5
Fotogalerie

Honda CR-Z v evropské verzi již v Ženevě, známe pár podrobností

Nejžhavější novinka japonské Hondy, CR-Z, hodlá v té nejmodernější formě kráčet ve stopách takřka legendární Hondy CR-X, která si získala oblibu zejména u mladší generace. Zda se to podaří i tomuto modernímu a prý i zábavnému hybridu můžeme zatím jen stěží odhadnout, nicméně podobné úvahy nechme teď stranou a podívejme se na odlišnosti mezi americkou a evropskou verzí. Varianta pro starý kontinent se totiž poprvé představí veřejnosti na březnovém ženevském autosalonu a překvapí hned několika prvky.

Nepochybně nejdůležitějším rozdílem je fakt, že evropská CR-Z bude disponovat dvěma zadními „nouzovými“ sedadly. Na nich se sice usadí maximálně tak dítě a to i tak bez kdovíjakého pohodlí, představitelé automobilky ale považují ovšem tento krok za velmi důležitý. Zvyšuje prý potenciál tohoto vozu a využívat jej tedy budou moci i mladé méně početné rodiny, nebo zkrátka každý, kdo se bojí koupě dvoumístného vozu. Dalším prvkem jsou přední světlomety s integrovaným LED blokem pro denní svícení, konverze na evropskou verzi zahrnovala i další změny u světlometů, tak aby odpovídaly zdejším standardům.

Z pohledu dalších prvků vozu můžeme říct, že zůstalo vše při „starém“ a v showroomech se CR-Z objeví v průběhu tohoto léta. Ceny budou oznámeny již za měsíc v Ženevě.

Euro-Honda-CRZ-Hybrid-Coupe-109.jpgEuro-Honda-CRZ-Hybrid-Coupe-111.jpgEuro-Honda-CRZ-Hybrid-Coupe-103.jpg 
Euro-Honda-CRZ-Hybrid-Coupe-108.jpgEuro-Honda-CRZ-Hybrid-Coupe-110.jpg 
Poevropštěná Honda CR-Z

Honda

Japonská Honda vedle automobilů a motocyklů vyrábí také samostatné motory, elektrogenerátory nebo zahradní techniku. Společnost založil v roce 1948 Soichiro Honda. Od roku 1950 to je největší světový výrobce motocyklů.

Honda Civic • Honda Jazz • Honda CR-V • Honda HR-V • Honda NSX • Honda E

Doporučujeme

Články odjinud