Mladá chorvatská automobilka Rimac stále přísně a pečlivě testuje svůj druhý model s názvem  C_Two.  Nejdřív prošel pečlivým vývojem prototyp a následně se i několik kousků  poslalo proti zdi .

Mladá chorvatská automobilka Rimac stále přísně a pečlivě testuje svůj druhý model s názvem C_Two. Nejdřív prošel pečlivým vývojem prototyp a následně se i několik kousků poslalo proti zdi.

Důvod je jednoduchý. Rimac C_Two je elektrický hypersport se čtyřmi elektromotory o celkovém výkonu 1904 koní.

Důvod je jednoduchý. Rimac C_Two je elektrický hypersport se čtyřmi elektromotory o celkovém výkonu 1904 koní.

Z 0 na 100 km/h zrychlí za 1,85 sekundy a maximální rychlost přesahuje 400 km/h. To vše s obrovskou baterií, která má na jedno nabití vydržet až na 647 kilometrů jízdy.

Z 0 na 100 km/h zrychlí za 1,85 sekundy a maximální rychlost přesahuje 400 km/h. To vše s obrovskou baterií, která má na jedno nabití vydržet až na 647 kilometrů jízdy.

První model automobilky navíc viděl celý svět v plamenech, když s ním britský moderátor  Richard Hammond  10. června 2017 havaroval při natáčení pilotního dílu 2. série pořadu The Grand Tour. Zdroj: Rimac

První model automobilky navíc viděl celý svět v plamenech, když s ním britský moderátor Richard Hammond 10. června 2017 havaroval při natáčení pilotního dílu 2. série pořadu The Grand Tour. | Zdroj: Rimac

Aktuálně se s námi Rimac dělí o video z testování ve větrném tunelu, kterým od roku 2019 prošly všechny tři prototypy. Testování vozů ve větrném tunelu přináší skvělé výsledky. 

Aktuálně se s námi Rimac dělí o video z testování ve větrném tunelu, kterým od roku 2019 prošly všechny tři prototypy. Testování vozů ve větrném tunelu přináší skvělé výsledky. 

U současného prototypu je v porovnání s tím prvním z roku 2019 vidět zlepšení aerodynamiky o 34 procent. Na video z testování se můžete podívat níže.

U současného prototypu je v porovnání s tím prvním z roku 2019 vidět zlepšení aerodynamiky o 34 procent. Na video z testování se můžete podívat níže.

Rimac C_Two Zdroj: Rimac

Rimac C_Two | Zdroj: Rimac

Rimac C_Two Zdroj: Rimac

Rimac C_Two | Zdroj: Rimac

Rimac C_Two Zdroj: Rimac

Rimac C_Two | Zdroj: Rimac

Rimac C_Two Zdroj: Rimac

Rimac C_Two | Zdroj: Rimac

Rimac C_Two Zdroj: Rimac

Rimac C_Two | Zdroj: Rimac

Rimac C_Two Zdroj: Rimac

Rimac C_Two | Zdroj: Rimac

Rimac C_Two Zdroj: Rimac

Rimac C_Two | Zdroj: Rimac

Rimac C_Two Zdroj: Rimac

Rimac C_Two | Zdroj: Rimac

Důvod je jednoduchý. Rimac C_Two je elektrický hypersport se čtyřmi elektromotory o celkovém výkonu 1904 koní.
Z 0 na 100 km/h zrychlí za 1,85 sekundy a maximální rychlost přesahuje 400 km/h. To vše s obrovskou baterií, která má na jedno nabití vydržet až na 647 kilometrů jízdy.
První model automobilky navíc viděl celý svět v plamenech, když s ním britský moderátor  Richard Hammond  10. června 2017 havaroval při natáčení pilotního dílu 2. série pořadu The Grand Tour. Zdroj: Rimac
Aktuálně se s námi Rimac dělí o video z testování ve větrném tunelu, kterým od roku 2019 prošly všechny tři prototypy. Testování vozů ve větrném tunelu přináší skvělé výsledky. 
14
Fotogalerie

Rimac C_Two prošel finálními aerodynamickými testy. Tři roky práce přinesly ovoce

Chorvatský hypersport Rimac se pomalu ale jistě chystá na silnice. Výrobce si dává na výsledku hodně záležet.

Mladá chorvatská automobilka Rimac stále přísně a pečlivě testuje svůj druhý model s názvem C_Two. Nejdřív prošel vývojem prototyp a následně se i několik kousků poslalo proti zdi. Důvod je jednoduchý. Rimac C_Two je elektrický hypersport se čtyřmi elektromotory o celkovém výkonu 1904 koní.

Z 0 na 100 km/h zrychlí za 1,85 sekundy a maximální rychlost přesahuje 400 km/h. To vše s obrovskou baterií, která má na jedno nabití vydržet až na 647 kilometrů jízdy. První model automobilky navíc viděl celý svět v plamenech, když s ním britský moderátor Richard Hammond 10. června 2017 havaroval při natáčení pilotního dílu 2. série pořadu The Grand Tour.

Aktuálně se s námi Rimac dělí o video z testování ve větrném tunelu, kterým od roku 2019 prošly všechny tři prototypy. Testování vozů ve větrném tunelu přináší skvělé výsledky. U současného prototypu je v porovnání s tím prvním z roku 2019 vidět zlepšení aerodynamiky o 34 procent. Na video z testování se můžete podívat níže.

Doporučujeme

Články odjinud