První sériové kusy elektrického hatchbacku na platformě MEB plánuje značka vypustit do světa v listopadu 2019, přičemž naplno již chce prodeje spustit na začátku roku 2020. | Volkswagen ID Zdroj: Volkswagen 

První sériové kusy elektrického hatchbacku na platformě MEB plánuje značka vypustit do světa v listopadu 2019, přičemž naplno již chce prodeje spustit na začátku roku 2020. | Volkswagen ID | Zdroj: Volkswagen 

Pro nedočkavce však VW již zítra spustí možnost předběžné objednávky, která se týká i našeho trhu. Na  stránkách českého zastoupení  tak nyní probíhá odpočet do startu rezervací. | Volkswagen ID Zdroj: Volkswagen 

Pro nedočkavce však VW již zítra spustí možnost předběžné objednávky, která se týká i našeho trhu. Na stránkách českého zastoupení tak nyní probíhá odpočet do startu rezervací. | Volkswagen ID | Zdroj: Volkswagen 

Co se týče ceny, dřívější  spekulace německých publikací  mluvily o minimální částce 29.999 euro (asi 770 tisíc korun), a to v případě zvolení nejdostupnější varianty modelu. | Volkswagen ID Zdroj: Volkswagen 

Co se týče ceny, dřívější spekulace německých publikací mluvily o minimální částce 29.999 euro (asi 770 tisíc korun), a to v případě zvolení nejdostupnější varianty modelu. | Volkswagen ID | Zdroj: Volkswagen 

Tímto krokem chce VW nabízet ID jakožto alternativu naftového Golfu, jelikož německý bestseller se pohybuje právě na této cenové hladině. | Volkswagen ID Zdroj: Volkswagen 

Tímto krokem chce VW nabízet ID jakožto alternativu naftového Golfu, jelikož německý bestseller se pohybuje právě na této cenové hladině. | Volkswagen ID | Zdroj: Volkswagen 

Ještě než nám ale VW ukáže svůj počin naplno, od nizozemského zastoupení unikly na veřejnost snímky z propagačního videa, na němž se elektromobil ukazuje již v lehkém maskování a dále tak upřesňuje svůj design. | Volkswagen ID Zdroj: Volkswagen 

Ještě než nám ale VW ukáže svůj počin naplno, od nizozemského zastoupení unikly na veřejnost snímky z propagačního videa, na němž se elektromobil ukazuje již v lehkém maskování a dále tak upřesňuje svůj design. | Volkswagen ID | Zdroj: Volkswagen 

Každopádně, vzhled novinky už částečně předpověděl původní koncept I.D. Neo a rovněž koncernový sourozenec  Seat el-Born.  | Volkswagen ID Zdroj: Volkswagen 

Každopádně, vzhled novinky už částečně předpověděl původní koncept I.D. Neo a rovněž koncernový sourozenec Seat el-Born. | Volkswagen ID | Zdroj: Volkswagen 

Po stránce rozměrů má být ID větší a prostornější než současná generace Golfu. Rozvor náprav má být přesněji o 130 mm větší s konečnou hodnotou 2750 mm. | Volkswagen ID Zdroj: Volkswagen 

Po stránce rozměrů má být ID větší a prostornější než současná generace Golfu. Rozvor náprav má být přesněji o 130 mm větší s konečnou hodnotou 2750 mm. | Volkswagen ID | Zdroj: Volkswagen 

Detailnější podrobnosti o technice pak zmiňují uvedení třech různých specifikací modelu, lišících se maximálním dojezdem. Základní varianta ID by tedy používala baterie o kapacitě 48 kWh pro zajištění dojezdu 330 km... | Volkswagen ID Zdroj: Volkswagen 

Detailnější podrobnosti o technice pak zmiňují uvedení třech různých specifikací modelu, lišících se maximálním dojezdem. Základní varianta ID by tedy používala baterie o kapacitě 48 kWh pro zajištění dojezdu 330 km... | Volkswagen ID | Zdroj: Volkswagen 

...střední cestou se jeví 84kWh varianta s dojezdem kolem 450 km a vrchol by zastávalo ID s kapacitou 111 kWh a dojezdem asi 550 km. | Koncept Volkswagen I.D. Neo Zdroj: Volkswagen 

...střední cestou se jeví 84kWh varianta s dojezdem kolem 450 km a vrchol by zastávalo ID s kapacitou 111 kWh a dojezdem asi 550 km. | Koncept Volkswagen I.D. Neo | Zdroj: Volkswagen 

Všechny verze ID pak mají používat elektromotor pohánějící zadní kola. Prozatím se mluví o výkonu kolem 125 kW (170 koní) a točivém momentu 300 N.m. Zda Volkswagen nabídne i výkonnější varianty, to se teprve uvidí. | Koncept Volkswagen I.D. Neo Zdroj: Volkswagen 

Všechny verze ID pak mají používat elektromotor pohánějící zadní kola. Prozatím se mluví o výkonu kolem 125 kW (170 koní) a točivém momentu 300 N.m. Zda Volkswagen nabídne i výkonnější varianty, to se teprve uvidí. | Koncept Volkswagen I.D. Neo | Zdroj: Volkswagen 

Koncept Volkswagen I.D. Neo Zdroj: Volkswagen 

Koncept Volkswagen I.D. Neo | Zdroj: Volkswagen 

Koncept Volkswagen I.D. Neo Zdroj: Volkswagen 

Koncept Volkswagen I.D. Neo | Zdroj: Volkswagen 

Pro nedočkavce však VW již zítra spustí možnost předběžné objednávky, která se týká i našeho trhu. Na  stránkách českého zastoupení  tak nyní probíhá odpočet do startu rezervací. | Volkswagen ID Zdroj: Volkswagen 
Co se týče ceny, dřívější  spekulace německých publikací  mluvily o minimální částce 29.999 euro (asi 770 tisíc korun), a to v případě zvolení nejdostupnější varianty modelu. | Volkswagen ID Zdroj: Volkswagen 
Tímto krokem chce VW nabízet ID jakožto alternativu naftového Golfu, jelikož německý bestseller se pohybuje právě na této cenové hladině. | Volkswagen ID Zdroj: Volkswagen 
Ještě než nám ale VW ukáže svůj počin naplno, od nizozemského zastoupení unikly na veřejnost snímky z propagačního videa, na němž se elektromobil ukazuje již v lehkém maskování a dále tak upřesňuje svůj design. | Volkswagen ID Zdroj: Volkswagen 
12
Fotogalerie

Již zítra v Česku začne předprodej elektrického VW ID. Máme další fotky prototypu

Ještě před spuštěním předběžných objednávek unikají na veřejnost nové záběry elektrického Volkswagenu v lehkém maskování. Proporce a designové prvky modelu jsou už takřka jasné.

Volkswagen se chystá na oficiální uvedení svého prvního elektromobilu z očekávané rodiny ID. První sériové kusy elektrického hatchbacku na platformě MEB plánuje značka vypustit do světa v listopadu 2019, přičemž naplno již chce prodeje spustit na začátku roku 2020. Pro nedočkavce však VW již zítra spustí možnost předběžné objednávky, která se týká i našeho trhu. Na stránkách českého zastoupení tak nyní probíhá odpočet do startu rezervací.

Co se týče ceny, dřívější spekulace německých publikací mluvily o minimální částce 29.999 euro (asi 770 tisíc korun), a to v případě zvolení nejdostupnější varianty modelu. Tímto krokem chce VW nabízet ID jakožto alternativu naftového Golfu, jelikož německý bestseller se pohybuje právě na této cenové hladině.

Ještě než nám ale VW ukáže svůj počin naplno, od nizozemského zastoupení unikly na veřejnost snímky z propagačního videa, na němž se elektromobil ukazuje již v lehkém maskování a dále tak upřesňuje svůj design. Každopádně, vzhled novinky už částečně předpověděl původní koncept I.D. Neo (viz galerie) a rovněž koncernový sourozenec Seat el-Born.

Po stránce rozměrů má být ID větší a prostornější než současná generace Golfu. Rozvor náprav má být přesněji o 130 mm větší s konečnou hodnotou 2750 mm. Základní objem kufru se ještě dozvíme, zatím ovšem VW zmiňuje až 980 litrů při sklopení zadních sedaček.

Detailnější podrobnosti o technice pak zmiňují uvedení třech různých specifikací modelu, lišících se maximálním dojezdem. Základní varianta ID by tedy používala baterie o kapacitě 48 kWh pro zajištění dojezdu 330 km, střední cestou se jeví 84kWh varianta s dojezdem kolem 450 km a vrchol by zastávalo ID s kapacitou 111 kWh a dojezdem asi 550 km.

Všechny verze ID pak mají používat elektromotor pohánějící zadní kola. Prozatím se mluví o výkonu kolem 125 kW (170 koní) a točivém momentu 300 N.m. Zda Volkswagen nabídne i výkonnější varianty, to se teprve uvidí.

Volkswagen

Volkswagen je německá automobilka, vedoucí člen Volkswagen Group. Vznikla v roce 1937. Začala vyvíjet předchůdce slavného „Brouka“, plná výroba se ale rozběhla až po válce. Název značky Volkswagen znamená v překladu lidový vůz.

Volkswagen Golf • Volkswagen Passat • Volkswagen Touran • Volkswagen Touareg • Volkswagen Polo • Volkswagen up! • Volkswagen e-up! • Volkswagen T-Roc • Volkswagen T-Cross • Volkswagen Tiguan • Volkswagen Sharan • Volkswagen ID.3

Doporučujeme

Články odjinud