V žebříčcích rekordních časů na Severní smyčce Nürburgringu se zase mění pořadí. Ještě před svou premiérou si totiž  chystaná varianta Porsche Cayenne Coupé  dojela pro nový rekord mezi produkčními SUV. Zdroj: Porsche

V žebříčcích rekordních časů na Severní smyčce Nürburgringu se zase mění pořadí. Ještě před svou premiérou si totiž chystaná varianta Porsche Cayenne Coupé dojela pro nový rekord mezi produkčními SUV. | Zdroj: Porsche

S časem 7:38,925 s tak Porsche sesadilo dosavadní jedničku Audi RS Q8 (7:42,253 s). Zdroj: Porsche

S časem 7:38,925 s tak Porsche sesadilo dosavadní jedničku Audi RS Q8 (7:42,253 s). | Zdroj: Porsche

Za volantem lehce maskovaného SUV seděl testovací pilot Lars Kern. K zapsaní nového rekordu na 20,832 km dlouhém okruhu byl na místě i oficiální notář. Přesněji je tak nyní Porsche králem v kategorii „SUV, off-roadů, dodávek a pick-upů“. Zdroj: Porsche

Za volantem lehce maskovaného SUV seděl testovací pilot Lars Kern. K zapsaní nového rekordu na 20,832 km dlouhém okruhu byl na místě i oficiální notář. Přesněji je tak nyní Porsche králem v kategorii „SUV, off-roadů, dodávek a pick-upů“. | Zdroj: Porsche

Auto bylo pro zvýšení bezpečnosti pilota klasicky vybaveno rámem a skořepinovou sedačkou. Není pochyb, že SUV určitě pomohla verze pneumatik Pirelli P Zero Corsa, která je pro něj speciálně vyvinuta a bude na voze dodávána standardně. Zdroj: Porsche

Auto bylo pro zvýšení bezpečnosti pilota klasicky vybaveno rámem a skořepinovou sedačkou. Není pochyb, že SUV určitě pomohla verze pneumatik Pirelli P Zero Corsa, která je pro něj speciálně vyvinuta a bude na voze dodávána standardně. | Zdroj: Porsche

O technice novinky zatím Porsche prozrazuje minimum, jen upřesňuje, že nová varianta SUV vychází ze současného Cayenne Turbo Coupé. Zdroj: Porsche

O technice novinky zatím Porsche prozrazuje minimum, jen upřesňuje, že nová varianta SUV vychází ze současného Cayenne Turbo Coupé. | Zdroj: Porsche

Výkon se má dle spekulací pohybovat okolo 630 koní (463 kW), což na  vlajkovou loď Turbo S E-Hybrid  nestačí (680 k/500 kW). Více v článku... Zdroj: Porsche

Výkon se má dle spekulací pohybovat okolo 630 koní (463 kW), což na vlajkovou loď Turbo S E-Hybrid nestačí (680 k/500 kW). Více v článku... | Zdroj: Porsche

Nabídka největšího stuttgartského SUV je už dnes velmi bohatá. Máme tu základní variantu, rychlejší S, úspornější E-Hybrid,  sportovně střižené GTS , drtivě rychlé Turbo a kombinaci obou světů  Turbo S E-Hybrid . Zdroj: Porsche

Nabídka největšího stuttgartského SUV je už dnes velmi bohatá. Máme tu základní variantu, rychlejší S, úspornější E-Hybrid, sportovně střižené GTS, drtivě rychlé Turbo a kombinaci obou světů Turbo S E-Hybrid. | Zdroj: Porsche

Vybrat si může jednoduše každý a komu by nestačilo obyčejné SUV, může si ty samé varianty objednat i jako SUV-kupé. Zdroj: Porsche

Vybrat si může jednoduše každý a komu by nestačilo obyčejné SUV, může si ty samé varianty objednat i jako SUV-kupé. | Zdroj: Porsche

Tak proč se teď na fotografii o jedno lehce maskované Porsche Cayenne opírá slavný závodní jezdec Walter Röhrl na okruhu Hockenheimring? Zdroj: Porsche

Tak proč se teď na fotografii o jedno lehce maskované Porsche Cayenne opírá slavný závodní jezdec Walter Röhrl na okruhu Hockenheimring? | Zdroj: Porsche

Porsche totiž chystá nejostřejší verzi, která by měla navíc dorazit pouze s karoserií Coupé. Dvojnásobný mistr světa rallye pomáhá s vývojem a na okruhu si objel pár kol. Zdroj: Porsche

Porsche totiž chystá nejostřejší verzi, která by měla navíc dorazit pouze s karoserií Coupé. Dvojnásobný mistr světa rallye pomáhá s vývojem a na okruhu si objel pár kol. | Zdroj: Porsche

O autě se toho ví zatím málo. Výkon by se měl pohybovat okolo 630 koní, což na vlajkovou loď Turbo S E-Hybrid nestačí, ale tam také tento vůz nemíří. Zdroj: Porsche

O autě se toho ví zatím málo. Výkon by se měl pohybovat okolo 630 koní, což na vlajkovou loď Turbo S E-Hybrid nestačí, ale tam také tento vůz nemíří. | Zdroj: Porsche

Hybrid je totiž velmi těžký a Porsche chce vytvořit skutečnou řidičskou nirvánu zabalenou do SUV. Tohle má být protivník pro  Bentley Bentayga Speed  a  Lamborghini Urus.  Zdroj: Porsche

Hybrid je totiž velmi těžký a Porsche chce vytvořit skutečnou řidičskou nirvánu zabalenou do SUV. Tohle má být protivník pro Bentley Bentayga Speed a Lamborghini Urus. | Zdroj: Porsche

S časem 7:38,925 s tak Porsche sesadilo dosavadní jedničku Audi RS Q8 (7:42,253 s). Zdroj: Porsche
Za volantem lehce maskovaného SUV seděl testovací pilot Lars Kern. K zapsaní nového rekordu na 20,832 km dlouhém okruhu byl na místě i oficiální notář. Přesněji je tak nyní Porsche králem v kategorii „SUV, off-roadů, dodávek a pick-upů“. Zdroj: Porsche
Auto bylo pro zvýšení bezpečnosti pilota klasicky vybaveno rámem a skořepinovou sedačkou. Není pochyb, že SUV určitě pomohla verze pneumatik Pirelli P Zero Corsa, která je pro něj speciálně vyvinuta a bude na voze dodávána standardně. Zdroj: Porsche
O technice novinky zatím Porsche prozrazuje minimum, jen upřesňuje, že nová varianta SUV vychází ze současného Cayenne Turbo Coupé. Zdroj: Porsche
12
Fotogalerie

Audi poraženo! Porsche Cayenne Coupé je nejrychlejší SUV na Nürburgringu

Ještě ani není v prodeji, a přesto si nová výkonná verze Cayenne uzmula rekord mezi produkčními SUV.

V žebříčcích rekordních časů na Severní smyčce Nürburgringu se zase mění pořadí. Ještě před svou premiérou si totiž chystaná varianta Porsche Cayenne Coupé dojela pro nový rekord mezi produkčními SUV. S časem 7:38,925 s tak Porsche sesadilo dosavadní jedničku Audi RS Q8 (7:42,253 s).

Za volantem lehce maskovaného SUV seděl testovací pilot Lars Kern. K zapsaní nového rekordu na 20,832 km dlouhém okruhu byl na místě i oficiální notář. Přesněji je tak nyní Porsche králem v kategorii „SUV, off-roadů, dodávek a pick-upů“.

Auto bylo pro zvýšení bezpečnosti pilota klasicky vybaveno rámem a skořepinovou sedačkou. Není pochyb, že SUV určitě pomohla verze pneumatik Pirelli P Zero Corsa, která je pro něj speciálně vyvinuta a bude na voze dodávána standardně.

O technice novinky zatím Porsche prozrazuje minimum, jen upřesňuje, že nová varianta SUV vychází ze současného Cayenne Turbo Coupé. Výkon se má dle spekulací pohybovat okolo 630 koní (463 kW), což na vlajkovou loď Turbo S E-Hybrid nestačí (680 k/500 kW). Nová verze, údajně dostupná pouze jako Coupé, bude chtít ale nabídnout nižší hmotnost než hybrid a dále vyladěný podvozek.

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

Doporučujeme

Články odjinud