S novou motorizací pod kapotou nabídne DS 9 i vyšší dojezd v elektrickém režimu.
Nejnovější vlajková loď francouzské značky DS přijela na český trh teprve letos v červenci, už nyní však rozšiřuje nabídku svých motorizací. Přesněji si velký sedan DS 9 polepšil o další výkonnostní úroveň plug-in hybridního ústrojí E-Tense, která navíc do prodeje uvádí nový akumulátor pro vyšší dojezd čistě na elektřinu.
Mezi výchozí plug-in hybrid E-Tense 225 (165 kW/225 k) s pohonem předních kol a nejsilnější E-Tense 360 (265 kW/360 k) s pohonem 4x4 tak zapadá novinka ve formě motorizace E-Tense 250. Zlatou střední cestou je výkon 184 kW (250 koní) a výhradně pohon předních kol. Nadále jde o kombinaci přeplňovaného čtyřválce o objemu 1,6 litru a elektromotoru.
DS 9 s plug-in hybridem E-Tense 250 zvládne elektricky omezenou maximální rychlosti 240 km/h, v elektrickém režimu lze cestovat rychlostí až 135 km/h. Na rozdíl od zbylých plug-in hybridů si přitom E-Tense 250 polepšilo i novou baterií o kapacitě 15,6 kWh, která má zajistit dojezd čistě na elektřinu až 61 km (WLTP). Dosavadní motorizace E-Tense 225 a E-Tense 360 4x4 si zatím nechávají 11,9kWh baterii pro dojezd mezi 46 až 50 km (WLTP).
Pro DS 9 s novou motorizací E-Tense 250 už má české zastoupení i cenovky – ve výbavě Performance Line startuje na 1.575.000 Kč. Základní plug-in hybrid E-Tense 225 pak stále vychází na minimálně 1.525.000 Kč, nejsilnější E-Tense 360 4x4 na 1.775.000 Kč. Nakonec zůstává limuzíně v nabídce i čistě benzinová motorizace 1.6 PureTech 225 (165 kW/225 k), se kterou začíná na ceně 1.325.000 Kč.