turbodiesel 1.5 TDCI o výkonu 88 kW. Nad ním je jednotka 2.0 TDCI. Benzín spaluje už jen motor 1.5 EcoBoost ve třech stupních naladění (88 kW, 110 kW a 134 kW).
Ford Kuga dostává jako první evropský model Fordu zábavní komunikační systém Sync 3.
Nově navržená konstrukce kapoty a dveří kufru má ochránit při případné nehodě dražší a choulostivější komponenty.
Třetí generace systému Sync má údajně přívětivější grafiku, rychlejší reakce a vylepšené hlasové ovládání.
6
Fotogalerie

Ford Kuga se dočkal faceliftu. Dostal diesel 1.5 TDCI

Ford představil modernizovanou Kugu na veletrhu Mobile World Congress v Barceloně.

Populární SUV Ford Kuga se dočkalo modernizace. Facelift přináší vedle nové techniky a výbavy výraznější přední část vozu s novou maskou a grafikou světel.

Ford-Kuga_2017_1600x1200_wallpaper_03.jpgFord-Kuga_2017_1600x1200_wallpaper_02.jpgFord-Kuga_2017_1600x1200_wallpaper_06.jpg
Ford Kuga dostal výraznější přední část s novou maskou a grafikou světel. Pod kapotu se nastěhoval nový základní turbodiesel 1.5 TDCI s normovanou spotřebou 4,3 l/100 km

Pod kapotou se nově objevuje základní čtyřválcový turbodiesel 1.5 TDCI o výkonu 88 kW (120 k), který nahrazuje stejně výkonný podladěný dvoulitr. Tento motor bude spojen výhradně s pohonem předních kol. Proti dvoulitru má mít nižší normovanou spotřebu paliva a emise.

Motor 2.0 TDCI samozřejmě zůstává a k dispozici bude ve verzích o výkonu 110 kW (150 k) nebo 132 kW (180 k). Slabší bude k dispozici také jako předokolka, za příplatek můžete mít i čtyřkolku. Silnější verze dvoulitru se vyrábí jen jako čtyřkolka.

Příznivci benzínu dostanou už pouze čtyřválec 1.5 EcoBoost o výkonech 88 kW (120 k), 110 kW (150 k) nebo 134 kW (182 k). Obě slabší verze bude Ford nabízet jen s pohonem předních kol, nejsilnější naopak pouze jako čtyřkolku.

I když přenos síly na zadní nápravu obstarává elektromagneticky ovládaná vícelamelová spojka, není to Haldex (jako u první generace Kugy), ale řešení od firmy Jtekt. 

Ford Kuga dostal v rámci modernizace také adaptivní bi-xenonové světlomety, které monitorují aktuální světelné podmínky a podle nich upravují světelný paprsek a jeho úhel. Zajímavostí je také nově navržená konstrukce kapoty a dveří kufru, která má ochránit při případné nehodě dražší a choulostivější komponenty.

Ford-Kuga_2017_1600x1200_wallpaper_04.jpgFord-Kuga_2017_1600x1200_wallpaper_05.jpgFord-Kuga_2017_1600x1200_wallpaper_07.jpg
Systém Ford Sync 3 se objevuje v evropském Fordu vůbec poprvé. Nabízí například rychlejší reakce a vylepšené hlasové ovládání, mluvit česky ale ještě bohužel neumí

Kuga je prvním evropským modelem Fordu, který se dočkal komunikačního a zábavního systému Sync 3. Třetí generace Sync má údajně přívětivější grafiku, rychlejší reakce a vylepšené hlasové ovládání. Porozumí běžným frázím jako „potřebuji natankovat“ nebo „potřebuji zaparkovat“, i když bohužel stále nikoliv v češtině. Počeštěné ale bude aspoň grafické rozhraní.

Ford

Henry Ford založil michiganskou automobilku v roce 1903 a proslul zavedením postupů sériové výroby s využitím montážních linek. Tak vznikl první cenově dostupný vůz: Ford model T.

Ford Fiesta •  Ford Focus • Ford Mondeo • Ford S-Max • Ford Galaxy • Ford C-Max • Ford EcoSport • Ford Mustang • Ford Puma • Ford Kuga • Ford Explorer • Ford Tourneo Courier

Doporučujeme

Články odjinud