Série modelů Rocket od známé německé dílny Brabus má jasný význam, pod kapotami těchto upravených Mercedesů můžete očekávat opravdu absurdní hodnoty výkonu. | Brabus 900 Rocket Edition Zdroj: Brabus

Série modelů Rocket od známé německé dílny Brabus má jasný význam, pod kapotami těchto upravených Mercedesů můžete očekávat opravdu absurdní hodnoty výkonu. | Brabus 900 Rocket Edition | Zdroj: Brabus

A vlastně nemůže být překvapením, že excentrický úpravce se rozhodl jmenovku Rocket nasadit i na poslední SUV třídy G. S celým jménem Brabus 900 Rocket Edition prostě víte, co máte čekat. | Brabus 900 Rocket Edition Zdroj: Brabus

A vlastně nemůže být překvapením, že excentrický úpravce se rozhodl jmenovku Rocket nasadit i na poslední SUV třídy G. S celým jménem Brabus 900 Rocket Edition prostě víte, co máte čekat. | Brabus 900 Rocket Edition | Zdroj: Brabus

Rozsáhle upravený Mercedes-AMG G 63 popisuje Brabus doslova jako „supersport limitované edice“. Stále mluvíme o pořádné krabici, pod kapotou se nicméně novinka supersportům nepochybně vyrovnává. | Brabus 900 Rocket Edition Zdroj: Brabus

Rozsáhle upravený Mercedes-AMG G 63 popisuje Brabus doslova jako „supersport limitované edice“. Stále mluvíme o pořádné krabici, pod kapotou se nicméně novinka supersportům nepochybně vyrovnává. | Brabus 900 Rocket Edition | Zdroj: Brabus

Původní dvakrát přeplňovaný V8 o objemu čtyř litrů, která sériově zajišťoval 585 koní (430 kW) a 850 N.m točivého momentu byl totiž řádně přepracován. | Brabus 900 Rocket Edition Zdroj: Brabus

Původní dvakrát přeplňovaný V8 o objemu čtyř litrů, která sériově zajišťoval 585 koní (430 kW) a 850 N.m točivého momentu byl totiž řádně přepracován. | Brabus 900 Rocket Edition | Zdroj: Brabus

Hlavní zprávou je samotné převrtání na 4,5 litru. Brabus pak nahodil i novou dvojici turbodmychadel, aby nakonec dosáhl výkonu rovných 900 koní (662 kW) a točivého momentu 1250 N.m. | Brabus 900 Rocket Edition Zdroj: Brabus

Hlavní zprávou je samotné převrtání na 4,5 litru. Brabus pak nahodil i novou dvojici turbodmychadel, aby nakonec dosáhl výkonu rovných 900 koní (662 kW) a točivého momentu 1250 N.m. | Brabus 900 Rocket Edition | Zdroj: Brabus

Devítistupňový automat a pohon všech kol je nadále součástí ústrojí. | Brabus 900 Rocket Edition Zdroj: Brabus

Devítistupňový automat a pohon všech kol je nadále součástí ústrojí. | Brabus 900 Rocket Edition | Zdroj: Brabus

Dynamické schopnosti upraveného „géčka“ jsou samozřejmě působivé. Z nuly na stovku se dostane Rocket za 3,7 sekundy a maximálně pokračuje na elektronicky limitovaných 280 km/h. | Brabus 900 Rocket Edition Zdroj: Brabus

Dynamické schopnosti upraveného „géčka“ jsou samozřejmě působivé. Z nuly na stovku se dostane Rocket za 3,7 sekundy a maximálně pokračuje na elektronicky limitovaných 280 km/h. | Brabus 900 Rocket Edition | Zdroj: Brabus

Na zhruba 2,5 tuny vážící SUV tedy slušné, navíc v porovnání se sériovým G 63, které dá stovku za 4,5 sekundy a rozjede se na 240 km/h. | Brabus 900 Rocket Edition Zdroj: Brabus

Na zhruba 2,5 tuny vážící SUV tedy slušné, navíc v porovnání se sériovým G 63, které dá stovku za 4,5 sekundy a rozjede se na 240 km/h. | Brabus 900 Rocket Edition | Zdroj: Brabus

Na rozsáhlý karbonový bodykit si udělá názor každý sám. Asi nejzajímavějšími prvky ale budou výrazné pevné křídlo na střeše a boční koncovky výfuku s karbonovým obložením, které Brabus vybavil i červeným LED osvětlením. | Brabus 900 Rocket Edition Zdroj: Brabus

Na rozsáhlý karbonový bodykit si udělá názor každý sám. Asi nejzajímavějšími prvky ale budou výrazné pevné křídlo na střeše a boční koncovky výfuku s karbonovým obložením, které Brabus vybavil i červeným LED osvětlením. | Brabus 900 Rocket Edition | Zdroj: Brabus

Uvnitř došlo na nové kožené čalounění, karbonové dekory a možnost červeného zbarvení doslova všech původně „hliníkových“ prvků v interiéru. | Brabus 900 Rocket Edition Zdroj: Brabus

Uvnitř došlo na nové kožené čalounění, karbonové dekory a možnost červeného zbarvení doslova všech původně „hliníkových“ prvků v interiéru. | Brabus 900 Rocket Edition | Zdroj: Brabus

Brabus plánuje vyrobit pouze 25 kusů série 900 Rocket Edition, každý se základní cenovkou 571.270 eur (asi 14,6 milionu korun). | Brabus 900 Rocket Edition Zdroj: Brabus

Brabus plánuje vyrobit pouze 25 kusů série 900 Rocket Edition, každý se základní cenovkou 571.270 eur (asi 14,6 milionu korun). | Brabus 900 Rocket Edition | Zdroj: Brabus

| Brabus 900 Rocket Edition Zdroj: Brabus

| Brabus 900 Rocket Edition | Zdroj: Brabus

| Brabus 900 Rocket Edition Zdroj: Brabus

| Brabus 900 Rocket Edition | Zdroj: Brabus

| Brabus 900 Rocket Edition Zdroj: Brabus

| Brabus 900 Rocket Edition | Zdroj: Brabus

| Brabus 900 Rocket Edition Zdroj: Brabus

| Brabus 900 Rocket Edition | Zdroj: Brabus

| Brabus 900 Rocket Edition Zdroj: Brabus

| Brabus 900 Rocket Edition | Zdroj: Brabus

| Brabus 900 Rocket Edition Zdroj: Brabus

| Brabus 900 Rocket Edition | Zdroj: Brabus

| Brabus 900 Rocket Edition Zdroj: Brabus

| Brabus 900 Rocket Edition | Zdroj: Brabus

| Brabus 900 Rocket Edition Zdroj: Brabus

| Brabus 900 Rocket Edition | Zdroj: Brabus

| Brabus 900 Rocket Edition Zdroj: Brabus

| Brabus 900 Rocket Edition | Zdroj: Brabus

A vlastně nemůže být překvapením, že excentrický úpravce se rozhodl jmenovku Rocket nasadit i na poslední SUV třídy G. S celým jménem Brabus 900 Rocket Edition prostě víte, co máte čekat. | Brabus 900 Rocket Edition Zdroj: Brabus
Rozsáhle upravený Mercedes-AMG G 63 popisuje Brabus doslova jako „supersport limitované edice“. Stále mluvíme o pořádné krabici, pod kapotou se nicméně novinka supersportům nepochybně vyrovnává. | Brabus 900 Rocket Edition Zdroj: Brabus
Původní dvakrát přeplňovaný V8 o objemu čtyř litrů, která sériově zajišťoval 585 koní (430 kW) a 850 N.m točivého momentu byl totiž řádně přepracován. | Brabus 900 Rocket Edition Zdroj: Brabus
Hlavní zprávou je samotné převrtání na 4,5 litru. Brabus pak nahodil i novou dvojici turbodmychadel, aby nakonec dosáhl výkonu rovných 900 koní (662 kW) a točivého momentu 1250 N.m. | Brabus 900 Rocket Edition Zdroj: Brabus
20
Fotogalerie

Brabus 900 Rocket Edition je monstrum třídy G. Má 900 koní, stovku dá za 3,7 sekundy

Hranatá bestie od Brabusu je nepřehlédnutelná, to hlavní se ovšem schovává pod kapotou.

Série modelů Rocket od známé německé dílny Brabus má jasný význam, pod kapotami těchto upravených Mercedesů můžete očekávat opravdu absurdní hodnoty výkonu. A vlastně nemůže být překvapením, že excentrický úpravce se rozhodl jmenovku Rocket nasadit i na poslední SUV třídy G. S celým jménem Brabus 900 Rocket Edition prostě víte, co máte čekat.

Rozsáhle upravený Mercedes-AMG G 63 popisuje Brabus doslova jako „supersport limitované edice“. Stále mluvíme o pořádné krabici, pod kapotou se nicméně novinka supersportům nepochybně vyrovnává. Původní dvakrát přeplňovaný V8 o objemu čtyř litrů, která sériově zajišťoval 585 koní (430 kW) a 850 N.m točivého momentu byl totiž řádně přepracován.

Hlavní zprávou je samotné převrtání na 4,5 litru. Brabus pak nahodil i novou dvojici turbodmychadel, aby nakonec dosáhl výkonu rovných 900 koní (662 kW) a točivého momentu 1250 N.m. Devítistupňový automat a pohon všech kol je nadále součástí ústrojí.

Dynamické schopnosti upraveného „géčka“ jsou samozřejmě působivé. Z nuly na stovku se dostane Rocket za 3,7 sekundy a maximálně pokračuje na elektronicky limitovaných 280 km/h. Na zhruba 2,5 tuny vážící SUV tedy slušné, navíc v porovnání se sériovým G 63, které dá stovku za 4,5 sekundy a rozjede se na 240 km/h.

Na rozsáhlý karbonový bodykit si udělá názor každý sám. Asi nejzajímavějšími prvky ale budou výrazné pevné křídlo na střeše a boční koncovky výfuku s karbonovým obložením, které Brabus vybavil i červeným LED osvětlením. Uvnitř došlo na nové kožené čalounění, karbonové dekory a možnost červeného zbarvení doslova všech původně „hliníkových“ prvků v interiéru.

Brabus plánuje vyrobit pouze 25 kusů série 900 Rocket Edition, každý se základní cenovkou 571.270 eur (asi 14,6 milionu korun).

Mercedes-Benz

Mercedes-Benz je německý výrobce automobilů, autobusů, užitkových a nákladních vozů. Patří do skupiny Daimler AG.

Historie sahá až do roku 1886. Poprvé byla značka Mercedes použita na automobilu v roce 1901, jako Mercedes-Benz v roce 1926.

Mercedes-Benz třídy A • Mercedes-Benz třídy C • Mercedes-Benz třídy E • Mercedes-Benz třídy S • Mercedes-Benz CLA • Mercedes-Benz GLC • Mercedes-Benz GLB-SUV

Doporučujeme

Články odjinud