Vlna SUV postupně zasahuje snad všechny automobilky. Postupně se to týká i těch opravdu vytříbených. Zvýšené vozy najdete třeba u značek  Rolls-Royce ,  Bentley  a nyní už i u  Aston Martin . Čím dál častěji se pak objevuje zajímavá podkategorie super SUV, kterou odstartovalo  Lamborghini Urus .

Vlna SUV postupně zasahuje snad všechny automobilky. Postupně se to týká i těch opravdu vytříbených. Zvýšené vozy najdete třeba u značek Rolls-RoyceBentley a nyní už i u Aston Martin. Čím dál častěji se pak objevuje zajímavá podkategorie super SUV, kterou odstartovalo Lamborghini Urus.

K této kategorii se nyní chystá přihlásit i  Ferrari . Oči veřejnosti a médií tak směřují na další potenciální konkurenty tohoto velmi vytříbeného segmentu. Týkat se to může i malosériových výrobců sportovních automobilů, kterým by postavení podobného vozu mohlo výrazně zvednout prodeje.  Zdroj: Rimac

K této kategorii se nyní chystá přihlásit i Ferrari. Oči veřejnosti a médií tak směřují na další potenciální konkurenty tohoto velmi vytříbeného segmentu. Týkat se to může i malosériových výrobců sportovních automobilů, kterým by postavení podobného vozu mohlo výrazně zvednout prodeje.  | Zdroj: Rimac

Jedním takovým je i  chorvatský Rimac , výrobce elektrických hypersportů. Magazín Top Gear se při rozhovoru s Matem Rimacem, zakladatelem společnosti, nezapomněl na toto téma zeptat. Odpověď byla jednoznačná: „My sami? Ne. Neuděláme silné SUV. To je jisté.“ Zdroj: Rimac

Jedním takovým je i chorvatský Rimac, výrobce elektrických hypersportů. Magazín Top Gear se při rozhovoru s Matem Rimacem, zakladatelem společnosti, nezapomněl na toto téma zeptat. Odpověď byla jednoznačná: „My sami? Ne. Neuděláme silné SUV. To je jisté.“ | Zdroj: Rimac

Mate nezapomněl zmínit, že podobná rozhodnutí automobilek (stavění silných SUV), je pouze reakcí na trh. Podle něj není výkonné SUV relevantním sportovním vozem a ve skutečnosti takové auto reálně nikdo nepotřebuje. Jedním dechem pak dodal velkou pravdu. Zdroj: Rimac

Mate nezapomněl zmínit, že podobná rozhodnutí automobilek (stavění silných SUV), je pouze reakcí na trh. Podle něj není výkonné SUV relevantním sportovním vozem a ve skutečnosti takové auto reálně nikdo nepotřebuje. Jedním dechem pak dodal velkou pravdu. | Zdroj: Rimac

„Pokud si lidé stěžují na výkonná SUV ať jdou a koupí si Lotus Exige. Ať do toho ty peníze dají. Ta volba tady pořád je.“ Zdroj: Rimac

„Pokud si lidé stěžují na výkonná SUV ať jdou a koupí si Lotus Exige. Ať do toho ty peníze dají. Ta volba tady pořád je.“ | Zdroj: Rimac

Rimac C_Two Zdroj: Rimac

Rimac C_Two | Zdroj: Rimac

Rimac C_Two Zdroj: Rimac

Rimac C_Two | Zdroj: Rimac

Rimac C_Two Zdroj: Rimac

Rimac C_Two | Zdroj: Rimac

Rimac C_Two Zdroj: Rimac

Rimac C_Two | Zdroj: Rimac

K této kategorii se nyní chystá přihlásit i  Ferrari . Oči veřejnosti a médií tak směřují na další potenciální konkurenty tohoto velmi vytříbeného segmentu. Týkat se to může i malosériových výrobců sportovních automobilů, kterým by postavení podobného vozu mohlo výrazně zvednout prodeje.  Zdroj: Rimac
Jedním takovým je i  chorvatský Rimac , výrobce elektrických hypersportů. Magazín Top Gear se při rozhovoru s Matem Rimacem, zakladatelem společnosti, nezapomněl na toto téma zeptat. Odpověď byla jednoznačná: „My sami? Ne. Neuděláme silné SUV. To je jisté.“ Zdroj: Rimac
Mate nezapomněl zmínit, že podobná rozhodnutí automobilek (stavění silných SUV), je pouze reakcí na trh. Podle něj není výkonné SUV relevantním sportovním vozem a ve skutečnosti takové auto reálně nikdo nepotřebuje. Jedním dechem pak dodal velkou pravdu. Zdroj: Rimac
„Pokud si lidé stěžují na výkonná SUV ať jdou a koupí si Lotus Exige. Ať do toho ty peníze dají. Ta volba tady pořád je.“ Zdroj: Rimac
9
Fotogalerie

Mate Rimac pěkně setřel ostrá SUV. Jeho slova by měli slyšet všichni nadšenci

Podkategorie sportovních SUV se neustále rozrůstá. Některé automobilky však stále vzdorují.

Vlna SUV postupně zasahuje snad všechny automobilky. Postupně se to týká i těch opravdu vytříbených. Zvýšené vozy najdete třeba u značek Rolls-Royce, Bentley a nyní už i u Aston Martin. Čím dál častěji se pak objevuje zajímavá podkategorie super SUV, kterou odstartovalo Lamborghini Urus.

K této kategorii se nyní chystá přihlásit i Ferrari. Oči veřejnosti a médií tak směřují na další potenciální konkurenty tohoto velmi vytříbeného segmentu. Týkat se to může i malosériových výrobců sportovních automobilů, kterým by postavení podobného vozu mohlo výrazně zvednout prodeje. 

Jedním takovým je i chorvatský Rimac, výrobce elektrických hypersportů. Magazín Top Gear se při rozhovoru s Matem Rimacem, zakladatelem společnosti, nezapomněl na toto téma zeptat. Odpověď byla jednoznačná: „My sami? Ne. Neuděláme silné SUV. To je jisté.“

Mate nezapomněl zmínit, že podobná rozhodnutí automobilek (stavění silných SUV), je pouze reakcí na trh. Podle něj není výkonné SUV relevantním sportovním vozem a ve skutečnosti takové auto reálně nikdo nepotřebuje. Jedním dechem pak dodal velkou pravdu.

„Pokud si lidé stěžují na výkonná SUV, ať jdou a koupí si Lotus Exige. Ať do toho ty peníze dají. Ta volba tady pořád je.“

Doporučujeme

Články odjinud