Zatímco se mnozí rozplývají nad vrcholem ve formě nového  Audi RS7 Sportback  o síle 600 koní, německá automobilka na  autosalonu ve Frankfurtu  představuje také hybridní variantu základní A7. | Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro Zdroj: Audi

Zatímco se mnozí rozplývají nad vrcholem ve formě nového Audi RS7 Sportback o síle 600 koní, německá automobilka na autosalonu ve Frankfurtu představuje také hybridní variantu základní A7. | Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro | Zdroj: Audi

Jakožto A7 Sportback 55 TFSI e quattro nemá zrovna zvučné jméno, výkonem ani vzhledem však příliš nezklame. | Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro Zdroj: Audi

Jakožto A7 Sportback 55 TFSI e quattro nemá zrovna zvučné jméno, výkonem ani vzhledem však příliš nezklame. | Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro | Zdroj: Audi

Pod kapotou novinky se tedy objevuje plug-in hybridní ústrojí spojující přeplňovaný benzinový čtyřválec o objemu dvou litrů a výkonu 185 kW (252 koní) s elektromotorem o výkonu 105 kW (143 koní). | Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro Zdroj: Audi

Pod kapotou novinky se tedy objevuje plug-in hybridní ústrojí spojující přeplňovaný benzinový čtyřválec o objemu dvou litrů a výkonu 185 kW (252 koní) s elektromotorem o výkonu 105 kW (143 koní). | Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro | Zdroj: Audi

Systémový výkon uvádí Audi na hodnotě 270 kW (367 koní) a točivém momentu 500 N.m. Součástí ústrojí je sedmistupňová automatická převodovka a pohon všech kol. | Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro Zdroj: Audi

Systémový výkon uvádí Audi na hodnotě 270 kW (367 koní) a točivém momentu 500 N.m. Součástí ústrojí je sedmistupňová automatická převodovka a pohon všech kol. | Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro | Zdroj: Audi

Z nuly na 100 km/h dokáže hybridní A7 vystřelit za 5,7 vteřiny a maximálně pak dosáhne elektronicky omezených 250 km/h. | Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro Zdroj: Audi

Z nuly na 100 km/h dokáže hybridní A7 vystřelit za 5,7 vteřiny a maximálně pak dosáhne elektronicky omezených 250 km/h. | Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro | Zdroj: Audi

S baterií o kapacitě 14,1 kWh je dále možné ujet čistě na elektřinu přes 40 km a v tomto režimu cestovat rychlostí až 135 km/h. Malá baterie přitom nemá omezovat prostor v interiéru nebo zavazadlovém prostoru (535 litrů). | Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro Zdroj: Audi

S baterií o kapacitě 14,1 kWh je dále možné ujet čistě na elektřinu přes 40 km a v tomto režimu cestovat rychlostí až 135 km/h. Malá baterie přitom nemá omezovat prostor v interiéru nebo zavazadlovém prostoru (535 litrů). | Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro | Zdroj: Audi

Nabíjení začíná v případě domácí zásuvky na přibližně sedmi hodinách. S nabíjením z průmyslové 400V zásuvky však mluví Audi o přibližně 2,5 hodinách. | Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro Zdroj: Audi

Nabíjení začíná v případě domácí zásuvky na přibližně sedmi hodinách. S nabíjením z průmyslové 400V zásuvky však mluví Audi o přibližně 2,5 hodinách. | Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro | Zdroj: Audi

Samozřejmě ale v hybridní A7 nechybí řada funkcí pro nejefektivnější využití energie a její rekuperaci během jízdy. Kombinovaná spotřeba paliva je udávaných 1,9 až 2,1 litru na 100 km (WLTP). | Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro Zdroj: Audi

Samozřejmě ale v hybridní A7 nechybí řada funkcí pro nejefektivnější využití energie a její rekuperaci během jízdy. Kombinovaná spotřeba paliva je udávaných 1,9 až 2,1 litru na 100 km (WLTP). | Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro | Zdroj: Audi

Se standardním paketem S line a na 19palcových kolech nakonec nevypadá A7 Sportback 55 TFSI e quattro vůbec špatně. | Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro Zdroj: Audi

Se standardním paketem S line a na 19palcových kolech nakonec nevypadá A7 Sportback 55 TFSI e quattro vůbec špatně. | Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro | Zdroj: Audi

V základní výbavě hybridu se navíc objevují Matrix LED světlomety, sportovní sedačky, čtyřzónová automatická klimatizace, digitální přístrojový štít nebo červeně lakované třmeny brzd. | Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro Zdroj: Audi

V základní výbavě hybridu se navíc objevují Matrix LED světlomety, sportovní sedačky, čtyřzónová automatická klimatizace, digitální přístrojový štít nebo červeně lakované třmeny brzd. | Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro | Zdroj: Audi

V Německu bude hybridní A7 Sportback začínat na částce 77.850 euro, tedy v přepočtu na asi 2 milionech korun. Do prodeje vstoupí novinka ještě letos na podzim. | Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro Zdroj: Audi

V Německu bude hybridní A7 Sportback začínat na částce 77.850 euro, tedy v přepočtu na asi 2 milionech korun. Do prodeje vstoupí novinka ještě letos na podzim. | Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro | Zdroj: Audi

Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro Zdroj: Audi

Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro | Zdroj: Audi

Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro Zdroj: Audi

Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro | Zdroj: Audi

Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro Zdroj: Audi

Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro | Zdroj: Audi

Jakožto A7 Sportback 55 TFSI e quattro nemá zrovna zvučné jméno, výkonem ani vzhledem však příliš nezklame. | Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro Zdroj: Audi
Pod kapotou novinky se tedy objevuje plug-in hybridní ústrojí spojující přeplňovaný benzinový čtyřválec o objemu dvou litrů a výkonu 185 kW (252 koní) s elektromotorem o výkonu 105 kW (143 koní). | Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro Zdroj: Audi
Systémový výkon uvádí Audi na hodnotě 270 kW (367 koní) a točivém momentu 500 N.m. Součástí ústrojí je sedmistupňová automatická převodovka a pohon všech kol. | Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro Zdroj: Audi
Z nuly na 100 km/h dokáže hybridní A7 vystřelit za 5,7 vteřiny a maximálně pak dosáhne elektronicky omezených 250 km/h. | Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro Zdroj: Audi
14
Fotogalerie

Audi A7 Sportback jako plug-in hybrid: Má 367 koní, 500 N.m a elektricky ujede 40 km

Také čtyřdveřové „kupé“ od Audi se dočkalo plug-in hybridního ústrojí. Spoléhá na dvoulitrový čtyřválec a elektromotor.

Zatímco se mnozí rozplývají nad vrcholem ve formě nového Audi RS7 Sportback o síle 600 koní, německá automobilka na autosalonu ve Frankfurtu představuje také hybridní variantu základní A7. Jakožto A7 Sportback 55 TFSI e quattro nemá zrovna zvučné jméno, výkonem ani vzhledem však příliš nezklame.

Pod kapotou novinky se tedy objevuje plug-in hybridní ústrojí spojující přeplňovaný benzinový čtyřválec o objemu dvou litrů a výkonu 185 kW (252 koní) s elektromotorem o výkonu 105 kW (143 koní). Systémový výkon uvádí Audi na hodnotě 270 kW (367 koní) a točivém momentu 500 N.m. Součástí ústrojí je sedmistupňová automatická převodovka a pohon všech kol.

Z nuly na 100 km/h dokáže hybridní A7 vystřelit za 5,7 vteřiny a maximálně pak dosáhne elektronicky omezených 250 km/h. S baterií o kapacitě 14,1 kWh je dále možné ujet čistě na elektřinu přes 40 km a v tomto režimu cestovat rychlostí až 135 km/h. Malá baterie přitom nemá omezovat prostor v interiéru nebo zavazadlovém prostoru (535 litrů).

Nabíjení začíná v případě domácí zásuvky na přibližně sedmi hodinách. S nabíjením z průmyslové 400V zásuvky však mluví Audi o přibližně 2,5 hodinách. Samozřejmě ale v hybridní A7 nechybí řada funkcí pro nejefektivnější využití energie a její rekuperaci během jízdy. Kombinovaná spotřeba paliva je udávaných 1,9 až 2,1 litru na 100 km (WLTP).

Se standardním paketem S line a na 19palcových kolech nakonec nevypadá A7 Sportback 55 TFSI e quattro vůbec špatně. V základní výbavě hybridu se navíc objevují Matrix LED světlomety, sportovní sedačky, čtyřzónová automatická klimatizace, digitální přístrojový štít nebo červeně lakované třmeny brzd.

V Německu bude hybridní A7 Sportback začínat na částce 77.850 euro, tedy v přepočtu na asi 2 milionech korun. Do prodeje vstoupí novinka ještě letos na podzim.

Speciál: Autosalon Frankfurt 2019

Zářijový autosalon ve Frankfurtu nad Mohanem je společně s březnovým autosalonem v Ženevě nadále jednou z nejprestižnějších a největších automobilových výstav v Evropě. International Motor Show (IAA) proběhne ve dnech 12. - 22. září, výhradně novinářům bude v pořadí už 68. ročník autosalonu otevřen od 10. do 11. září.

 • Přehled očekávaných premiér
 • Vstupenky, adresa, trasa autem a další důležité info

BMW řady 1 • BMW řady 3 TouringBMW M8 • Ferrari SF90 • Ford ExplorerFord Kuga • Honda E • Kia XCeed • McLaren GT • Mercedes-Benz GLB • Opel Corsa • Porsche Taycan • VW ID.3

Doporučujeme

Články odjinud