Německá automobilka nechce ztrácet čas na poli elektrifikace a chystá se představit další budoucí elektrický model. | Audi e-tron Zdroj: Audi

Německá automobilka nechce ztrácet čas na poli elektrifikace a chystá se představit další budoucí elektrický model. | Audi e-tron | Zdroj: Audi

Do třetice totiž připravuje menší elektrický crossover o velikosti současného Audi Q3. | Audi e-tron Zdroj: Audi

Do třetice totiž připravuje menší elektrický crossover o velikosti současného Audi Q3. | Audi e-tron | Zdroj: Audi

Na březnovém autosalonu v Ženevě se tak má podle nejnovějších informací ukázat koncept předpovídající produkční verzi novinky. | Audi e-tron Zdroj: Audi

Na březnovém autosalonu v Ženevě se tak má podle nejnovějších informací ukázat koncept předpovídající produkční verzi novinky. | Audi e-tron | Zdroj: Audi

Menší e-tron by tedy mohl později konkurovat chystané Tesle Model Y, plánované elektrické verzi Volva XC40 nebo chystanému menšímu elektro SUV do Mercedesu. | Audi e-tron Zdroj: Audi

Menší e-tron by tedy mohl později konkurovat chystané Tesle Model Y, plánované elektrické verzi Volva XC40 nebo chystanému menšímu elektro SUV do Mercedesu. | Audi e-tron | Zdroj: Audi

Na rozdíl od nynějšího e-tronu by ovšem jeho menší sourozenec již využil novou platformu MEB koncernu VW. | Audi e-tron Zdroj: Audi

Na rozdíl od nynějšího e-tronu by ovšem jeho menší sourozenec již využil novou platformu MEB koncernu VW. | Audi e-tron | Zdroj: Audi

Na podrobnější informace o technice je ještě brzo, nicméně se předpokládá nabídka třech různých variant v závislosti na dojezdu. | Audi e-tron Zdroj: Audi

Na podrobnější informace o technice je ještě brzo, nicméně se předpokládá nabídka třech různých variant v závislosti na dojezdu. | Audi e-tron | Zdroj: Audi

Model s kapacitou baterií 48 kWh by zajistil rozsah asi 330 km na jedno na nabití, střední cestou má být 60kWh verze, kdežto vrchol s 80 kWh kapacitou prý zvládne až kolem 500 km. | Audi e-tron Zdroj: Audi

Model s kapacitou baterií 48 kWh by zajistil rozsah asi 330 km na jedno na nabití, střední cestou má být 60kWh verze, kdežto vrchol s 80 kWh kapacitou prý zvládne až kolem 500 km. | Audi e-tron | Zdroj: Audi

Design novinky lze docela předpovídat a určitě tak čekejme obdobné prvky jako na současném e-tronu. | Audi e-tron Zdroj: Audi

Design novinky lze docela předpovídat a určitě tak čekejme obdobné prvky jako na současném e-tronu. | Audi e-tron | Zdroj: Audi

Uvnitř se pak mluví o futurističtěji a minimalisticky pojaté architektuře s vysoce digitalizovaným prostředím, řadou dotykových displejů a ploch. | Audi e-tron Zdroj: Audi

Uvnitř se pak mluví o futurističtěji a minimalisticky pojaté architektuře s vysoce digitalizovaným prostředím, řadou dotykových displejů a ploch. | Audi e-tron | Zdroj: Audi

S představením konceptu na letošním ženevském autosalonu se očekává uvedení menšího e-tronu do prodeje někdy v roce 2020. | Audi e-tron Zdroj: Audi

S představením konceptu na letošním ženevském autosalonu se očekává uvedení menšího e-tronu do prodeje někdy v roce 2020. | Audi e-tron | Zdroj: Audi

Do třetice totiž připravuje menší elektrický crossover o velikosti současného Audi Q3. | Audi e-tron Zdroj: Audi
Na březnovém autosalonu v Ženevě se tak má podle nejnovějších informací ukázat koncept předpovídající produkční verzi novinky. | Audi e-tron Zdroj: Audi
Menší e-tron by tedy mohl později konkurovat chystané Tesle Model Y, plánované elektrické verzi Volva XC40 nebo chystanému menšímu elektro SUV do Mercedesu. | Audi e-tron Zdroj: Audi
Na rozdíl od nynějšího e-tronu by ovšem jeho menší sourozenec již využil novou platformu MEB koncernu VW. | Audi e-tron Zdroj: Audi
10
Fotogalerie

Audi chystá menší verzi elektromobilu e-tron. Ukáže ji v Ženevě?

Nejnovější elektrické SUV e-tron chce Audi velice rychle doplnit menším elektrických crossoverem. K představení konceptu má dojít již v březnu v Ženevě.

Německá automobilka nechce ztrácet čas na poli elektrifikace a po nedávném uvedení SUV e-tron do prodeje a představení konceptu čtyřdveřového „kupé“ e-tron GT se již chystá představit další budoucí elektrický model. Do třetice totiž připravuje menší elektrický crossover o velikosti současného Audi Q3.

Na březnovém autosalonu v Ženevě se tak má podle nejnovějších informací ukázat koncept předpovídající produkční verzi novinky. Menší e-tron by tedy mohl později konkurovat Tesle Model Y, plánované elektrické verzi Volva XC40 nebo chystanému menšímu elektro SUV do Mercedesu, které se má ukázat během letoška.

Na rozdíl od nynějšího e-tronu by ovšem jeho menší sourozenec již využil novou platformu MEB koncernu VW, na níž bude v nadcházejících letech postavena celá řada elektrických modelů různých značek německého giganta. Jednalo by se tedy o první Audi využívající tento základ a rovněž zřejmě o první SUV.

Design novinky lze docela předpovídat a určitě tak čekejme obdobné prvky jako na současném e-tronu (viz galerie). Uvnitř se pak mluví o futurističtěji a minimalisticky pojaté architektuře s vysoce digitalizovaným prostředím, řadou dotykových displejů a ploch.

Na podrobnější informace o technice je ještě brzo, nicméně se předpokládá nabídka třech různých variant v závislosti na dojezdu. Model s kapacitou baterií 48 kWh by zajistil rozsah asi 330 km na jedno na nabití, střední cestou má být 60kWh verze, kdežto vrchol s 80 kWh kapacitou prý zvládne až kolem 500 km.

S představením konceptu na letošním ženevském autosalonu se očekává uvedení menšího e-tronu do prodeje někdy v roce 2020. Tady však Audi nezastaví, do roku 2025 chce totiž uvést celkem 12 plně elektrických modelů.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud