Vrchol v nabídce už Ford představil dříve, teď ale přináší upřesněná čísla jeho schopností. | Ford Mustang Mach-E GT Zdroj: Ford

Vrchol v nabídce už Ford představil dříve, teď ale přináší upřesněná čísla jeho schopností. | Ford Mustang Mach-E GT | Zdroj: Ford

Původně totiž automobilka zmiňovala akceleraci Machu-E GT pod 5 sekund, a jak se nyní ukazuje, s tímto předpokladem se držela hodně při zemi. | Ford Mustang Mach-E GT Zdroj: Ford

Původně totiž automobilka zmiňovala akceleraci Machu-E GT pod 5 sekund, a jak se nyní ukazuje, s tímto předpokladem se držela hodně při zemi. | Ford Mustang Mach-E GT | Zdroj: Ford

Doopravdy totiž zvládne elektrické SUV se dvěma kufry zrychlit z nuly na 100 km/h za působivých 3,7 sekundy. | Ford Mustang Mach-E GT Zdroj: Ford

Doopravdy totiž zvládne elektrické SUV se dvěma kufry zrychlit z nuly na 100 km/h za působivých 3,7 sekundy. | Ford Mustang Mach-E GT | Zdroj: Ford

Sám Ford se tak v tiskové zprávě porovnává s konkurenční  Teslou Model Y , která si v disciplíně sprintu vede obdobně. Maximálně pak Mach-E GT dosáhne limitované rychlosti 200 km/h. | Ford Mustang Mach-E GT Zdroj: Ford

Sám Ford se tak v tiskové zprávě porovnává s konkurenční Teslou Model Y, která si v disciplíně sprintu vede obdobně. Maximálně pak Mach-E GT dosáhne limitované rychlosti 200 km/h. | Ford Mustang Mach-E GT | Zdroj: Ford

Pro zopakování, těchto čísel je SUV schopné díky pohonu všech kol skrze dvojici elektromotorů o systémovém výkonu 456 koní (335 kW) a točivém momentu 830 N.m. | Ford Mustang Mach-E GT Zdroj: Ford

Pro zopakování, těchto čísel je SUV schopné díky pohonu všech kol skrze dvojici elektromotorů o systémovém výkonu 456 koní (335 kW) a točivém momentu 830 N.m. | Ford Mustang Mach-E GT | Zdroj: Ford

Dále Ford upřesňuje i standardní výbavu vrcholné GT verze. Čekejte tedy adaptivní podvozek MagneRide, 20palcová kola, červeně lakové brzdové třmeny, výběr z unikátních laků karoserie... | Ford Mustang Mach-E GT Zdroj: Ford

Dále Ford upřesňuje i standardní výbavu vrcholné GT verze. Čekejte tedy adaptivní podvozek MagneRide, 20palcová kola, červeně lakové brzdové třmeny, výběr z unikátních laků karoserie... | Ford Mustang Mach-E GT | Zdroj: Ford

...uvnitř 15,5palcový infotainment s  nedávno probíraným strojovým učením  a mimo jiné taky sportovní Ford Performance sedačky a volant. Zdroj: Ford

...uvnitř 15,5palcový infotainment s nedávno probíraným strojovým učením a mimo jiné taky sportovní Ford Performance sedačky a volant. | Zdroj: Ford

Do GT pak Ford nasadí standardně baterii o využitelné kapacitě 88 kWh, která má zajistit dojezd dle WLTP až 500 kilometrů. A nabíjení majitelům Mach-E značka rovněž usnadní. | Ford Mustang Mach-E GT Zdroj: Ford

Do GT pak Ford nasadí standardně baterii o využitelné kapacitě 88 kWh, která má zajistit dojezd dle WLTP až 500 kilometrů. A nabíjení majitelům Mach-E značka rovněž usnadní. | Ford Mustang Mach-E GT | Zdroj: Ford

Všem zájemcům o elektromobil, kteří si vůz objednají letos nebo během příštího roku totiž zajistí pětileté nabíjení zdarma u své sítě FordPass Charging Network a také roční nabíjení zdarma u rychlonabíjecích stanic společnosti Ionity. | Ford Mustang Mach-E GT Zdroj: Ford

Všem zájemcům o elektromobil, kteří si vůz objednají letos nebo během příštího roku totiž zajistí pětileté nabíjení zdarma u své sítě FordPass Charging Network a také roční nabíjení zdarma u rychlonabíjecích stanic společnosti Ionity. | Ford Mustang Mach-E GT | Zdroj: Ford

V Evropě bude nicméně vrcholný Mach-E GT dostupný až ke konci roku 2021. Cenovky tedy zatím neznáme. | Ford Mustang Mach-E GT Zdroj: Ford

V Evropě bude nicméně vrcholný Mach-E GT dostupný až ke konci roku 2021. Cenovky tedy zatím neznáme. | Ford Mustang Mach-E GT | Zdroj: Ford

Určitě to ale bude o něco více než v případě zaváděcí edice First Edition, která má v Česku začínat na předběžné ceně 1.819.050 Kč. | Ford Mustang Mach-E GT Zdroj: Ford

Určitě to ale bude o něco více než v případě zaváděcí edice First Edition, která má v Česku začínat na předběžné ceně 1.819.050 Kč. | Ford Mustang Mach-E GT | Zdroj: Ford

Původně totiž automobilka zmiňovala akceleraci Machu-E GT pod 5 sekund, a jak se nyní ukazuje, s tímto předpokladem se držela hodně při zemi. | Ford Mustang Mach-E GT Zdroj: Ford
Doopravdy totiž zvládne elektrické SUV se dvěma kufry zrychlit z nuly na 100 km/h za působivých 3,7 sekundy. | Ford Mustang Mach-E GT Zdroj: Ford
Sám Ford se tak v tiskové zprávě porovnává s konkurenční  Teslou Model Y , která si v disciplíně sprintu vede obdobně. Maximálně pak Mach-E GT dosáhne limitované rychlosti 200 km/h. | Ford Mustang Mach-E GT Zdroj: Ford
Pro zopakování, těchto čísel je SUV schopné díky pohonu všech kol skrze dvojici elektromotorů o systémovém výkonu 456 koní (335 kW) a točivém momentu 830 N.m. | Ford Mustang Mach-E GT Zdroj: Ford
11
Fotogalerie

Vrcholný Ford Mustang Mach-E GT detailně: Jde proti Tesle, stovku dá za 3,7 s

Ford se nyní podrobněji zaměřuje na specifikaci výkonné verze elektrického Mustangu. Čísla přináší opravu působivá.

Po celosvětové premiéře a následně evropském debutu nám Ford přináší ještě trochu detailnější informace o jeho příchozím elektromobilu Mustang Mach-E. Přesněji se teď zaměřuje na výkonnou specifikaci GT, která později zamíří rovněž k nám na starý kontinent.

Vrchol v nabídce už Ford představil dříve, teď ale přináší upřesněná čísla jeho schopností. Původně totiž automobilka zmiňovala akceleraci Machu-E GT pod 5 sekund, a jak se nyní ukazuje, s tímto předpokladem se držela hodně při zemi. Doopravdy totiž zvládne elektrické SUV se dvěma kufry zrychlit z nuly na 100 km/h za působivých 3,7 sekundy.

Sám Ford se tak v tiskové zprávě porovnává s konkurenční Teslou Model Y, která si v disciplíně sprintu vede obdobně. Maximálně pak Mach-E GT dosáhne limitované rychlosti 200 km/h. Pro zopakování, těchto čísel je SUV schopné díky pohonu všech kol skrze dvojici elektromotorů o systémovém výkonu 456 koní (335 kW) a točivém momentu 830 N.m.

Dále Ford upřesňuje i standardní výbavu vrcholné GT verze. Čekejte tedy adaptivní podvozek MagneRide, 20palcová kola, červeně lakové brzdové třmeny, výběr z unikátních laků karoserie, uvnitř 15,5palcový infotainment s nedávno probíraným strojovým učením a mimo jiné taky sportovní Ford Performance sedačky a volant.

Do GT pak Ford nasadí standardně baterii o využitelné kapacitě 88 kWh, která má zajistit dojezd dle WLTP až 500 kilometrů. A nabíjení majitelům Mach-E značka rovněž usnadní. Všem zájemcům o elektromobil, kteří si vůz objednají letos nebo během příštího roku totiž zajistí pětileté nabíjení zdarma u své sítě FordPass Charging Network a také roční nabíjení zdarma u rychlonabíjecích stanic společnosti Ionity.

V Evropě bude nicméně vrcholný Mach-E GT dostupný až ke konci roku 2021. Cenovky tedy zatím neznáme. Určitě to ale bude o něco více než v případě zaváděcí edice First Edition, která má v Česku začínat na předběžné ceně 1.819.050 Kč.

Ford

Henry Ford založil michiganskou automobilku v roce 1903 a proslul zavedením postupů sériové výroby s využitím montážních linek. Tak vznikl první cenově dostupný vůz: Ford model T.

Ford Fiesta •  Ford Focus • Ford Mondeo • Ford S-Max • Ford Galaxy • Ford C-Max • Ford EcoSport • Ford Mustang • Ford Puma • Ford Kuga • Ford Explorer • Ford Tourneo Courier

Doporučujeme

Články odjinud