Pokud chcete u Fordu Mustang Mach-E dobít šťávu jen na 100 km jízdy, nestačíte si ani vykouřit cigaretu.
Elektromobil Ford Mustang Mach-E se již pomalu připravuje ke vstupu na trh. Ještě předtím ale prochází testováním a jak je vidět, výsledky občas překvapí i samotnou automobilku. Nejnovější zkoušky totiž ukázaly, že doba nabíjení je jiná, než se původně udávalo. Čas strávený na nabíječce bude o dost kratší.
Podle Fordu si nový Mustang Mach-E doplní na rychlonabíječce Ionity za 10 minut šťávu na 119 km, což je o 26 km (30 %) lepší, než se původně udávalo. Měření proběhlo na modelu v konfiguraci s pohonem zadních kol a větší baterií (98,8 kWh). Varianta s pohonem všech kol by měla za stejnou dobu dosáhnout výsledku 107 km.
Předběžné odhady pak uvádí, že standardní baterie (75,7 kWh) se bude nabíjet tempem 91 km/10 min v případě pohonu zadních kol a 85 km/10 min v případě pohonu všech kol. Větší baterie se z 10 na 80 % nabije za 45 minut a menší baterii to bude trvat 38 minut. Ford navíc majitelům v Evropě připravuje nabíjecí ekosystém Ford Charging Solutions, které zahrnuje domácí nabíjení i veřejné stanice.
Podle předchozích zpráv bude slabší akumulátor stačit na 450 km jízdy a s větším dojedete o 150 km dál. Základní specifikace s pohonem pouze zadních kol využije elektromotor o výkonu 190 kW (258 koní). Na opačném konci nabídky pak bude model GT, čtyřkolka s výkonem 342 kW (465 koní). První vozy by k měly k zákazníkům dorazit v příštím roce.