Využít je třeba každého podnětu, proto Chevrolet bude nyní nabízet Camaro v sérii Transformers. A bude to hukot. Nebo spíše bzukot?
Příznivci novodobých kultovních automobilů Chevrolet Camaro a neméně poutavých šlágrů v podobě filmů Transformers nyní mohou své vášně spojit nákupem vozu Chevrolet Camaro Transformers Special Edition, jenž byl odhalen včera v San Diegu.
Podle Karen Refferty, jež vede marketingové oddělení značky Chevrolet, obdrželi v souvislosti s uvedením prvního ze série filmů Transformers řadu objednávek na Camaro v umělecké úpravě „čmelák“. Nyní byly tyto údajné požadavky zákazníků vyslyšeny a „... severoamerické silnice se nyní rozbzučí“.
Nová série Camara Transformers se má stát příkladem typického sportovního (my dodáváme „amerického“) vozu jedenadvacátého století. Při použití šestiválcového motoru o tom budeme moci možná s úspěchem pochybovat, ale zákazníky - filmové maniaky možná osloví spíše kombinace konektivity Bluetooth či USB a satelitního rádia XM s vzhledem auta použitého na filmovém plátně.
Pokud si nehodláte vůz pořídit v jeho životní velikosti, přijde vám možná vhod alespoň jeho model, který bude vyrábět a dodávat Hasbro. Podle Samanthy Lomow, šéfky této hračkářské velmoci, byla volba Camara s typickým žlutým lakem zdobeným černými pruhy pro obě společnosti jasným tahem. Pravděpodobně jen skalní fanoušci filmu ocení decentní detaily odkazující na příběhy ze stříbrného plátna. Chevrolet Camaro Transformers Special Edition modelového roku 2010 se bude vzynačovat znaky Autobot na předních blatnících, středech litých kol a středové konzoli mei sedadly, „rychlými pruhy“ a logem Transformers na kapotě. Úprava Transformers se bude dodávat jako sada za příplatek 995 dolarů ke standardnímu Camaru, což je podle nás adekvátní cena hodnota těchto minimalistických modifikací.
Paket Transformers bude dodáván v kombinaci s oběma pohonnými jednotkami dostupnými nyní pro Camaro. Standardní šestiválec 3,6 l dává výkon 304 koní (227 kW) a točivý moment 370 Nm, v základním provedení je dodáván s šestistupňovou, manuálně řazenou převodovkou a za příplatek s šestistupňovým „automatem“ hydra Matic 6L50. Camaro SS pak disponuje osmiválcem LS3 6,2 l o výkonu 426 koní (318 kW) a točivém momentu až 569 Nm v kombinaci s šestistupňovou manuálně řazenou skříní TR6060. Pokud žádáte vysoký výkon a zároveň komfort řazení „automatu“, je pro vás připraven nový motor L99. Vychází z osmiválce 6,2 l, ale jeho výkon byl v rámci snižování spotřeby paliva omezen na 400 koní (298 kW) a „krouťák“ poklesl na 556 Nm, ale o bezstarostnou jízdu se stará šestistupňová automatická skříň Hydra Matic 6L80.
Chevrolet Camaro Transformers Special Edition