S novou generací A6 ve verzi Allroad slaví letos Audi 20. výročí. První „oplastovanou“ a zvýšenou variantu nám výrobce předvedl již v roce 1999. | Audi A6 Allroad Zdroj: Audi

S novou generací A6 ve verzi Allroad slaví letos Audi 20. výročí. První „oplastovanou“ a zvýšenou variantu nám výrobce předvedl již v roce 1999. | Audi A6 Allroad | Zdroj: Audi

A rovněž u této šesté generace A6 Avant stačí říct, že recept na robustnější a mimo zpevněné silnice schopnější Allroad zůstává i po letech naprosto stejný. K oslavě výročí bude mimochodem Audi nabízet i specificky vybavenou edici „20 years allroad”. | Audi A6 Allroad Zdroj: Audi

A rovněž u této šesté generace A6 Avant stačí říct, že recept na robustnější a mimo zpevněné silnice schopnější Allroad zůstává i po letech naprosto stejný. K oslavě výročí bude mimochodem Audi nabízet i specificky vybavenou edici „20 years allroad”. | Audi A6 Allroad | Zdroj: Audi

Základ je ovšem stále stejný. Allroad přichází se zvýšeným podvozkem o 45 mm vůči standardnímu Avantu, čímž má nyní světlá výška hodnotu 139 mm. | Audi A6 Allroad Zdroj: Audi

Základ je ovšem stále stejný. Allroad přichází se zvýšeným podvozkem o 45 mm vůči standardnímu Avantu, čímž má nyní světlá výška hodnotu 139 mm. | Audi A6 Allroad | Zdroj: Audi

Standardně je zde adaptivní vzduchové odpružení, které přichází u Allroadu s novým nastavením a samozřejmě nechybí funkce zvýšení či snížení podvozku dle vašich preferencí či v závislosti na rychlosti. | Audi A6 Allroad Zdroj: Audi

Standardně je zde adaptivní vzduchové odpružení, které přichází u Allroadu s novým nastavením a samozřejmě nechybí funkce zvýšení či snížení podvozku dle vašich preferencí či v závislosti na rychlosti. | Audi A6 Allroad | Zdroj: Audi

Zvenku je Allroad tradičně vybaven plastovými nástavci blatníků, prahů i obou nárazníků, přičemž mřížka chladiče má u této verze A6 Avant nový design. | Audi A6 Allroad Zdroj: Audi

Zvenku je Allroad tradičně vybaven plastovými nástavci blatníků, prahů i obou nárazníků, přičemž mřížka chladiče má u této verze A6 Avant nový design. | Audi A6 Allroad | Zdroj: Audi

Plastové díly lze ještě volitelně odlišit prvky se vzhledem hliníku, zmíněné blatníky pak můžete mít rovněž v barvě karoserie. Nakonec má Allroad také nové příčníky střešního nosiče. | Audi A6 Allroad Zdroj: Audi

Plastové díly lze ještě volitelně odlišit prvky se vzhledem hliníku, zmíněné blatníky pak můžete mít rovněž v barvě karoserie. Nakonec má Allroad také nové příčníky střešního nosiče. | Audi A6 Allroad | Zdroj: Audi

Po stránce jízdních vlastností mimo zpevněné silnice dostal Allroad asistenta pro sjíždění svahů s rychlostí do 30 km/h, systém nezávislého přibrzďování jednotlivých kol na základě dostupné trakce a pochopitelně nechybí ani senzory náklonu vozu s grafikou na displeji infotainmentu. | Audi A6 Allroad Zdroj: Audi

Po stránce jízdních vlastností mimo zpevněné silnice dostal Allroad asistenta pro sjíždění svahů s rychlostí do 30 km/h, systém nezávislého přibrzďování jednotlivých kol na základě dostupné trakce a pochopitelně nechybí ani senzory náklonu vozu s grafikou na displeji infotainmentu. | Audi A6 Allroad | Zdroj: Audi

Stabilizační systémy jsou poté v případě jízdního režimu off-road speciálně nastaveny pro jízdu v terénu. | Audi A6 Allroad Zdroj: Audi

Stabilizační systémy jsou poté v případě jízdního režimu off-road speciálně nastaveny pro jízdu v terénu. | Audi A6 Allroad | Zdroj: Audi

Jak už uvedly standardní verze A6, také pod kapotou Allroadu se nachází nová mild-hybridní naftová jednotka, přesněji tedy přeplňovaný šestiválec 3.0 TDI ve trojici možných naladění. | Audi A6 Allroad Zdroj: Audi

Jak už uvedly standardní verze A6, také pod kapotou Allroadu se nachází nová mild-hybridní naftová jednotka, přesněji tedy přeplňovaný šestiválec 3.0 TDI ve trojici možných naladění. | Audi A6 Allroad | Zdroj: Audi

Základní motorizací je verze 45 TDI o výkonu 170 kW (231 koní) a točivém momentu 500 N.m. | Audi A6 Allroad Zdroj: Audi

Základní motorizací je verze 45 TDI o výkonu 170 kW (231 koní) a točivém momentu 500 N.m. | Audi A6 Allroad | Zdroj: Audi

Střední cestou je 50 TDI s hodnotami 210 kW (286 koní) a 620 N.m, zatímco vrchol představuje 55 TDI o síle 257 kW (349 koní) a 700 N.m. | Audi A6 Allroad Zdroj: Audi

Střední cestou je 50 TDI s hodnotami 210 kW (286 koní) a 620 N.m, zatímco vrchol představuje 55 TDI o síle 257 kW (349 koní) a 700 N.m. | Audi A6 Allroad | Zdroj: Audi

Všechny motorizace jsou standardně spojeny s osmistupňovou automatickou převodovkou Tiptronic a pohonem všech kol quattro. | Audi A6 Allroad Zdroj: Audi

Všechny motorizace jsou standardně spojeny s osmistupňovou automatickou převodovkou Tiptronic a pohonem všech kol quattro. | Audi A6 Allroad | Zdroj: Audi

Zmíněná výroční edice pak bude nabízena pouze ve trojici laků karoserie – zelená Gavial, bílá Glacier a hnědá Soho – navíc s jinými kryty zrcátek, logy Audi a speciálními 19palcovými koly. | Audi A6 Allroad Zdroj: Audi

Zmíněná výroční edice pak bude nabízena pouze ve trojici laků karoserie – zelená Gavial, bílá Glacier a hnědá Soho – navíc s jinými kryty zrcátek, logy Audi a speciálními 19palcovými koly. | Audi A6 Allroad | Zdroj: Audi

Interiér dostane specifické polstrování sportovních sedaček kůží a Alcantarou, hliníkové doplňky a další maličkosti. | Audi A6 Allroad Zdroj: Audi

Interiér dostane specifické polstrování sportovních sedaček kůží a Alcantarou, hliníkové doplňky a další maličkosti. | Audi A6 Allroad | Zdroj: Audi

Do prodeje se má nové Audi A6 Allroad dostat již tento měsíc, ceny budou v Německu začínat na 61.500 euro (asi 1,6 milionu korun). Na české cenovky si musíme ještě počkat. | Audi A6 Allroad Zdroj: Audi

Do prodeje se má nové Audi A6 Allroad dostat již tento měsíc, ceny budou v Německu začínat na 61.500 euro (asi 1,6 milionu korun). Na české cenovky si musíme ještě počkat. | Audi A6 Allroad | Zdroj: Audi

Audi A6 Allroad Zdroj: Audi

Audi A6 Allroad | Zdroj: Audi

Audi A6 Allroad Zdroj: Audi

Audi A6 Allroad | Zdroj: Audi

A rovněž u této šesté generace A6 Avant stačí říct, že recept na robustnější a mimo zpevněné silnice schopnější Allroad zůstává i po letech naprosto stejný. K oslavě výročí bude mimochodem Audi nabízet i specificky vybavenou edici „20 years allroad”. | Audi A6 Allroad Zdroj: Audi
Základ je ovšem stále stejný. Allroad přichází se zvýšeným podvozkem o 45 mm vůči standardnímu Avantu, čímž má nyní světlá výška hodnotu 139 mm. | Audi A6 Allroad Zdroj: Audi
Standardně je zde adaptivní vzduchové odpružení, které přichází u Allroadu s novým nastavením a samozřejmě nechybí funkce zvýšení či snížení podvozku dle vašich preferencí či v závislosti na rychlosti. | Audi A6 Allroad Zdroj: Audi
Zvenku je Allroad tradičně vybaven plastovými nástavci blatníků, prahů i obou nárazníků, přičemž mřížka chladiče má u této verze A6 Avant nový design. | Audi A6 Allroad Zdroj: Audi
17
Fotogalerie

Nové Audi A6 Allroad je tady. Robustnější klasika spoléhá na naftový mild-hybrid

Nové Audi A6 se nám ukázalo již minulý rok, přičemž nyní nám automobilka klasicky dopřává kombík Avant také ve známé robustnější verzi Allroad.

S novou generací A6 ve verzi Allroad slaví letos Audi 20. výročí. První „oplastovanou“ a zvýšenou variantu nám výrobce předvedl již v roce 1999. A rovněž u této šesté generace A6 Avant stačí říct, že recept na robustnější a mimo zpevněné silnice schopnější Allroad zůstává i po letech naprosto stejný. K oslavě výročí bude mimochodem Audi nabízet i specificky vybavenou edici „20 years allroad”.

Základ je ovšem stále stejný. Allroad přichází se zvýšeným podvozkem o 45 mm vůči standardnímu Avantu, čímž má nyní světlá výška hodnotu 139 mm. Standardně je zde adaptivní vzduchové odpružení, které přichází u Allroadu s novým nastavením a samozřejmě nechybí funkce zvýšení či snížení podvozku dle vašich preferencí či v závislosti na rychlosti.

Zvenku je Allroad tradičně vybaven plastovými nástavci blatníků, prahů i obou nárazníků, přičemž mřížka chladiče má u této verze A6 Avant nový design. Plastové díly lze ještě volitelně odlišit prvky se vzhledem hliníku, zmíněné blatníky pak můžete mít rovněž v barvě karoserie. Nakonec má Allroad také nové příčníky střešního nosiče.

Po stránce jízdních vlastností mimo zpevněné silnice dostal Allroad asistenta pro sjíždění svahů s rychlostí do 30 km/h, systém nezávislého přibrzďování jednotlivých kol na základě dostupné trakce a pochopitelně nechybí ani senzory náklonu vozu s grafikou na displeji infotainmentu. Stabilizační systémy jsou poté v případě jízdního režimu off-road speciálně nastaveny pro jízdu v terénu.  

Jak už uvedly standardní verze A6, také pod kapotou Allroadu se nachází nová mild-hybridní naftová jednotka, přesněji tedy přeplňovaný šestiválec 3.0 TDI ve trojici možných naladění. Základní motorizací je verze 45 TDI o výkonu 170 kW (231 koní) a točivém momentu 500 N.m. Střední cestou je 50 TDI s hodnotami 210 kW (286 koní) a 620 N.m, zatímco vrchol představuje 55 TDI o síle 257 kW (349 koní) a 700 N.m.

Všechny motorizace jsou standardně spojeny s osmistupňovou automatickou převodovkou Tiptronic a pohonem všech kol quattro. Zmíněná výroční edice pak bude nabízena pouze ve trojici laků karoserie – zelená Gavial, bílá Glacier a hnědá Soho – navíc s jinými kryty zrcátek, logy Audi a speciálními 19palcovými koly. Interiér dostane specifické polstrování sportovních sedaček kůží a Alcantarou, hliníkové doplňky a další maličkosti.

Do prodeje se má nové Audi A6 Allroad dostat již tento měsíc, ceny budou v Německu začínat na 61.500 euro (asi 1,6 milionu korun). Na české cenovky si musíme ještě počkat.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud