Hyundai Elantra známe z minulosti i z evropských trhů. Aktuálně se ale soustředí spíše na domácí a americký trh. Zdroj: Hyundai

Hyundai Elantra známe z minulosti i z evropských trhů. Aktuálně se ale soustředí spíše na domácí a americký trh. | Zdroj: Hyundai

Z poměrně nudného sedanu se v roce 2020 stala velmi zajímavá designová záležitost a nyní se oficiálně představuje i ostrá verze N. Po modelu  Veloster  jde tedy o druhý ostrý Hyundai, který se na našem trhu nenabízí. Zdroj: Hyundai

Z poměrně nudného sedanu se v roce 2020 stala velmi zajímavá designová záležitost a nyní se oficiálně představuje i ostrá verze N. Po modelu Veloster jde tedy o druhý ostrý Hyundai, který se na našem trhu nenabízí. | Zdroj: Hyundai

Je to škoda? Posuďte sami. Pod kapotou je známý přeplňovaný dvoulitr s větším turbem, který tak na přední kola pumpuje 206 kW (280 koní) a 392 N.m točivého momentu. Zdroj: Hyundai

Je to škoda? Posuďte sami. Pod kapotou je známý přeplňovaný dvoulitr s větším turbem, který tak na přední kola pumpuje 206 kW (280 koní) a 392 N.m točivého momentu. | Zdroj: Hyundai

V režimu N Grin Shift se pak zvýší tlak turba a auto ze sebe vymáčkne ještě o deset koní víc a dosáhne stovky za 5,3 sekundy. Zdroj: Hyundai

V režimu N Grin Shift se pak zvýší tlak turba a auto ze sebe vymáčkne ještě o deset koní víc a dosáhne stovky za 5,3 sekundy. | Zdroj: Hyundai

Režim N Grin Shift se dá zapnout u automatické převodovky DCT, jinak lze zvolit i manuální skříň se šesti stupni. Do výbavy se pak řadí i elektronicky řízený samosvorný diferenciál. Zdroj: Hyundai

Režim N Grin Shift se dá zapnout u automatické převodovky DCT, jinak lze zvolit i manuální skříň se šesti stupni. Do výbavy se pak řadí i elektronicky řízený samosvorný diferenciál. | Zdroj: Hyundai

Hyundai vsadil také na elektricky nastavitelné tlumiče a dodatečné vzpěry pro ještě větší zpevnění. Vzduch k 360mm předním kotoučům pak přivádí funkční otvory v předním nárazníku. Zdroj: Hyundai

Hyundai vsadil také na elektricky nastavitelné tlumiče a dodatečné vzpěry pro ještě větší zpevnění. Vzduch k 360mm předním kotoučům pak přivádí funkční otvory v předním nárazníku. | Zdroj: Hyundai

Uvnitř je nový infotainment s možností sportovních displejů s teplotou kapalin či tlakem turba. Nová jsou i sportovní sedadla, ale za příplatek lze mít i skořepiny, ve kterých sedíte o centimetr níže.  Zdroj: Hyundai

Uvnitř je nový infotainment s možností sportovních displejů s teplotou kapalin či tlakem turba. Nová jsou i sportovní sedadla, ale za příplatek lze mít i skořepiny, ve kterých sedíte o centimetr níže.  | Zdroj: Hyundai

Zajímavostí je zvukové šidítko, které simuluje zvuk závodního speciálu TCR, které si lze různě nastavovat, ale také zcela vypnout. Zdroj: Hyundai

Zajímavostí je zvukové šidítko, které simuluje zvuk závodního speciálu TCR, které si lze různě nastavovat, ale také zcela vypnout. | Zdroj: Hyundai

O kontakt se zemí se starají devatenáctipalcová kola obalená do pneumatik Michelin Pilot Sport 4S. Ty zajistí, že se bezpečně dostanete na maximální rychlost 250 km/h.  Zdroj: Hyundai

O kontakt se zemí se starají devatenáctipalcová kola obalená do pneumatik Michelin Pilot Sport 4S. Ty zajistí, že se bezpečně dostanete na maximální rychlost 250 km/h.  | Zdroj: Hyundai

Prodeje začnou na domácím trhu zanedlouho. Ke konci letošního roku by se pak vůz měl dostat i na další trhy. Zdroj: Hyundai

Prodeje začnou na domácím trhu zanedlouho. Ke konci letošního roku by se pak vůz měl dostat i na další trhy. | Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

Z poměrně nudného sedanu se v roce 2020 stala velmi zajímavá designová záležitost a nyní se oficiálně představuje i ostrá verze N. Po modelu  Veloster  jde tedy o druhý ostrý Hyundai, který se na našem trhu nenabízí. Zdroj: Hyundai
Je to škoda? Posuďte sami. Pod kapotou je známý přeplňovaný dvoulitr s větším turbem, který tak na přední kola pumpuje 206 kW (280 koní) a 392 N.m točivého momentu. Zdroj: Hyundai
V režimu N Grin Shift se pak zvýší tlak turba a auto ze sebe vymáčkne ještě o deset koní víc a dosáhne stovky za 5,3 sekundy. Zdroj: Hyundai
Režim N Grin Shift se dá zapnout u automatické převodovky DCT, jinak lze zvolit i manuální skříň se šesti stupni. Do výbavy se pak řadí i elektronicky řízený samosvorný diferenciál. Zdroj: Hyundai
22
Fotogalerie

Nový Hyundai Elantra N oficiálně: Má 280 koní, manuál a může znít jako závoďák

Hyundai ukázal další sportovní model, který se na našem trhu neprodává. Je to ale strašná škoda.

Hyundai Elantra známe z minulosti i z evropských trhů. Aktuálně se ale soustředí spíše na domácí a americký trh. Z poměrně nudného sedanu se v roce 2020 stala velmi zajímavá designová záležitost a nyní se oficiálně představuje i ostrá verze N. Po modelu Veloster jde tedy o druhý ostrý Hyundai, který se na našem trhu nenabízí.

Je to škoda? Posuďte sami. Pod kapotou je přeplňovaný dvoulitr s větším turbem, který tak na přední kola pumpuje 206 kW (280 koní) a 392 N.m točivého momentu. V režimu N Grin Shift se pak zvýší tlak turba a auto ze sebe vymáčkne ještě o deset koní víc a dosáhne stovky za 5,3 sekundy.

Režim N Grin Shift se dá zapnout u převodovky DCT, jinak lze zvolit i manuální skříň se šesti stupni. Do výbavy se řadí i elektronicky řízený samosvorný diferenciál. Hyundai vsadil i na elektricky nastavitelné tlumiče a dodatečné vzpěry pro ještě větší zpevnění. Vzduch k 360mm předním kotoučům pak přivádí funkční otvory v předním nárazníku.

Uvnitř je nový infotainment s možností sportovních displejů s teplotou kapalin či tlakem turba. Nová jsou i sportovní sedadla, ale za příplatek lze mít i skořepiny, ve kterých sedíte o centimetr níže. Zajímavostí je zvukové šidítko, které simuluje zvuk závodního speciálu TCR. Lze jej různě nastavovat, ale také zcela vypnout.

O kontakt se zemí se starají devatenáctipalcová kola obalená do pneumatik Michelin Pilot Sport 4S. Ty zajistí, že se bezpečně dostanete na maximální rychlost 250 km/h. Prodeje začnou na domácím trhu zanedlouho. Ke konci letošního roku by se pak vůz měl dostat i na další trhy.

Hyundai

Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia.

Hyundai i10Hyundai i20Hyundai i30Hyundai i40Hyundai KonaHyundai TucsonHyundai NexoHyundai Sante FeHyundai GenesisHyundai IONIQ

Doporučujeme

Články odjinud