Fanoušci pomohli modrému oválu vytvořit novou specifikaci ostrého crossoveru. Vznikne v omezených číslech, k zákazníkům se vydá už letos.
Zapojovat do tvorby svých produktů fanoušky a zákazníky je v módě – a výsledky mohou být dost zajímavé. Nedávno například Fiat nechal veřejnost vybrat název svého nového crossoveru, Ford pak nechal hlasovat přímo o podobě speciální verze ostré Pumy ST.
Během deseti dnů mohla veřejnost na Instagramu a Twitteru volit barvy i podobu různých prvků, do této hry se zapojilo téměř tři sta tisíc lidí. A toto je výsledek: Názvem je dle přání fandů Gold Edition (prohrála možnost 24K Edition), lak karoserie je černý, brzdiče červené, prošívání pásů šedé, nechybí znáčky ST, na prazích najdete nápisy Puma.
Po technické stránce se tato verze neliší od klasické Pumy ST – její tříválcový motor 1.5 EcoBoost má stále svých 147 kW, vůz zrychlí na 100 km/h za 6,7 sekundy a může mít samosvorný diferenciál. K prvním zákazníkům se dostane koncem letošního roku.